TeddyToria Skrevet 15. mars 2005 #81 Del Skrevet 15. mars 2005 Hei Toria natta til deg og Idag satt jeg meg på sykkelen og sykla i 20 min. Flink meg Skal begynne å trene igjen. Har vært et alt for langt opphold nå pga. først flytting og så lathet Men nå e d på'an igjen :klappe: Superflinke jenta!!! Jeg bøyer meg i støvet!!! :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 16. mars 2005 Forfatter #82 Del Skrevet 16. mars 2005 Tusen takk Toria Men så veldig flink er jeg ikke, for jeg har ikke trent noe mer enn det denne uka :oops: Jeg fant ut at 15juli 2006 var en lørdag. Har hele tiden gått å trodd d var en søndag, og stressa meg opp over det. Men så er det bare den kalenderen min på moben som kjører annet kalenderoppsett -søndag først og lørdag sist. og det tenkte sef ikke jeg på da jeg skulle finne ut ukedag! At det går ann I påsken skal vi se på kirka og kikke på lokaler Det gleder jeg meg til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 16. mars 2005 #83 Del Skrevet 16. mars 2005 Stikker bare innom for å fortelle at jeg har fulgt rådet ditt og funnet en annen frisør.. Egentlig bytta på hele greiene jeg...Men nå er magefølelsen bra!!!! Takk for råd:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 16. mars 2005 #84 Del Skrevet 16. mars 2005 Bare et lite tips, kanskje du har tenkt på det selv og, men hun der som syr/designer klær til Kathrine Sørland er jo veeldig dyktig syerske Hun har en liten butikk i Storgata på Bryne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 18. mars 2005 Forfatter #85 Del Skrevet 18. mars 2005 Bra for deg Miori Det er lurt å følge magefølelsen Takk for tipsen Uri Har såklart forelsket meg litt i en annen kjole nå, nemlig denne Har litt lyst å prøve den, selv om jeg egentlig har bestemt meg for å få kjolen sydd. God helg da jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 18. mars 2005 #86 Del Skrevet 18. mars 2005 Det var en veldig flott og elegant kjole @riel! Synes så absolutt du skal prøve den, selv om den opprinnelige tanken var å sy... Det er jo så gøy å prøve kjoler, ikke minst får man bedre feeling med hva slang modeller og fasonger man kler! Nok en gang, natti natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 18. mars 2005 #87 Del Skrevet 18. mars 2005 Takk for hilsen i dagboken min! Riktig god helg til deg også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 18. mars 2005 #88 Del Skrevet 18. mars 2005 Bare et lite tips, kanskje du har tenkt på det selv og, men hun der som syr/designer klær til Kathrine Sørland er jo veeldig dyktig syerske Hun har en liten butikk i Storgata på Bryne :enig_animasjon: Svigermor skal få sydd kjole der til bryllupet vårt. Kjempeflink dame! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 19. mars 2005 Forfatter #89 Del Skrevet 19. mars 2005 Takk for hilsener jenter!!! Toria: Jeg skal prøve kjoler ja. Viktig å sjekke at jeg kan passe en slik kjole som jeg har tegna. Er litt usikker på hvorvidt en slik topp kan passe meg. Kan være jeg bør ha utringning hvis jeg skal høre på Trinny & Susannas råd om å kle seg etter bodyshape. Og den kjolen er nydelig. Er en Atelier diagonal kjole Cons: Takk for helgehilsen Cons. Håper du får en fin lørdagskveld Iselin: Takk for hilsen i dagboka mi. Kjekt å få tilbakemeldinger om forskjellige syersker. Skal begynne å shoppe priser og sånt fra syersker når det nærmer seg sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 20. mars 2005 #90 Del Skrevet 20. mars 2005 Ønsker deg og dine en riktig god påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 21. mars 2005 #91 Del Skrevet 21. mars 2005 :-D God påske, @riel! :-D Kos deg på Sunnmøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 21. mars 2005 #92 Del Skrevet 21. mars 2005 God påske @riel!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. mars 2005 #93 Del Skrevet 21. mars 2005 Skjer det noko planlegging? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 24. mars 2005 #94 Del Skrevet 24. mars 2005 GOOOOOOOD PÅSKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 24. mars 2005 #95 Del Skrevet 24. mars 2005 (stille her ja.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. mars 2005 #96 Del Skrevet 24. mars 2005 (stille her ja.. ) Koffor gråter du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 25. mars 2005 Forfatter #97 Del Skrevet 25. mars 2005 Hei! Takk for hilsener Maki, Iselin, Veslo og Toria!!! Er bare innom en kjapp tur. Ikke så mye internett her på sunnmøre nei. Idag var vi og så på kirka. Den var kjempefin. Var og så på lokaler i går. Tror jeg vet hvor festen skal stå nå Fortsatt god påske. Kommer sterkere tilbake etter ferien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. mars 2005 #98 Del Skrevet 25. mars 2005 Legger igjen en liten hilsen i boka di, jeg. Har det travelt med oppgave for tiden. Helt greit, altså, feirer jo ikke den kristne høytiden som er nå, feiret ostara på mandag, så jeg er ferdig med feiring for denne gang. Ha fine dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. mars 2005 #99 Del Skrevet 26. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 26. mars 2005 #100 Del Skrevet 26. mars 2005 Hei! Takk for hilsener Maki, Iselin, Veslo og Toria!!! Er bare innom en kjapp tur. Ikke så mye internett her på sunnmøre nei. Idag var vi og så på kirka. Den var kjempefin. Var og så på lokaler i går. Tror jeg vet hvor festen skal stå nå Fortsatt god påske. Kommer sterkere tilbake etter ferien Så gøy å titte på kirke og lokaler - det er noe spesielt og spennende i seg bare det! Gleder meg til å høre om det over helgen! Fortsatt god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå