Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Haaploes
1 time siden, Smugleseren skrev:

Det er ett eller annet uttrykk fra våre komikere som på klingende dialekt sier: "Toppa heile driten!" og det må jeg si passer vel godt inn her, etter konkurs, brudd, hussalg og mere til..... 

Jeg har særdeles mange ganger sett at å bli gravid er IKKE den rette måten å redde ett forhold, eller å holde på en mann. 

Å samarbeide om ett barn krever MYE....

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bluebird1992

Camilla har skrevet om babyer og mimret om babytiden, fortalt at hun plutselig ikke orker lukten av liljer og måtte hive dem ut, hun fikk merkelig lyst på sitron, legger ut bilder av babytepper, intens lyst på syrlige padder, skriver at hun gjerne vil ha flere barn, skaffer seg større bil, var kvalm, kvalm og mere kvalm, spør i kommentarfeltet om det virkelig går rykter om hun er gravid, og dette "ryktet" har andre satt ut?

Det står og faller på sin egen urimelighet. Dette har hun lagt opp til selv.

Endret av TallulahBGood
la til syrlige padder
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Birdo skrev:

Men det er jo nettopp det, hun skrev jo ikke at ryktene var sanne. At det var sant har vi jo skjønt hele tiden, men du sa at hun innrømte det på bloggen og det gjorde hun ikke.

 

 

Akkurat dette skal dere være litt forsiktige med å synse om, for ting kan endre seg. Et vennepar av meg fikk beskjed om at de aldri kunne få barn, altså 0% sjanse, de prøvde i 5 år med prøverør før det klaffet og nå har de nettopp fått ett barn til helt på egenhånd. 

Veldig enig her. Ting kan forandre seg på det frukt are stadiet. Synes det blir totalt smakløst og feil å skulle skrive sånt om det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Shoppingqueen skrev:

Spørsmålsrunde : "dater du noen nå?" Og svaret var nei. 

Det er jo ikke rart at noen, meg inkl., har problemer med å ta henne seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, TallulahBGood skrev:

Camilla har skrevet om babyer og mimret om babytiden, fortalt at hun plutselig ikke orker lukten av liljer og måtte hive dem ut, hun fikk merkelig lyst på sitron, legger ut bilder av babytepper, skriver at hun gjerne vil ha flere barn, skaffe seg større bil, var kvalm, kvalm og mere kvalm, spør i kommentarfeltet om det virkelig går rykter om hun er gravid, og dette "ryktet" har andre satt ut?

Det står og faller på sin egen urimelighet. Dette har hun lagt opp til selv.

Det er jo det som er hele greia, hun blir verken hetset eller sjikanert. Det er naturlig at folk blir kritiske når kart og terreng ikke stemmer. Det neste blir vel alle ryktene om Hans og hans forhold til graviditeten. Er jo rart hun legger ut "kloke" ord om å komme tilbake eller ikke, om å tilhøre eller ikke. Om å være der for deg nå, ikke holde noen på vent etc Hun legger aldri ut noenting uten en baktanke. Bare synd at det stort sett slår tilbake på henne selv. Oppå det går hun ut og sier hun trenger en bil nr to, hvorfor det? Hans har vel stor nok bil?  Hun skriver at HUN ikke har råd til mer enn 300-400000kr. At Camilla har vært verpesyk lenge er jo ingen hemmelighet, men det er heller ingen hemmelighet hvor forferdelig Hans har vært med henne, det har hun jo selv lagt ut om.  At man da som godt voksen velger å bli gravid midt oppi alt som har skjedd/skjer,og i et forhold som ifølge hennes egne innlegg er ikke eksisterende, ja forstå det den som kan. 

Jeg gratulerer henne selvsagt, for HUN er jo glad og lykkelig. Hun ville jo det her. Jeg unner henne denne lykkefølelsen. Håper bare den varer. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man ikke trodde det kunne bli mer drama med den der dama...

Endret av Bringebæret
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud :hakeslepp:

Ikke at det er any of my business, men trodde hun var singel? Hun har jo akkurat gått gjennom et samlivsbrudd med påfølgende boligsalg, så er hun plutselig gravid med fyren? Høres smart ut...

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pizzaface skrev:

@Birdo: Ok. Da misforsto vi kanskje begge. :)

@neiognei: Men det er jo hun selv som har satt ut ryktene, bl.a. gjennom kommentarfeltet ved at hun publiserer kommentarer og gjentar det med graviditeten selv. Det er det som er frustrerende med hele greia hennes! Det er hele kjernen her, mener jeg.

Fort gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Varma skrev:

Nå blir kaoset komplett ja....

Kaoset? Er det ikke hun selv som bestemmer hvordan hun vil ha det?  Høres jo ut p folk at hun har lurt denne Hans. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Riskrem skrev:

Å herregud :hakeslepp:

Ikke at det er any of my business, men trodde hun var singel? Hun har jo akkurat gått gjennom et samlivsbrudd med påfølgende boligsalg, så er hun plutselig gravid med fyren? Høres smart ut...

Da vil vel hun ha det slik. Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Atp skrev:

 

Da burde hun vel hatt såpass respekt for leserene sine at hun lot være å publisere det spørsmålet, for det er et valg hun gjorde, men besvarte med "løgn". Det er IKKE ok. Får da være grenser for alt som skal godtas fra henne. Velger hun å dele ting, ja så får hun ta ansvar for det hun sier/skriver også. Det er vel ikke sånn at det finnes egne regler for henne? Hadde en leser "løyet", ja så hadde det vært sjikane. Å komme med uriktige opplysninger være seg det gjelder butikken eller henne selv er jo en måte å sjikanere leserene sine på. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo ikke noe vi har noe med om hun velger å få et barn til, men hun må jo skjønne  hvor rart det virker, når hun skriver et innlegg om hvor fæl hans var mot henne å så velger hun å få et barn med han, men igjen  det er hennes valg, eller rettere sagt dems valg( håper bare for guds skyld at han er like glad for nyheten som hun er)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Shoppingqueen skrev:

Da burde hun vel hatt såpass respekt for leserene sine at hun lot være å publisere det spørsmålet, for det er et valg hun gjorde, men besvarte med "løgn". Det er IKKE ok. Får da være grenser for alt som skal godtas fra henne. Velger hun å dele ting, ja så får hun ta ansvar for det hun sier/skriver også. Det er vel ikke sånn at det finnes egne regler for henne? Hadde en leser "løyet", ja så hadde det vært sjikane. Å komme med uriktige opplysninger være seg det gjelder butikken eller henne selv er jo en måte å sjikanere leserene sine på. 

Men når det gjelder  henne så gjør å sier jo aldri hun noe feil eller lyver, det er det bare "vi" lesere som gjør, iallefall i følge henne

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Atp skrev:

Da vil vel hun ha det slik. Eller?

Helt riktig, men da får hun slutte å sutre og syns synd på seg selv i et innlegg senere. Som man reder ligger man. Jeg hadde ihvertfall ikke valgt å bli gravid med en jeg har utlevert på IG og bloggen min som en alt annet enn en god kjæreste, tvert imot ,så det må jo ha skjedd et under i det forholdet på kort tid for og i det hele tatt tenke på å få barn sammen. Er jo ikke mange dagene siden hun la ut innlegg på IG som hentydet at Hans ikke helt får bestemt seg. Camilla glemmer at hun nok ofte er for kjapp til å dele tanker, og at det bare slår tilbake på henne selv senere. 

For hennes skyld håper jeg at jeg er helt på jordet, men det tror jeg ikke... Hun har jo en stor familie som støtter henne, så dette klarer hun nok mer enn bra. Man kommer langt med en vilje av stål og positive tanker, så sånn sett er det jo ingen krise. Hun har vel vært gjennom tøffere ting den siste tiden.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Emilim skrev:

Men når det gjelder  henne så gjør å sier jo aldri hun noe feil eller lyver, det er det bare "vi" lesere som gjør, iallefall i følge henne

Ja akkurat!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas

Dersom hun på ett tidspunkt fikk vite at hun sannsynligvis ikke ville få flere barn, så kan jeg ikke annet enn å forstå hvor lykkelig hun må være som har ett barn på vei nå. Forskjellen på henne og mange (mange) andre er at hun deler mye privat på en blogg slik at mange får greie på ting man strengt tatt ikke har så mye med.

Å spekulere i baktanker syns jeg ikke særlig mye om, uansett hvor mye hun enn tråkker i baret i forhold til virksomheten sin.

Gratulerer, og lykke til Camilla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...