Gå til innhold

@riels bryllupsdagbok –veien mot alteret

@riel

Anbefalte innlegg

Ja, det må jeg si - raskt levert!

Også veeeldig yndig veske da! :-)

De var raske på avtrekkeren idag ja. Eller har de sluttet å godkjenne bildene siden de snart legger om forumet :klø:

Jeg er veldig fornøyd med veska. Den ser kanskje litt større ut enn den er på bildet, men den er egentlig ganske liten, og inni er det sånn lenke til å henge den på skuldera med. Og det jeg likte spesielt med den var at i tillegg til å være søt var den også litt ungdommelig og tøff. Og det passer meg midt i blinken som blir en relativt ung brud :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

For ei SKJØNN veske!!!!!!!!!!!!! :) Har det blitt noko meir bryllups-planlegging på deg i det siste, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Veslo og Izaria!

Tusen takk :) Er kjempefornøyd med væska ja :rosasmil:

Ikke noe planlegging for tida nei Veslo. Har tatt meg selv en velfortjent pause, for akkurat nå er det mer viktige ting på agendaen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles er det dårlig med planlegging, og sånn har jeg tenkt å la det være ihvertfall en måneds tid framover. Det har jeg bare godt av før vi virkelig må gå igang om ikke så alt for lenge. Det blir nok litt småplanlegging hist og pist da, så dagboka skal jeg ikke helt glemme, men for tiden er det så mye annet å gjøre. Prøver å få meg jobb nå, så det tar sin tid, og så planlegger jeg utdannelse. Har bestemt meg for å begynne på spansk grunnfag, og da må jeg ta noen fag først. Så det skal jeg snart i gang med :)

Har jo tenkt å spare håret langt til bryllupet slik at det er plenty å sette opp, så nå har jeg kjøpt meg en splitender Da kan jeg stusse håret selv med den ca en gang i måneden, og bare la det vokse ut til neste år :) Den er på vei til meg i posten nå, men vet ikke hvor lang tid det tar før den er fremme. Håper den kommer denne uka, for den ble sendt på lørdag, men den kommer vel neste uke eller noe kan jeg tenke meg. USA er jo et stykke fra oss. Blir spennende å teste den ut ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart sak det der...blir spennende å høre hvordan du synes den fungerer når du får den! Det er jo noe som kan være kjekt å ha det, brud eller ikke brud, dersom man sparer eller bare vil fjerne slitne tupper uten å stusse hos frisøren! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann jenter

Nå har jeg både fått og testa splitenderen min Toria, og den fungerte kjempebra :) Var littegranne skeptisk, men heldigvis stemte produktet med forhåpningene!

Takk for veskekomplimenter Nursebetty. Så kjekt at du titter innom dagboka mi :)

Skjer ikke mye planlegging her i gården nei Veslo. Tar en velfortjent sommerferie fra bryllupsplanleggingen jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Korleis funkar den derre split-enderen din, @riel?? Eg er litt nysgjerrig på den, lurer på om eg skal ordne meg ein slik ein sjølv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korleis funkar den derre split-enderen din, @riel?? Eg er litt nysgjerrig på den, lurer på om eg skal ordne meg ein slik ein sjølv....

Du fester den i en og en seksjon av håret (nesten som en klemme, holder inne spaken til du hører at den er igang (den lager skikkelig lyd) og så drar du sakte nedover håret til den løsner fra hårtuppen, hvær hårseksjon repeterer du 3 ganger. Jeg brukte ca 30 min på hele håret, og det var første gangen, neste gang har jeg litt mer teken på det, så da kan jeg nok forkorte tida litt. Når du er ferdig ligger det masse små tupper i kammeret, og jeg synes håret mitt så finere ut :)

Jeg synes det er et kjempeprodukt, men merk deg at den fungerer bedre på noen hårtyper en andre. Hvis en har endel krøller kan det være at en må glatte ut håret før den fungerer. Jeg har litt fall i håret, så jeg vasket og fønte det litt glattere før jeg startet, og det fungerte helt toppers det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Nå er det visst dagen før dagen.

Så blir det 3 dagers KG mørketid.

Men det skal nok gå bra det :)

Blir kjekt å de det nye forumet da :hoppe:

Men nå må jeg ta kopi av dagboka i værste tilfelle :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

ja, det er sant...blir spennende å se det nye forumet...

Håper du får en deilig sommerferie!

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra du er fornøyd med den tuppe-dingsen! :wink:

Kanskje jeg skal vurdere det altså, for til tross for at jeg stusset tuppene hos frisør helt i slutten av mai, føler jeg ikke det hjalp... :roll: Skal jo klippe meg litt hos frisøren om 3 uker da, når hun skal farge og ha prøvetime, men allikevel... Nei, det må vurderes sterkt for senere anledninger. Har du den linken igjen?

Ha en deilig helg da!!!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Bare innom og skriver en liten frase i bryllupsdagboka mi :)

Her er linken Toria Splitender :klem:

Så forresten et meget pent perlesmykke idag, som jeg kunne tenkt meg og hatt på den o'store dagen :hoppe: Men skal kanskje låne ett av ei veninne. Det blir mitt something borrowed kanskje :)

Endret av @riel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og skriver en liten frase i bryllupsdagboka mi :)

Her er linken Toria Splitender :klem:

Så forresten et meget pent perlesmykke idag, som jeg kunne tenkt meg og hatt på den o'store dagen :hoppe: Men skal kanskje låne ett av ei veninne. Det blir mitt something borrowed kanskje :)

Tuuusen takk!

:tommelsmil:

Håper det blir bra mtp. smykker! ;)

Endret av TeddyToria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse

:klem: Toria og Izaria :blomst:

Her er jeg :vinke:

Ikke vært særlig aktiv på KG i det siste på grunn av det nye forumet :roll:

Alt er jo det rene skjære kaos :sjenert: Jeg vil ha egne innlegg tilbake :sur:

Står fremdeles stille på planleggingsfronten. Unntatt at jeg har bestilt underskjørt,

og det kom idag :hoppe: Senere skal jeg prøve det med kjolen :)

Ellers er det endel som skjer for tida, og etterhvert har jeg nok litt å fortelle i dagboka mi :)

Men det tar jeg når jeg får satt meg ned ei gooood stund foran dataen.

Men jeg har ikke glemt dere jenter! Dere som har bryllupet rett rudt hjørnet og greier :bryllup: Det kommer en bryllupssalutt fra meg på den store dagern asså :klem:

Endret av @riel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rainbow

Har hatt dårlig samvittighet for at jeg ikke har vært innom bryllupsdagboka di på så lenge @riel, har helt mistet oversikten you see.

Plutselig så kom bare dagen min, og like fort var den over....

Håpet er at vi kan ta en forsinket bryllupsreise når ungene er blitt større, men aller først er det nok hus som står på planen ;)

Håper planlegginga di fremover går fint, er det noenting du trenger så spør vennen, kan aldri vite hva jeg har av info sånn på etterhånden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...