Butternut Skrevet 15. januar 2016 #1521 Del Skrevet 15. januar 2016 Skal si hun har behov for å ta opp at hun blir diskutert på forum, først spørrerunden og nå det penge-innlegget sitt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 15. januar 2016 #1522 Del Skrevet 15. januar 2016 Hun skal ha litt cred for det penge innlegget sitt. Kanskje det får noen som lever litt på luksuskanten til å tenke seg om før de bruker penger de ikke har. Hun er ikke alltid så god til å formulerer ting, men jeg synes det er bra at hun skriver om hvor dum man er som tar opp kredittkort og forbrukslån, kjøper, kjøper og kjøper.... for det skal jo betales tilbake også! Og med skyhøye renter +++! Dette innlegget står i stor kontrast til disse andre bloggerne som har FRONTET kredittkort! Ja kredittkort er vel og bra, HVIS man kan å bruke det, og bruker det på den måten som gjør at man tjener på det (betale reisen med det, bruk i utlandet åga valuta osv osv), men ha nå for guds skyld bare ett! Og betal tilbake i tide. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 15. januar 2016 #1523 Del Skrevet 15. januar 2016 1 time siden, Butternut skrev: Skal si hun har behov for å ta opp at hun blir diskutert på forum, først spørrerunden og nå det penge-innlegget sitt. Det hun skriver er en ting, men utifra bloggen hennes så synes jeg fortsatt hun lever et liv i "luksus". Hvem f*** trenger SMEG hvitevarer?? For meg blir det helt feil når du er alenemor til 2, ifølge henne selv ikke tar ut lønn og i tillegg kaller seg gjerrig. Hun kunne fått alle hvitevarene til hele kjøkkenet på Ikea, til under prisen for SMEG kjøleskapet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 15. januar 2016 #1524 Del Skrevet 15. januar 2016 4 minutter siden, Joppe skrev: Det hun skriver er en ting, men utifra bloggen hennes så synes jeg fortsatt hun lever et liv i "luksus". Hvem f*** trenger SMEG hvitevarer?? For meg blir det helt feil når du er alenemor til 2, ifølge henne selv ikke tar ut lønn og i tillegg kaller seg gjerrig. Hun kunne fått alle hvitevarene til hele kjøkkenet på Ikea, til under prisen for SMEG kjøleskapet. Tenker akkurat det samme som deg. En ting er hva hun skriver, en annen ting er hva som er virkeligheten. Det har seg jo sånn at de to tingene sjelden harmonerer. Selve innlegget var bra skrevet og tøft av henne å innrømme, bare synd at det blir med tanken for hennes del. Da tenker jeg ikke på kredittkortmisbruket, men alt det andre. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 15. januar 2016 #1525 Del Skrevet 15. januar 2016 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 15. januar 2016 #1526 Del Skrevet 15. januar 2016 Lurer på om hun en eneste gang kommer til å klare og ikke avslutte en kommentar til kritikk hun har fått, uten og først være spydig og lire av seg både det ene og det andre, for så å avslutte med nyt kvelden,dagen eller helgen. Hun er jo ihvertfall uforutsigbar, det skal hun ha. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scrabble Skrevet 15. januar 2016 #1527 Del Skrevet 15. januar 2016 Jeg syns det er vanskelig å ta en side2 profilert blogger seriøst, når det kommer til "økonomiopplæring" ovenfor andre. Klarer man virkelig å beholde sin posisjon som side2 blogger, om man er "gniten/gjerrig" og ikke kjøper seg noenting? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 15. januar 2016 #1528 Del Skrevet 15. januar 2016 (endret) 16 minutter siden, scrabble skrev: Jeg syns det er vanskelig å ta en side2 profilert blogger seriøst, når det kommer til "økonomiopplæring" ovenfor andre. Klarer man virkelig å beholde sin posisjon som side2 blogger, om man er "gniten/gjerrig" og ikke kjøper seg noenting? Hun skriver ikke at hun ikke kjøper seg noe, men at hun ikke bruker mer enn hun har råd til, og at hun selger noe hun har før hun kjøper noe nytt. Synes det var et fint innlegg, jeg. Av alt hun skriver om, er vel en slik historie noe av det bedre. Er bare bra hvis hun får leserne ned på jorda. Skjønner virkelig ikke at det er noe hisse seg opp over. Endret 15. januar 2016 av Grønt blad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 15. januar 2016 #1529 Del Skrevet 15. januar 2016 Tråden ryddet for latterliggjøring Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 15. januar 2016 #1530 Del Skrevet 15. januar 2016 Tråden er ryddet for sitat. Henviser til retningslinjene for Rampelys: "Det er ikke tillatt å legge ut innhold fra bloggerne i form av enten tekst, bilder eller kommentarer, for å kommentere det her. Hvis man ønsker å henvise til noe på en blogg, så bruk lenker. Dette gjelder også innhold fra andre sosiale medier" Nordvesta, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 16. januar 2016 #1531 Del Skrevet 16. januar 2016 Tråden ryddet for avsporinger. Spørsmål om modereringen kan tas på Ris og Ros, eller på pm. Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 16. januar 2016 #1532 Del Skrevet 16. januar 2016 10 timer siden, TallulahBGood skrev: Fantastisk. Metaforen ga meg assosiasjoner til Marie Antoinettes "La dem spise kaker"; et typisk rik hvit dame-utsagn. Jeg sliter fortsatt med å lese det hun skriver. Hun lager egne ordtak, assosiasjoner og metaforer. Men de gir ikke mening! Nå skal hun redigere bort alt negativt, men hun kommer nok til å omtale all kritikk uansett. Uten at noen får kommentere det. Lurer på om hun gjennomfører spørsmålsrunden slik hun gjorde med julekalenderen. Skulle ikke alt besvares i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 16. januar 2016 #1533 Del Skrevet 16. januar 2016 2 timer siden, canacas skrev: Jeg sliter fortsatt med å lese det hun skriver. Hun lager egne ordtak, assosiasjoner og metaforer. Men de gir ikke mening! Nå skal hun redigere bort alt negativt, men hun kommer nok til å omtale all kritikk uansett. Uten at noen får kommentere det. Lurer på om hun gjennomfører spørsmålsrunden slik hun gjorde med julekalenderen. Skulle ikke alt besvares i går? De fleste handlet jo om hun glade hjem dama så forbauser meg ikke om det ikke kommer flere svar fra den kanten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 16. januar 2016 #1534 Del Skrevet 16. januar 2016 Ser på instagram at hun skal blokkere alle som er negative, er dette pga å slippe å måtte stå tilrette for å stjele bilder og ikke merke skikkelig? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 16. januar 2016 #1535 Del Skrevet 16. januar 2016 (endret) Tråden ryddet for spekulasjoner, hetsende utsagn og latterliggjøring, samt samtlige svar til dette Nordvesta, mod. Endret 16. januar 2016 av Nordvesta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 16. januar 2016 #1536 Del Skrevet 16. januar 2016 10 timer siden, Butternut skrev: De fleste handlet jo om hun glade hjem dama så forbauser meg ikke om det ikke kommer flere svar fra den kanten. Senere, kan være flere dager til, (hun lekset jo opp en leser som kritiserte henne at hun fordi hun ikke kom tilbake slik hun skrev iblogginnlegget) og det kan ofte være aldri. Som med julekalenderen. Syns jo hun har hårreisende lite respekt for leserene sine når hun lar de legge masse jobb i lange innlegg i håp om å vinne den fineste gevinsten, for så å bare slutte med hele kalenderen. Skjønner ikke at det går an å gjøre sånn, verken som eier en nettbutikk eller blogger. Tror hun er alene om et sånt stunt. Vannvittig lite seriøst. Jeg og lurer på ALLE de forumene som diskuterer henne? Hadde det ikke vært for snappene hennes så hadde jeg ikke visst om kvinneguiden en gang. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 16. januar 2016 #1537 Del Skrevet 16. januar 2016 Jeg likte innlegget med tilbakeblikk! Dama er jo flink, men stilen var MYE pener før enn nå. Finere med trebordene og den flotte lysekronen. Betongbord er kjempefint på terrassen, men inne...? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 17. januar 2016 #1538 Del Skrevet 17. januar 2016 10 timer siden, Smugleseren skrev: Jeg likte innlegget med tilbakeblikk! Dama er jo flink, men stilen var MYE pener før enn nå. Finere med trebordene og den flotte lysekronen. Betongbord er kjempefint på terrassen, men inne...? Det er vel ikke betongbord i sånn forstand tror jeg. Kan ikke tenke meg at disse betongbordene er så tunge. Er vel mer at de skal se sånn ut. Jeg likte best det spisebordet hun hadde da hun hadde lysekrone. Det var så fint! Kunne tenkt meg det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilim Skrevet 17. januar 2016 #1539 Del Skrevet 17. januar 2016 (endret) Den 1/16/2016 at 0.22, Smugleseren skrev: Jeg likte innlegget med tilbakeblikk! Dama er jo flink, men stilen var MYE pener før enn nå. Finere med trebordene og den flotte lysekronen. Betongbord er kjempefint på terrassen, men inne...? Det er jo smak å behag det, jeg liker deler av stilen hennes bedre nå, men jeg liker ikke alt det rotet(over pynta) overalt, hadde blitt sprø om jeg skulle hatt så mye rundt om kring, men som sagt, det er smak og behag. Det som irriterer meg med der dama er at hun aldri følger opp, å skriver så mye rart det ene øyeblikket, for så å motsi seg selv helt noen timer etterpå. Å hun burde kanskje også tatt seg bedre tid på innlegga sine, da det er så mye skrive feil og rare ordtak. Har problemer å skjønne hva hun mener til tider. Endret 11. februar 2016 av ninuska_ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 17. januar 2016 #1540 Del Skrevet 17. januar 2016 (endret) Den 1/17/2016 at 11.29, Emilim skrev: Det er jo smak å behag det, jeg liker deler av stilen hennes bedre nå, men jeg liker ikke alt det rotet(over pynta) overalt, hadde blitt sprø om jeg skulle hatt så mye rundt om kring, men som sagt, det er smak og behag. Det som irriterer meg med der dama er at hun aldri følger opp, å skriver så mye rart det ene øyeblikket, for så å motsi seg selv helt noen timer etterpå. Å hun burde kanskje også tatt seg bedre tid på innlegga sine, da det er så mye skrive feil og rare ordtak. Har problemer å skjønne hva hun mener til tider. Veldig enig her! Endret 11. februar 2016 av ninuska_ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg