Gå til innhold

Har menn sex med hva som helst?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Klart at ølbriller var en faktor da jeg var i ungdommen, men er veldig kresen nå når jeg ikke fester lengre.

Anonymkode: ccba5...184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 17.7.2018 den 22.18, AnonymBruker skrev:

Nei, det tror jeg ikke stemmer. De har ikke så høye standarder for en potensiell partner eller kone, har sett mye «hva som helst» som får noen som er mye bedre enn de. Vet om damer som ikke eier personlighet eller det andre som får hvem som helst. Og i hjembyen min så er det mye trash damer, spesielt ei, som var gravid og ti forskjellige fedre, deriblant eksen min, hun var stygg å se på, ruset seg, psykisk ustabil, blakk, uselvstendig, løs som rakkeren og sendte ut dårlige og destruktive signaler, joda... hun får ny type ofte 😂 så nei, mange aksepterer hva som helst til kjæreste og kone. Mens andre er veldig kresne igjen og kresne på sexpartnere igjen. Vet om menn som er kresne på sexpartner til og med. 

Anonymkode: 89dc3...564

Det finnes menn som har fetish ( de tenner seksuelt ) på løse og stygge damer...så oftest handler det om sex.

Anonymkode: 1fe3d...924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes menn som har fetish ( de tenner seksuelt ) på løse og stygge damer...så oftest handler det om sex.

Anonymkode: 1fe3d...924

Eeehh ….. Stygge og stygge ….. Du har vel ærlig talt et poeng der, men for min del må de være litt sexy, men kan tennne på at de ser litt blllige ut, ja. 

Men det er kun for å tømme seg å stikke.

Anonymkode: fd710...e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
På 14.7.2018 den 2.34, AnonymBruker skrev:

Har fått inntrykk av at det er sånn det er, ifølge kvinneguiden. Så nå akkurat at noen motsa dette, så hva stemmer egentlig?

Man har da ikke sex med hva som helst da.Det må iallefall ha puls og to ben og stå oppreist.

:ironi:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg tar stort sett alt som jeg får. Gammel som ung, tykk som tynn:-). Har ingen ønske om å binde meg, men sex med flere er for meg gode greier.

Anonymkode: 7cb71...5f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2018 den 21.36, Jadzia skrev:

Har jevnt over inntrykk av at eneste virkelige kriteriet er at det har puls. Sånn ellers så er det et pluss om det er noe atributter der som de finner tiltrekkende.

Hva slags menn er det du omgåes med egentlig? 😂 Morsomt skrevet forresten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, HalldirV2 skrev:

Hva slags menn er det du omgåes med egentlig? 😂 Morsomt skrevet forresten. 

hehe det er mest inntrykket jeg har når jeg ser single kompiser herje rundt, og når jeg hører om andres opplevelser med nettdating og lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/14/2018 at 2:34 AM, AnonymBruker said:

Har menn sex med hva som helst?

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2018 den 8.44, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg ikke de gjør. Det finnes haugevis av menn som har integritet og ikke ligger med noen bare for å gjøre det.

Herregud, 50-talls moralisme.

Det er ikke noe galt i å prioritere nytelse, når man kan, har evnen, har draget.

Ligger man med mange for å skryte av det, så tenker jeg bare "idiot".

Sex er bra.

Burde vært lettere å kjøpe sextjenester.

Kanskje det blir neste reklame fra 7-Eleven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis attraktive menn har ukritisk sex med tykke, mindre pene kvinner så feiler det dem noe. Mindre pene menn tar nok det de får, ofte er de sammen med feite formløse kvinnfolk.

Endret av Gjerrigknark
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...