Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 timer siden, Smugleseren skrev:

kjenner jeg får mark av den dama, svarte en leser på IG med en utrolig frekk tone, vennligst  skriv til meg på en skikkelig måte, slik "når du driver" blogg skriv synes jeg ikke noe om. Det leseren hadde skrivd til VP var jo ikke noe frekt i det hele tatt, lurer på hvorfor det er helt greit for Camilla å være frekk å nedlatende i kommentarene sine, men hun tåler ikke at noen skriver fakta til henne på en normal måte. Rart at hun tror hun er så mye mer en alle andre, beklager men klarte ikke holde meg, ble så irritert  over den kommentaren hennes

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen har kanskje nok med å leve livet, istedenfor å leve det gjennom sosiale medier - men da bør man faktisk innse det selv, istedenfor å styre "verden" rundt seg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns forøvrig det hemmelighetsinlegget på IG tar kaka. Makan til vrøvl.. Er jo helt håpløst hvor meningsløst det går an å skrive. ALLE vet vel nå at hun har en hemmelighet som hun snart dør av og ikke få delt med alle... Jisses.... 

Innlegg ryddet for sitat fra sosiale medier

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

I innlegget "Veien opp av avgrunnen" skrev hun at hun tidligere lo av og så ned på mennesker som slet i livet. Hun kunne ikke forstå hvordan noen klarte å gå konkurs eller slite med et forhold når hun var så vellykket selv. 

Men nå, nå har hun blitt ydmyk og takknemlig for det hun har, og har fått langt mer empati med andre etter litt motgang selv, hevder hun.

Dessverre så viser hun gang etter gang at dette absolutt ikke stemmer gjennom kommentarer og handlinger i bloggen og på instagram. Kontrasten mellom det hun hevder og virkeligheten blir så stor at hun nå må sensurere alt av kritiske kommentarer, blokkere haugevis av lesere, og dermed hermetisk lukke dette egenskapte universet sitt. Det blir så godt som umulig å gjennomføre, for hennes handlinger får også følger, og de kan man ikke bare lukke ørene for.

Jeg rister på hodet av hele dama, og synes utviklingen er bekymringsverdig, må jeg si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke hun teppebombe leserene sine med interiørbilder idag? Jaja imorgen betyr sikkert en eller annen morgen, det må vi sikkert skjønne.

Innlegg ryddet for spekulasjon

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Nytt bilde fra Pinterest på instagram i dag. Hun fant ikke kilde, 'men om noen vet hvor det er fra må de gjerne si ifra'. 

WTF? Hun gjør det med vilje nå, ikke sant? 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest canacas

Jeg får helt krupp av de skjøtekantene på tapeten. En av grunnene til at jeg kvier meg for å male osv er nettopp at feil, søl osv plager meg. Jeg klarer ikke å ikke se det. Så hver gang jeg nå er innom bloggen eller IG og ser disse tapetskjøtene får jeg helt angst! Hun har ikke malt der skjøtekantene kommer. Hun har tapetsert med en annen farge, men ikke malt der kantene kommer. Så fargen bak skinner gjennom så det ser ut som tapeten er løs i kantene. 

:nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, canacas skrev:

Jeg får litt krupp av måten hun svarer folk på også. 

http://imgur.com/dyHsj0X

Nå ønsker jeg at noen forklarer (henne) forskjellen på konstruktiv kritikk og slemme meldinger/mobbing. Pliiiiis! 

 

 

Haha KRUPP! Det ordet brukes altfor sjeldent:P Er forøvrig enig i det du skriver..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, canacas skrev:

Jeg får litt krupp av måten hun svarer folk på også. 

http://imgur.com/dyHsj0X

Nå ønsker jeg at noen forklarer (henne) forskjellen på konstruktiv kritikk og slemme meldinger/mobbing. Pliiiiis! 

 

 

Skulle også ønske at noen forklarte henne hva vanlige norske ord faktisk betyr, og hvordan de påvirker en setning. Når noen skriver "Du bør jo for all del ikke være enig", oppfatter jeg noe helt annet enn det jeg ANTAR Camilla mener: du trenger for all del ikke være enig.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bluebird1992
29 minutter siden, Someli skrev:

Til orientering leste jeg i kommentarfeltet til Camilla at en leser blant annet spurte om hun og Hans er sammen igjen og om hun er gravid. Camilla svarte at vi får se. Camilla og Hans har også i senere tid lagt hverandre til igjen på facebook. Jeg syntes imidlertid at det hadde vært veldig hyggelig om de fant tilbake til hverandre! :)

Så flott at Camilla får slik støtte fra en helt nyopprettet bruker! Også akkurat nå som Camilla stadig hinter om at noe venter i kulissene! ☺

Dessverre så tror jeg at det skal langt mer til før den generelle opinionen endres m.t.p. akkurat dette siden Camilla la ut i det vide og det brede om hvor dårlig hun ble behandlet i forholdet, hvor alene hun følte seg og om utroskap. Dette skrev hun mange blogginnlegg om, og viste også tekstmeldinger fra hans personlige telefon som bevis på dette.

Den katten er nok langt ute av sekken nå, og selv med utstrakt revisjonisme så glemmer selv ikke de enkleste av leserne alt det graverende om Hans som ble lagt ut for kun noen måneder siden. Som man reder ligger man. Bokstavlig talt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, TallulahBGood skrev:

Så flott at Camilla får slik støtte fra en helt nyopprettet bruker! Også akkurat nå som Camilla stadig hinter om at noe venter i kulissene! ☺

Dessverre så tror jeg at det skal langt mer til før den generelle opinionen endres m.t.p. akkurat dette siden Camilla la ut i det vide og det brede om hvor dårlig hun ble behandlet i forholdet, hvor alene hun følte seg og om utroskap. Dette skrev hun mange blogginnlegg om, og viste også tekstmeldinger fra hans personlige telefon som bevis på dette.

Den katten er nok langt ute av sekken nå, og selv med utstrakt revisjonisme så glemmer selv ikke de enkleste av leserne alt det graverende om Hans som ble lagt ut for kun noen måneder siden. Som man reder ligger man. Bokstavlig talt.

Alltid like flatterende i mine øyne, når man må "bevise" ting i bloggen - som egentlig ikke burde være i nærheten av tastaturet. Man kan si mye om Sophie Elise - men tross alle ryktene +++ så har hun vist respekt for den siste eksen sin og ikke prøvd på "klikkpoppis" på bruddet (som jeg har sett i media hvertfall) 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992
Den Monday, January 18, 2016 at 10.26, Someli skrev:

Til orientering leste jeg i kommentarfeltet til Camilla at en leser blant annet spurte om hun og Hans er sammen igjen og om hun er gravid. Camilla svarte at vi får se. Camilla og Hans har også i senere tid lagt hverandre til igjen på facebook. Jeg syntes imidlertid at det hadde vært veldig hyggelig om de fant tilbake til hverandre! :)

Og "Someli" har nå slettet innleggene sine av en eller annen grunn.

Endret av TallulahBGood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992
11 minutter siden, scrabble skrev:

Alltid like flatterende i mine øyne, når man må "bevise" ting i bloggen - som egentlig ikke burde være i nærheten av tastaturet. Man kan si mye om Sophie Elise - men tross alle ryktene +++ så har hun vist respekt for den siste eksen sin og ikke prøvd på "klikkpoppis" på bruddet (som jeg har sett i media hvertfall) 

Man får veldig mye sympati på den måten, selvsagt, men da blir jo den broen også brent, må man vite,  og man må skaffe seg en ny en. All verdens revisjonisme kan ikke endre på det. Tannkremen er ute av tuben. 😨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...