Gå til innhold

@riels bryllupsdagbok –veien mot alteret

@riel

Anbefalte innlegg

Takk for det Uri og Toria :klem:

Skal prøve å regntegne kjolen litt bedre etterhvert.

Slik at jeg har en bedre tegning å komme til syerskene med, for så langt er det en smule rablete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meeen, jeg synes jo du er overdådig flik uansett da! :) Ser ut som det kan bli en unik kjole!!!

Og du, enkelt og søt forside til invitt :wink:

Natta- :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj oj oj for en lekker kjole det kommer til å bli!

Likte designen kjempegodt! :) Litt annerledes men likevel ganske enkel eller hva..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg er enig i at kjolen ser kjempefin ut!! Flinke deg :klappe:

Men jeg lurte på en ting: skal du ha bar mage eller skal stoffet bare være i en annen farge? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

:o Fine kjolen! :o

Skal si du er flink til å tegne/skissere, det er du som har gjort det?

kjolen var virkelig lekker! Jeg prøvde en gang en sånn havfruekjole, den var jo helt fantastisk.

Nå prøvde jeg den meste for moro, jeg hadde alt sett meg ut en annen kjole som jeg var helt :hjerter: i. :wink:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for kjekke tilbakemeldinger folkens!

Takk for komplementet Toria. Invitten har jeg gjort veldig enkelt, for jeg liker det på den måten. Men den er fremdeles på et tidlig stadium, så det kan godt være jeg gjør endringer, eller at jeg kommer på det annet design :)

Takk for god tilbakemelding Tomias! Tror det kommer til å bli en rålekker kjole når jeg har fått den ferdigsydd. Gleder meg :)

Tror kjolen blir ganske lekker ja Cons. Og så liker jeg det enkle, med litt særpreg, så jeg tror det er rett valg for meg å få den sydd :)

Det er ikke bar mage på den nei Huldra. Den er 2 delt. Skal regntegne skissen digitalt idag, og legge den ut, og da ser du bedre hvordan den blir :)

Det er jeg som har tegnet den ja Brud2005. Kjekt å få komplementer på tegneferdighetene! Havfruekjoler er kjempeflotte ja. Grunnen til at jeg ønsker det er at det er det som blir best for min kroppsfasjong og høyde :)

Takk for tips om syerske Veslo, skal sjekke den sida! må sjekke litt rundt her i byen også og forhøre meg om priser og sånt. Men det er godt å vite om noen som kommer godt anbefalt. For jeg vil ha en god syerske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

-så tegningen nå, og er sikker på at kjolen blir kjempe fin!! Jeg har også prøvd sånne smale havfrue kjoler, og de får frem former og kvinnelighet kjempe fint. Men jeg endte opp med en kjole med underskjørt...for det var min drøm :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Izaria! Det var kjekt å høre :)

Nå har jeg lagt ut nye og skikkelige illustrasjonsbilder av kjolen!!!!!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sittet og lagd en liten liste over mat som kan være god å ha med i koldtbordet. Så langt har jeg kommet frem til:

Karrisuppe (må ha en varm suppe til)

Kylling

Roastbeef

reker

røkelaks

Bayonneskinke

Morrpølse

Karbonadekaker

Waldorfsalat

Italiensk salat

Sennepssaus

Potetsalat

Garden salat

Eggerøre

Oliven

champignon

Fetaost

Pasjonsfrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brud2005

Hei

Ser du har lagt ut flere bilder av kjolen din.

En venninne av meg ringte i går og lurte på om jeg hadde sett noen havfruekjoler, så jeg viste henne til tegningene dine, noe som resulterte i at nå er hun helt frelst og skal ha en slik fasong på kjolen.

Tror hun fant en Demetrioskjole med den fasongen som hun vil prøve.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå skjønner jeg jo hvordan kjolen skal være i livet. :) Den blir jo bare knallekker!! Jeg skulle ønske jeg kunne hatt den typen fasong på kjoler, men ... nope, det funker nok ikke på denne kroppen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Samme her - falt totalt for en kjole - til jeg så at den var havfruefasong. Pærer kler ikke havfruekjoler :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner å bli skikkelig misunnelig på kjolen din nå @riel... :wink: Den så jo bare enda flottere ut på de nye tegningene! Men i likhet med flere her, hadde jeg nok ikke kledd havfruekjole(bare inni hodet mitt.. :ler: )..

Takk for koselig hilsen i dagboka mi! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005
nope' date=' det funker nok ikke på denne kroppen :ler:[/quote']

Ke?

Tror du skal bytte ut speilene du har hjemme på veggen, Huldra. Det er helt tydelig at det feiler dem noe. Du kunne fint hatt en slik kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fantastisk fin kjole du har tegnet :enig_animasjon: :klappe: !!! Kjempelekker!!! Jeg tittet også i starten på kjoler som hadde samme type topp/hals som din, jeg synes de er såååå søte :hjerter:

Ha en superduper dag og riktig så god helg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ke?

Tror du skal bytte ut speilene du har hjemme på veggen, Huldra. Det er helt tydelig at det feiler dem noe. Du kunne fint hatt en slik kjole.

:ler: Moroklumpen!

Har altfor mye hofter, lår og rompe til en sånn kjole... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...