Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal si hun har behov for å ta opp at hun blir diskutert på forum, først spørrerunden og nå det penge-innlegget sitt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun skal ha litt cred for det penge innlegget sitt. Kanskje det får noen som lever litt på luksuskanten til å tenke seg om før de bruker penger de ikke har. Hun er ikke alltid så god til å formulerer ting, men jeg synes det er bra at hun skriver om hvor dum man er som tar opp kredittkort og forbrukslån, kjøper, kjøper og kjøper.... for det skal jo betales tilbake også! Og med skyhøye renter +++! Dette innlegget står i stor kontrast til disse andre bloggerne som har FRONTET kredittkort! Ja kredittkort er vel og bra, HVIS man kan å bruke det, og bruker det på den måten som gjør at man tjener på det (betale reisen med det, bruk i utlandet åga valuta osv osv), men ha nå for guds skyld bare ett! Og betal tilbake i tide.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Butternut skrev:

Skal si hun har behov for å ta opp at hun blir diskutert på forum, først spørrerunden og nå det penge-innlegget sitt.

Det hun skriver er en ting, men utifra bloggen hennes så synes jeg fortsatt hun lever et liv i "luksus".

Hvem f*** trenger SMEG hvitevarer?? For meg blir det helt feil når du er alenemor til 2, ifølge henne selv ikke tar ut lønn og i tillegg kaller seg gjerrig. Hun kunne fått alle hvitevarene til hele kjøkkenet på Ikea, til under prisen for SMEG kjøleskapet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Joppe skrev:

Det hun skriver er en ting, men utifra bloggen hennes så synes jeg fortsatt hun lever et liv i "luksus".

Hvem f*** trenger SMEG hvitevarer?? For meg blir det helt feil når du er alenemor til 2, ifølge henne selv ikke tar ut lønn og i tillegg kaller seg gjerrig. Hun kunne fått alle hvitevarene til hele kjøkkenet på Ikea, til under prisen for SMEG kjøleskapet.

Tenker akkurat det samme som deg. En ting er hva hun skriver, en annen ting er hva som er virkeligheten. Det har seg jo sånn at de to tingene sjelden harmonerer. 

Selve innlegget var bra skrevet og tøft av henne å innrømme, bare synd at det blir med tanken for hennes del. Da tenker jeg ikke på kredittkortmisbruket, men alt det andre. 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om hun en eneste gang kommer til å klare og ikke avslutte en kommentar til kritikk hun har fått, uten og først være spydig og lire av seg både det ene og det andre, for så å avslutte med nyt kvelden,dagen eller helgen. Hun er jo ihvertfall uforutsigbar, det skal hun ha. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er vanskelig å ta en side2 profilert blogger seriøst, når det kommer til "økonomiopplæring" ovenfor andre. Klarer man virkelig å beholde sin posisjon som side2 blogger, om man er "gniten/gjerrig" og ikke kjøper seg noenting? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, scrabble skrev:

Jeg syns det er vanskelig å ta en side2 profilert blogger seriøst, når det kommer til "økonomiopplæring" ovenfor andre. Klarer man virkelig å beholde sin posisjon som side2 blogger, om man er "gniten/gjerrig" og ikke kjøper seg noenting? 

Hun skriver ikke at hun ikke kjøper seg noe, men at hun ikke bruker mer enn hun har råd til, og at hun selger noe hun har før hun kjøper noe nytt.

Synes det var et fint innlegg, jeg. Av alt hun skriver om, er vel en slik historie noe av det bedre. Er bare bra hvis hun får leserne ned på jorda. Skjønner virkelig ikke at det er noe hisse seg opp over.

Endret av Grønt blad
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for sitat. Henviser til retningslinjene for Rampelys: "Det er ikke tillatt å legge ut innhold fra bloggerne i form av enten tekst, bilder eller kommentarer, for å kommentere det her. Hvis man ønsker å henvise til noe på en blogg, så bruk lenker. Dette gjelder også innhold fra andre sosiale medier"

Nordvesta, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
10 timer siden, TallulahBGood skrev:

Fantastisk. Metaforen ga meg assosiasjoner til Marie Antoinettes "La dem spise kaker"; et typisk rik hvit dame-utsagn.

Jeg sliter fortsatt med å lese det hun skriver. Hun lager egne ordtak, assosiasjoner og metaforer. Men de gir ikke mening! 

Nå skal hun redigere bort alt negativt, men hun kommer nok til å omtale all kritikk uansett. Uten at noen får kommentere det. 

Lurer på om hun gjennomfører spørsmålsrunden slik hun gjorde med julekalenderen. Skulle ikke alt besvares i går? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, canacas skrev:

Jeg sliter fortsatt med å lese det hun skriver. Hun lager egne ordtak, assosiasjoner og metaforer. Men de gir ikke mening! 

Nå skal hun redigere bort alt negativt, men hun kommer nok til å omtale all kritikk uansett. Uten at noen får kommentere det. 

Lurer på om hun gjennomfører spørsmålsrunden slik hun gjorde med julekalenderen. Skulle ikke alt besvares i går? 

De fleste handlet jo om hun glade hjem dama så forbauser meg ikke om det ikke kommer flere svar fra den kanten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser på instagram at hun skal blokkere alle som er negative, er dette pga å slippe å måtte stå tilrette for å stjele bilder og ikke merke skikkelig? 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for spekulasjoner, hetsende utsagn og latterliggjøring, samt samtlige svar til dette

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Butternut skrev:

De fleste handlet jo om hun glade hjem dama så forbauser meg ikke om det ikke kommer flere svar fra den kanten. 

Senere, kan være flere dager til, (hun lekset jo opp en leser som kritiserte henne at hun fordi hun ikke kom tilbake slik hun skrev iblogginnlegget) og det kan ofte være aldri. Som med julekalenderen. Syns jo hun har hårreisende lite respekt for leserene sine når hun lar de legge masse jobb i lange innlegg i håp om å vinne den fineste gevinsten, for så å bare slutte med hele kalenderen. Skjønner ikke at det går an å gjøre sånn, verken som eier en nettbutikk eller blogger. Tror hun er alene om et sånt stunt. Vannvittig lite seriøst.

Jeg og lurer på ALLE de forumene som diskuterer henne? Hadde det ikke vært for snappene hennes så hadde jeg ikke visst om kvinneguiden en gang. 

 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg likte innlegget med tilbakeblikk! 

Dama er jo flink, men stilen var MYE pener før enn nå. Finere med trebordene og den flotte lysekronen. Betongbord er kjempefint på terrassen, men inne...? :sprettoy:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Smugleseren skrev:

Jeg likte innlegget med tilbakeblikk! 

Dama er jo flink, men stilen var MYE pener før enn nå. Finere med trebordene og den flotte lysekronen. Betongbord er kjempefint på terrassen, men inne...? :sprettoy:

Det er vel ikke betongbord i sånn forstand tror jeg. Kan ikke tenke meg at disse betongbordene er så tunge. Er vel mer at de skal se sånn ut. Jeg likte best det spisebordet hun hadde da hun hadde lysekrone. Det var så fint! Kunne tenkt meg det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1/16/2016 at 0.22, Smugleseren skrev:

Jeg likte innlegget med tilbakeblikk! 

Dama er jo flink, men stilen var MYE pener før enn nå. Finere med trebordene og den flotte lysekronen. Betongbord er kjempefint på terrassen, men inne...? :sprettoy:

Det er jo smak å behag det, jeg liker deler av stilen hennes bedre nå, men jeg liker ikke alt det rotet(over pynta) overalt, hadde blitt sprø om jeg skulle hatt så mye rundt om kring, men som sagt, det er smak og behag.

Det som irriterer meg med der dama er at hun aldri følger opp, å skriver så mye rart det ene øyeblikket, for så å motsi seg selv helt noen timer etterpå. Å hun burde kanskje også tatt seg bedre tid på innlegga sine, da det er så mye skrive feil og rare ordtak. Har problemer å skjønne hva hun mener til tider.

Endret av ninuska_
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1/17/2016 at 11.29, Emilim skrev:

Det er jo smak å behag det, jeg liker deler av stilen hennes bedre nå, men jeg liker ikke alt det rotet(over pynta) overalt, hadde blitt sprø om jeg skulle hatt så mye rundt om kring, men som sagt, det er smak og behag. Det som irriterer meg med der dama er at hun aldri følger opp, å skriver så mye rart det ene øyeblikket, for så å motsi seg selv helt noen timer etterpå. Å hun burde kanskje også tatt seg bedre tid på innlegga sine, da det er så mye skrive feil og rare ordtak. Har problemer å skjønne hva hun mener til tider. 

Veldig enig her!

Endret av ninuska_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...