Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, TallulahBGood skrev:

Og nå vil det samme skje som det har tidligere: Hun vil selvsagt at alle skal glede seg sammen med henne, men hva med alt hun har skrevet før? Nå vil hun bli konfrontert med det hun selv har skrevet, hun kan ikke forklarer det eller svare for det, og da er det hyl og skrik og hele verden som hetser og mobber.

Hva med alle de dramatiske innleggene der hun har skrevet at hun ikke kan få flere barn? Var ikke det sant likevel? 

Og hva med alle de dårlige egenskapene til Hans? Det er ikke mange månedene siden hun klaget over utroskap og illojalitet. 

Leserne husker selvsagt hva hun skriver, men hun står jo ikke for det selv. Det er ikke hets og mobbing når hun blir konfrontert med det hun selv har skrevet av selvmotsigelser. 

Og det er ikke spekulasjoner noe av dette. Alt er hentet fra hennes blogg og instagram, så vennligst ikke slett dette også.

Spot on!! :klappe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har svart i kommentarfeltet på IG at Hans er faren.. Men ja ikke et godt utgangspunkt dette her, er jo nå nylig at de ble venner på Facebook igjen. Virker veldig ustabilt, ikke de beste forholdene og sette et nytt barn i.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ett eller annet uttrykk fra våre komikere som på klingende dialekt sier: "Toppa heile driten!" og det må jeg si passer vel godt inn her, etter konkurs, brudd, hussalg og mere til..... 

Jeg har særdeles mange ganger sett at å bli gravid er IKKE den rette måten å redde ett forhold, eller å holde på en mann. 

Å samarbeide om ett barn krever MYE....

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, TallulahBGood skrev:

Og nå vil det samme skje som det har tidligere: Hun vil selvsagt at alle skal glede seg sammen med henne, men hva med alt hun har skrevet før? Nå vil hun bli konfrontert med det hun selv har skrevet, hun kan ikke forklarer det eller svare for det, og da er det hyl og skrik og hele verden som hetser og mobber.

Hva med alle de dramatiske innleggene der hun har skrevet at hun ikke kan få flere barn? Var ikke det sant likevel? 

Og hva med alle de dårlige egenskapene til Hans? Det er ikke mange månedene siden hun klaget over utroskap og illojalitet. 

Leserne husker selvsagt hva hun skriver, men hun står jo ikke for det selv. Det er ikke hets og mobbing når hun blir konfrontert med det hun selv har skrevet av selvmotsigelser. 

Og det er ikke spekulasjoner noe av dette. Alt er hentet fra hennes blogg og instagram, så vennligst ikke slett dette også.

Bra sagt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Smugleseren skrev:

Det er ett eller annet uttrykk fra våre komikere som på klingende dialekt sier: "Toppa heile driten!" og det må jeg si passer vel godt inn her, etter konkurs, brudd, hussalg og mere til..... 

Jeg har særdeles mange ganger sett at å bli gravid er IKKE den rette måten å redde ett forhold, eller å holde på en mann. 

Å samarbeide om ett barn krever MYE....

Å når du i tillegg må samarbeide med to menn...da kan det fort bli knute på tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir forbannet med tanke på all sympatien hun sanket da hun fortalte at hun ikke kunne få flere barn! Spesielt med tanke på alle de der ute som delte sine sarte historier med henne.. :(

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, neiognei skrev:

Eh, ja, takk for det. Eller kanskje jeg har fulgt med litt og er en god atferdsanalytiker, for jaggu hadde jeg ikke rett!?

Det handler vel om å legge to og to sammen. Strikket babyjakke? Dårlig form i en lengre periode? Si at rykter som er ute er sanne, og at det er vanskelig at ting kommer ut før hun får sagt det før. 1+1+1 ble 3.

Men det er jo nettopp det, hun skrev jo ikke at ryktene var sanne. At det var sant har vi jo skjønt hele tiden, men du sa at hun innrømte det på bloggen og det gjorde hun ikke.

 

1 time siden, Pizzaface skrev:

Her et ett av innleggene hun har skrevet om at hun ikke kan ha flere barn. Da jeg leste bloggen fast skrev hun endel om dette. Tror hun folk har glemt det? 

 

5 minutter siden, Ranunkelen skrev:

Kjenner jeg blir forbannet med tanke på all sympatien hun sanket da hun fortalte at hun ikke kunne få flere barn! Spesielt med tanke på alle de der ute som delte sine sarte historier med henne.. :(

Akkurat dette skal dere være litt forsiktige med å synse om, for ting kan endre seg. Et vennepar av meg fikk beskjed om at de aldri kunne få barn, altså 0% sjanse, de prøvde i 5 år med prøverør før det klaffet og nå har de nettopp fått ett barn til helt på egenhånd. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Smugleseren skrev:

Det er ett eller annet uttrykk fra våre komikere som på klingende dialekt sier: "Toppa heile driten!" og det må jeg si passer vel godt inn her, etter konkurs, brudd, hussalg og mere til..... 

Jeg har særdeles mange ganger sett at å bli gravid er IKKE den rette måten å redde ett forhold, eller å holde på en mann. 

Å samarbeide om ett barn krever MYE....

Nå måtte jeg bare le, er det mulig å kløne det til så inn i hel..........

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utifra siste IG bilde og kommentarer gjort her på forumet, er det nok ikke lenge før det kommer et nytt innlegg om at hun blir mobbet, sjikanert, spekulert, løyet om....og hva er roten til dette?? Joda, Camilla selv. Gratulerer med det!

Endret av Joppe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pizzaface

@Birdo: Flott med din anekdotiske gladnyhet, men det er ikke synsing at jeg gjentar noe hun flere ganger har omtalt i bloggen sin. 

Ellers er jeg enig i at neiognei sin atferdsanalyse og fortolkning ikke akkurat konkluderte med graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pizzaface skrev:

@Birdo: Flott med din anekdotiske gladnyhet, men det er ikke synsing at jeg gjentar noe hun flere ganger har omtalt i bloggen sin. 

Ellers er jeg enig i at neiognei sin atferdsanalyse og fortolkning ikke akkurat konkluderte med graviditet.

Neida, sier ikke at hun ikke har sagt det før - men jeg tolket at du mente at hun bare har lyvd om det. Mulig jeg tolket feil, og gjorde jeg det så beklager jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Birdo skrev:

Men det er jo nettopp det, hun skrev jo ikke at ryktene var sanne. At det var sant har vi jo skjønt hele tiden, men du sa at hun innrømte det på bloggen og det gjorde hun ikke.

Nei, du må nok lese igjen, tror jeg. Jeg skrev at hun STORTSETT innrømte at ryktene var sanne. Hun skrev at ting kom ut før hun fikk sagt det selv. Etter flere uker med rykter om at hun var gravid.. Hva betyr det da? "Ryktene er feilaktige og kommer ut før jeg får sagt det selv?"

Greit å ønske å kverulere altså, men det er mer enn nok av reelle ting du kan henge deg opp i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan vi ikke alle bare være glade på camillas vegne da??Være oppmuntrende og gi henne litt støtte, istedenfor å dra henne ned... 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, neiognei skrev:

Nei, du må nok lese igjen, tror jeg. Jeg skrev at hun STORTSETT innrømte at ryktene var sanne. Hun skrev at ting kom ut før hun fikk sagt det selv. Etter flere uker med rykter om at hun var gravid.. Hva betyr det da? "Ryktene er feilaktige og kommer ut før jeg får sagt det selv?"

Greit å ønske å kverulere altså, men det er mer enn nok av reelle ting du kan henge deg opp i.


Ååå, jæskla siteringstull!
Du skrev svart på hvitt "Si at rykter som er ute er sanne", hva skal jeg lese igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Fuju skrev:

Kan vi ikke alle bare være glade på camillas vegne da??Være oppmuntrende og gi henne litt støtte, istedenfor å dra henne ned... 

 

:Nikke: enig 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pizzaface

@Birdo: Ok. Da misforsto vi kanskje begge. :)

@neiognei: Men det er jo hun selv som har satt ut ryktene, bl.a. gjennom kommentarfeltet ved at hun publiserer kommentarer og gjentar det med graviditeten selv. Det er det som er frustrerende med hele greia hennes! Det er hele kjernen her, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...