Gå til innhold

Har menn sex med hva som helst?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har fått inntrykk av at det er sånn det er, ifølge kvinneguiden. Så nå akkurat at noen motsa dette, så hva stemmer egentlig?

Anonymkode: de448...1f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har fått inntrykk av at det er sånn det er, ifølge kvinneguiden. Så nå akkurat at noen motsa dette, så hva stemmer egentlig?

Anonymkode: de448...1f8

Trollkukk

Anonymkode: ae7e7...cd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være at menn er forskjellige på  samme måte som kvinner?

Anonymkode: 01560...945

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hva som helst, men i en del tilfeller er det ikke langt fra heller. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som vil være sammen med meg, men jeg kunne gått "på byen" og fått meg et ligg på null komma svisj, så i mange tilfeller, ja.

Anonymkode: d9455...5c1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har fått inntrykk av at det er sånn det er, ifølge kvinneguiden. Så nå akkurat at noen motsa dette, så hva stemmer egentlig?

Anonymkode: de448...1f8

Nei, men det må være en dame.

Anonymkode: d7864...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har sex med hvem som helst, ja. Kjenner en slik selv, men nå er han forlovet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, tar meg bare 3 min på Tinder,ikke det en gang.. .. … ………… ..

men.. lurer på om de er riktig skrudd sammen i topplokket……………………………………………...:tekola:

Anonymkode: 5b42e...0a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at kvinner får følelser for hva som helst...

Anonymkode: 2f288...667

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt inntrykk er at kvinner får følelser for hva som helst...

Anonymkode: 2f288...667

En del damer er mer følelsesorientert ja, men de kan også forsvinne fort.. OG ikke for HVA som helst..

Har opplevd å miste alle sterke følelser for en mann etter kun 3 mnd, i starten trodde jeg det var mannen i mitt liv. Når jeg får de for lett så har det vært kort vei til null følelser.. MEN jeg var yngre. Mulig jeg er jeger jeg og, mer som menn, hvem vet. Tror på kjærleiken da..

Anonymkode: 5b42e...0a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En del damer er mer følelsesorientert ja, men de kan også forsvinne fort.. OG ikke for HVA som helst..

Har opplevd å miste alle sterke følelser for en mann etter kun 3 mnd, i starten trodde jeg det var mannen i mitt liv. Når jeg får de for lett så har det vært kort vei til null følelser.. MEN jeg var yngre. Mulig jeg er jeger jeg og, mer som menn, hvem vet. Tror på kjærleiken da..

Anonymkode: 5b42e...0a3

Ikke rart det er skummelt for menn å satse, når man hører dette. Jeg tror kvinners følelser er mer ustabile og upålitelige.

Anonymkode: d7864...cb1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En del damer er mer følelsesorientert ja, men de kan også forsvinne fort.. OG ikke for HVA som helst..

Har opplevd å miste alle sterke følelser for en mann etter kun 3 mnd, i starten trodde jeg det var mannen i mitt liv. Når jeg får de for lett så har det vært kort vei til null følelser.. MEN jeg var yngre. Mulig jeg er jeger jeg og, mer som menn, hvem vet. Tror på kjærleiken da..

Anonymkode: 5b42e...0a3

Prøv deg ikke på nynorsk når du ikke kan det. Kvinner er lette og enkle i dette spillet. De tror så utrolig på kjærlighet, mens menn tror på ei dame. Ergo damer tar hva som helst.

Anonymkode: 2f288...667

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv deg ikke på nynorsk når du ikke kan det. Kvinner er lette og enkle i dette spillet. De tror så utrolig på kjærlighet, mens menn tror på ei dame. Ergo damer tar hva som helst.

Anonymkode: 2f288...667

:pinar:legg deg

Anonymkode: 5b42e...0a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:pinar:legg deg

Anonymkode: 5b42e...0a3

Kvinner i et nøtteskall.

Anonymkode: 2f288...667

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner i et nøtteskall.

Anonymkode: 2f288...667

Mitt navn er Lars.

Anonymkode: 5b42e...0a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

53 minutter siden, AnonymBruker said:

En del damer er mer følelsesorientert ja, men de kan også forsvinne fort.. OG ikke for HVA som helst..

Har opplevd å miste alle sterke følelser for en mann etter kun 3 mnd, i starten trodde jeg det var mannen i mitt liv. Når jeg får de for lett så har det vært kort vei til null følelser.. MEN jeg var yngre. Mulig jeg er jeger jeg og, mer som menn, hvem vet. Tror på kjærleiken da..

Anonymkode: 5b42e...0a3

 

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Mitt navn er Lars.

Anonymkode: 5b42e...0a3

??

Anonymkode: d9455...5c1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ikke de gjør. Det finnes haugevis av menn som har integritet og ikke ligger med noen bare for å gjøre det. 

Det finnes noen få som har sex med "hvem som helst", akkurat som det gjør med damer. Noen damer er som avhengige av sex. Noen menn er det samme.

Anonymkode: 01cc9...bf6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de fleste menn har ikke sex med hvem som helst. Langt mindre hva som helst. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...