@riel Skrevet 25. april 2005 Forfatter #161 Del Skrevet 25. april 2005 Litt fraværende for tiden pga. senebetennelse i armen. Kommer snart sterkere tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 25. april 2005 #162 Del Skrevet 25. april 2005 God bedring! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 26. april 2005 #163 Del Skrevet 26. april 2005 :trøste: huff da! Senebetennelse er vondt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2005 #164 Del Skrevet 26. april 2005 Har kjøpt brudesko!!!!!!!! Spennande!!!! Gledar meg til å sjå bilde!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 27. april 2005 Forfatter #165 Del Skrevet 27. april 2005 Toria, Izaria og Veslo Trosser dataforbud for å få notert at KIRKA ER BESTILT!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 27. april 2005 #166 Del Skrevet 27. april 2005 Toria, Izaria og Veslo Trosser dataforbud for å få notert at KIRKA ER BESTILT!!!! GRATTIS!! Så gøy! Det er så viktig å få drømmekirken. (ikke sant, Toria? ) Ikke tull med betennelse i armene!!! Jeg har hatt betennelse i høyrearmen i to år, og fikk for litt siden betennelse i venstre også, sånn for sikkerhets skyld. Ikke no gøy. Men men, noe skal man slite med, og jeg fikk senebetennelse. Kunne vært noe værre God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2005 #167 Del Skrevet 28. april 2005 Så bra at kyrkja er i boks!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 28. april 2005 Forfatter #168 Del Skrevet 28. april 2005 Kake Sånn som denne her vil jeg(hvis en ser vekk i fra at denne er litt for "søt i stilen" Men formen er den jeg vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 28. april 2005 #169 Del Skrevet 28. april 2005 Toria, Izaria og Veslo Trosser dataforbud for å få notert at KIRKA ER BESTILT!!!! Så bra!!! Åh, enda et skritt nærmere nå! *glise* Og den kaken var forresten utrolig fin - stilren, men allikevel annerledes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 28. april 2005 #170 Del Skrevet 28. april 2005 Åh den kaka der var lekker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. april 2005 #171 Del Skrevet 28. april 2005 Heisann! Hørte du likte bladet Brides, stod det mye bra der? Hvor mye koster det? Jeg kjøpte Bryllupsmagasinet, likte det godt Håper alt står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. april 2005 #172 Del Skrevet 28. april 2005 Heisann! Koselig med melding tilbake Det bladet, er det fra mest amerikanske nettsider? Elsker en spesiell kjole fra Ian Stuart (Helsinki heter den) men syns det er litt skummelt å bestille hvis man feks ikke liker kjolen etter å ha prøvd den. :-? Tok kontakt med salongen der jeg bor, men de har den ikke inne.. Håper det går an å bestille & returnere uten å betale hvis jeg ikke liker den. Fin du var i kjolen forresten, var inne å så på album Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 28. april 2005 Forfatter #173 Del Skrevet 28. april 2005 Hovedsaklig amerikanske nettsider ja. Mange spennende linker Helsinki? Den tror jeg ikke jeg har sett. Må kikke på nettet Takk for kompliment om kjolen. det er ikke den jeg har kjøpt da - men denne, som ligner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. april 2005 #174 Del Skrevet 28. april 2005 Den var enda finere faktisk!! Så gøy å få den snart da! Liker best stroppeløse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. april 2005 #175 Del Skrevet 29. april 2005 NAM! Og så fin kake, litt annerledes også, det er bra Håper du får en fin kveld & helg!! Blir det noe action? Vi venter til onsdag og neste helg. I helga skal vi slappe av hjemme & ta noen pils... TOU ja Det er best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. april 2005 #176 Del Skrevet 30. april 2005 Fiiiiiiiiiiiiiiiine kjolen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 30. april 2005 Forfatter #177 Del Skrevet 30. april 2005 Nå har jeg lagt ut bilde av skoene mine!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 30. april 2005 #178 Del Skrevet 30. april 2005 Så artig! Det var jo akkurat de skoene jeg hadde i tankene en stund. Hadde tenkt til å bruke de til en ferskenfarget kjole i bryllup i mars, men kjolen ble det jo aldri noe med...så da endte jeg opp med å bytte de. Men skikkelig søte sko altså!!! Tid kommer kjolen din?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 30. april 2005 Forfatter #179 Del Skrevet 30. april 2005 Tid kommer kjolen din?? Regner med den kommer rundt 17 mai en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 30. april 2005 #180 Del Skrevet 30. april 2005 Regner med den kommer rundt 17 mai en gang Oooh, spennende! Min også - forespeilet ca. 15. mai! *iiik* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå