Gå til innhold

@riels bryllupsdagbok –veien mot alteret

@riel

Anbefalte innlegg

heisann her skjer det masse,

grattis med nytt hus,det er stas....

du har masse og tenke på ,baby,eksamen,bryllup og hus,hvor mangen hoder har du? :ler::ler::ler:

takk for hilsen i boken min,kjempe koselig

god helg til deg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takker for gratulasjoner Lúthien og Minnimy!

Kan tenke meg det var stress når dere skulle ha hus Lúthien. Det er stress nok å kjøpe et ferdig om en ikke skal bygge også. Vi gikk egentlig inn i et byggeprosjekt men trakk oss da dette viste seg å være en skikkelig flopp. Og etter det var vi fast bestemt på å kjøpe et hus som allerede var ferdig bygget :Nikke: Brent barn skyr ilden vet du :sjenert:

Jeg vet ikke hvor mange hoder jeg har jeg Minnimy, Føles uansett som jeg har to for lite :ler: Det var derfor jeg måtte utsette eksamenen i nyere historie. Jeg så rett og slett at dette kommer ikke til å gå. Jeg kunne nok ha gått igjennom eksamen med en grei karakter, men når jeg først skal opp sikter jeg mot 5 eller 6. Og da trenger jeg mer tid til å gå igjennom læreboka og tillegsstoff.

Nå må snart avgårde til byen, noe som jeg absolutt ikke har lyst til, for det regner jo sure gamle kjærringer der ute :sur::tristbla:

Men må man så må man, så får bare klé meg etter været jah ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsiktig, forsiktig! :fy_fy:

Her flommer det over igjen, så jeg tror jeg får klare meg uten noe særlig mat til det roer seg. Søren at vi ikke husket på å handle skikkelig på lørdagen.. :forvirret:

Er det like ille i Rogaland?!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsiktig, forsiktig!  :fy_fy:

Her flommer det over igjen, så jeg tror jeg får klare meg uten noe særlig mat til det roer seg. Søren at vi ikke husket på å handle skikkelig på lørdagen..  :forvirret:

Er det like ille i Rogaland?!

Det er helt grusomt der ute. Regnet høljer ned...

...eller bortover da pga all vinden :roll:

Skikkelig innevær rett og slett :tristbla:

Men vi trenger slike dager for å sette pris på de fine dagene :)

Får håpe du klarer deg med det du har av mat i hus da :klem:

Hvis ikke kan du jo alltids bestille pizza hjem på døra :sjarmor:

(Stakkar pizzabud :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Høres ikke ut som noe trivelig vær det der nei! Får håpe og tro det bedrer seg snart. Glad jeg bor i litt med fredfulle trakter på østlkandet akkurat nå, selv om jeg savner mye av kysten innimellom. Og så er jeg veldig glad for at jeg har en inne-jobb, der jeg tar bil til og fra jobb :reise:

:ler2:

Håper du får en flotters uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi dristet oss ut på en handletur likevel idag. Bra jeg kom fort tilbake, for nå er visst veien hjem stengt! :overrasket:

Håper den er åpen igjen til mannen skal hjem!

Min søster har forresten flyttet til Stavanger, er det i nærheten der dere bor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi dristet oss ut på en handletur likevel idag. Bra jeg kom fort tilbake, for nå er visst veien hjem stengt!  :overrasket:

Håper den er åpen igjen til mannen skal hjem!

Min søster har forresten flyttet til Stavanger, er det i nærheten der dere bor?

Wow :overrasket: Stenger de vegen hos dere! Så fgale er det ikke her heldigvis. Regner ikke fullt så mye lenger nå, men det er temmelig stormfullt der ute :roll:

Vi bor i Stavanger nå ja :) Men når vi flytter inn i huset blir det ca 45 min utfor byen med bil/30 min med tog. Kommer til å savne byen litt da men det er bygd så mye på Jæren nå, bla. to svære kjøpesentre at vi skal nok klare oss jah :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow :overrasket: Stenger de vegen hos dere! Så fgale er det ikke her heldigvis. Regner ikke fullt så mye lenger nå, men det er temmelig stormfullt der ute :roll:

Vi bor i Stavanger nå ja :) Men når vi flytter inn i huset blir det ca 45 min utfor byen med bil/30 min med tog. Kommer til å savne byen litt da men det er bygd så mye på Jæren nå, bla. to svære kjøpesentre at vi skal nok klare oss jah :)

Men det positive er at du bare bor ca en kvarters kjøretur fra meg da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk heldigvis bra med ekstremværet for min del, så en stengt vei var bare en bagatell! :-)

Det er utrolig flott utenfor Stavanger, mannen har familie flere steder der, så vi kommer nok til å ta et par turer dit innimellom. :-D

Nå er det klar himmel og snødekt landskap! Veldig savnet og dermed veldig velkommen. :klappe:

Er det snø i Rogaland og?

Håper du og mini har det bra, og at du bruker gravidbelte i bilen når føret er så ustabilt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Uri og Lúthien :klem:

Her er det snart eksamen i matte så derfor blir det ikke mye KG tid på meg :roll:

Åååå som jeg gleder meg til å få det overstått :hoppe:

Endret av @riel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Korleis går det med deg for tida? Skjedd noko nytt? Eg er hektisk opptatt med eksamenar for tida, men om ei veke er eg tilbake for fullt, og skal kose meg med bryllupsplanlegging saman med mannen min i heile juleferien! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det bra?

Vil ønske deg en fin helg, @riel! :klem:

Husk å være med videre på gjettekalenderen da, den med flest riktige beskrivelser vinner nemlig konkurransen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei søta!!! :kys_2: Lenge siden sist! Koss står det til med deg? Eg har endeleg fått juleferie (dvs. arbeid på matbutikken kvar dag), så eg skal nok få tid til litt meir KG og bryllupsplanlegging i løpet av jula tenker eg! Gledar meg! Har vore fælt med KG-nekt.. Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Heisann Veslo, Lúthien og Toria :vinke:

Tusen takk for hilsener i dagboka mi :klem:

Ble ikke matteeksamen på meg for jeg fikk for store problemer med å forstå de surrete tallene. Derfor har jeg bestemt meg for å gå igjennom et undervisningsopplegg slik at jeg kan lære matten før jeg går opp til eksamen.

Ellers er alt vel. Lite planlegging nå rett før jul da. Blir endel jobbibng og babyplanlegging da :)

Har nok mista litt av KGgløden jeg da, men får håpe jeg får den tilbake snart :)

God jul og godt nyttår til dere alle!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...