Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, Butternut skrev:

Har gitt opp å skjønne meg på den dama, har hun butikk eller ikke liksom? :vetikke:

Er ikke sikkert hun vet selv :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pizzaface
7 minutter siden, Shoppingqueen skrev:

Det har jeg skjønt for lenge siden. Det utroligste er at alle de som følger henne bare syns det er helt naturlig. 

Og hva sier det om tilhengerne? :fnise: Denne forvirringen er nesten komisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ig innlegg hvor hun forklarer ang butikk/nettbutikk, at nettbutikken har blitt så stor at de ikke - av flere grunner- har kapasitet til å ha fysisk butikk åpen. Så slenger hun på at screenshots fra hennes kontoer som blir brukt til hets og sjikanering av henne som person, vil bli rapportert og anmeldt. 

Endret av ragna-råkk
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det ser ut som at hovedpersonen til denne tråden også leser her inne..

Du synes ikke politiet skal bruke ressursene sine på viktigere ting enn å kaste bort tiden på dine selvmotsigelser som er godt dokumentert allerede? Det finnes liksom ei eldre dame som ble slått ned og ranet som kunne trengt ressursene.. eller to små som vokser opp i et hjem med rus- og voldsproblemer. Stikk finger´n i jorda og sett ting i perspektiv. Tullet ditt skal du ikke bry politiet med!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pizzaface

Takk for oppklaring! Og lykke til med den, Camilla! 

I bloggen sin har hun ihvertfall dementert det en gang for alle: Hun har ikke dystleksi! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
11 minutter siden, ragna-råkk skrev:

Ig innlegg hvor hun forklarer ang butikk/nettbutikk, at nettbutikken har blitt så stor at de ikke - av flere grunner- har kapasitet til å ha fysisk butikk åpen. Så slenger hun på at screenshots fra hennes kontoer som blir brukt til hets og sjikanering av henne som person, vil bli rapportert og anmeldt. 

Det er noe som skurrer med "fysisk butikk"-begrunnelsen. Det betyr nok at den ikke bærer seg, for hvis de har kapasitetsproblemer, så ansetter man vel flere folk, med mindre man ikke har god nok omsetning til å kunne forsvare flere ansatte.  Mellom linjene leser jeg at den fysiske butikken ikke går så,godt, så,da er det nok lurt å stenge slik at man ikke gjentar konkursen fra bare få måneder tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de kan, vil de ansette noen til å ha butikken, men nå er de bare 4, og både hun og Martine er bundet opp til så mye annet at de ikke kan ha faste åpningstider. De har raskere vekst enn penger inn og kjemper en likviditetskamp. 

Fra ig innlegget. Ikke vet jeg,  det er så mye som skurrer - hele tida.

Endret av ragna-råkk
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen som har spurt om nettbutikken skal stenges??? Og grunnen til at folk har spurt om butikken skal stenges skyldes jo hennes eget svar til en følger på IG som hadde tenkt seg en tur til butikken. Der svarer hun at de bare skal ha kundekvelder framover og ikke vanlig åpningstider i butikken. Og senest for en dag eller to siden svarer hun at den IKKE skal stenges når hun naturlig nok blir spurt om dette etter svaret på IG!! Da svarer hun at det skal de ikke, de hadde så vidt begynt??? Men idag skal den likevel ikke åpne?Forstå den dama de som kan. Det var hun selv som FØR jul skrev at butikken skulle stenges for en stund på nyåret, fordi de skulle gjøre om. (Den har vi jo hørt før med Villa paprika) på tide hun tar selvkritikk og leser sine egne innlegg før hun beskylder andre for hets og sjikane. Det er jo hun selv som legger opp til det med all verdens selvmotsigelser . Hun sjikanerer seg selv faktisk :fnise:

Endret av Shoppingqueen
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, ragna-råkk skrev:

Når de kan, vil de ansette noen til å ha butikken, men nå er de bare 4, og både hun og Martine er bundet opp til så mye annet at de ikke kan ha faste åpningstider. De har taskete vekst enn penger inn og kjemper en likviditetskamp. 

Fra ig innlegget. Ikke vet jeg,  det er så mye som skurrer - hele tida.

Enig, noe skurrer her. Det er nok noe annet som ligger bak. I hvert fall ikke noe problem å få tak i arbeidsfolk - nok av de som vil ha jobb.

Endret av Joppe
Dobbel ordbruk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun slettet kommentaren på IG der hun skrev at butikken ikke var stengt, langt der i fra, de hadde så vidt begynt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dollyådi

Det er så mye som skurrer. Må være frustrerende å jobbe "dag-og-natt" med å klargjøre butikken. De malte på hyller, skulle få bygget vegger osv... Å så for så å bare stenge ned. Men; jeg forstår jo at den fysiske butikken sikkert ikke gikk så godt. De hadde jo åpent akkurat de dagene det passer dem, og forskjellige åpningstider hver dag. Hvem har mulighet for å handle interiør mellom 11-14 på ukedagene liksom?

 

ellers så venter jeg i spenning på å se om noe av det hun har sagt skal skje i leilighet faktisk blir fullført. I julen kommenterte hun at hun skulle få en stedbygd hylle der det mangler tapet i stua, hun ventet bare på snekkerne skulle komme tilbake. Den svarte stekeovnen har og en utrolig lang leveringstid. Må jo være flere måneder siden hun skrev at den var bestilt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun vel mer eller mindre bekreftet at "ryktene" er sanne. I det nyeste blogginnlegget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartina
1 time siden, neiognei skrev:

Nå har hun vel mer eller mindre bekreftet at "ryktene" er sanne. I det nyeste blogginnlegget.

Jaha? Jeg klarte ikke å tolke noe ut av det heller, jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

55 minutter siden, Cartina skrev:

Jaha? Jeg klarte ikke å tolke noe ut av det heller, jeg. 

 

At nettet er litt skummelt, Norge er lite og at ting kommer ut før hun får fordøyd det selv. Og sånn har det spesielt vært mye av i det siste. Er det så mye å tolke? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, neiognei skrev:

 

At nettet er litt skummelt, Norge er lite og at ting kommer ut før hun får fordøyd det selv. Og sånn har det spesielt vært mye av i det siste. Er det så mye å tolke? 

Det skal du ha, du er flink til å vri og tolke ting :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er så rart at hun godkjenner alle kommentarene og gratulasjonene om at hun er gravid, når hun ikke vil innrømme det?

hadde det vært meg, så hadde jeg ikke godkjent de kommentarene før jeg ville gå ut med graviditeten offentlig...og heller ikke hintet så veldig!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartina
10 timer siden, neiognei skrev:

 

At nettet er litt skummelt, Norge er lite og at ting kommer ut før hun får fordøyd det selv. Og sånn har det spesielt vært mye av i det siste. Er det så mye å tolke? 

Det var jammen ikke mye bekreftelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...