Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tør ikke å skrive noe selv, da jeg ble hengt ut som ekstremt usaklig for å stusse på noen striper på veggen.

Men ja, Dollyådi, mye som er pussig. :Nikke:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bluebird1992

Ja, nå går det over stokk og stein med mye. 

Ikke rart hun får et troverdighetsproblem når historien bildene forteller er en helt annen enn den hun presenterer i blogg og på instagram. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dollyådi
Den 4. januar 2016 at 13.10, Dollyådi skrev:

På instagram la hun da ut et bilde av stolen og skrev at nå hadde hun kun en igjen. Da er det jo litt merkelig at det plutselig er to i stua når hun skal ha fest? Kanskje hun har "lånt" den i butikken... Alt hun selger privat er som nytt, så hvorfor ikke sette det tilbake i butikken og selge som nytt der og.

ser forresten nå at hun har tapetsert veggen fra kjøleskapet og mot gangen med stripete tapet. Den veggen var da vitterlig mørk for kun få dager siden... Skulle hatt litt av energien til den dama. 

Haha, der var veggen til gangen taptsert mørk igjen 😂 jeg gir meg ende over. Om hun syns leiligheten var liten fra før, så begynner veggene å bli så tykke nå at det må stjele areal 😂😂 tapet på tapet på tapet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest canacas

Jeg tok en pause fra blogg og IG osv. Men ble overrasket over at veggen jeg trodde var tapetsert fra start, faktisk var malt først og så malt på nytt og nå tapetsert med sort/glitter. Det er den som gir de ekstremt synlige skjøtekantene på alle bildene. Men ser nå at den veggen duses veldig. Det må være irriterende med så tydelige skjøtekanter, men det er kanskje bare jeg som er opptatt av å ha ting gjort skikkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3.1.2016 at 21.13, Bootybuilder skrev:

 

Hadde blitt sprø om jeg skulle hatt så mye ting som hun trykker inn i den lille leiligheten, ser jo ut som en utstilling der hun prøver å få frem mest mulig  av tinga. Et helt stue bord fylt med ting, nei takk. Less is more er det noe som heter

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Emilim skrev:

Hadde blitt sprø om jeg skulle hatt så mye ting som hun trykker inn i den lille leiligheten, ser jo ut som en utstilling der hun prøver å få frem mest mulig  av tinga. Et helt stue bord fylt med ting, nei takk. Less is more er det noe som heter

Hvorfor siterer du meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det ser veldig rart og overfylt ut med to salongbord ved siden av hverandre og i tillegg to spisebord ved siden av hverandre også. Blir jo veldig fullt og ikke er de helt jevne og kant i kant heller og da blir jo inntrykket desto mer rotete.

Og i en relativt liten leilighet så er det jo godt med litt luft rundt møblene også, trenger jo ikke å være fyllt til randen med møbler, puter, stæsj og lykter mm.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var veldig MYE pynt på bordet i hennes nye innlegg. Stort bord, men nesten ikke plass igjen jo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3.1.2016 at 21.13, Bootybuilder skrev:

 

Fordi at hver gang jeg skal skrive noe her så står det et tidligere  innlegg fra deg her å jeg får det ikke bort, så nå gjorde  jeg det igjen, (siterte deg)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Emilim skrev:

Fordi at hver gang jeg skal skrive noe her så står det et tidligere  innlegg fra deg her å jeg får det ikke bort, så nå gjorde  jeg det igjen, (siterte deg)

Du må trykke på pila...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, canacas skrev:

Jeg tok en pause fra blogg og IG osv. Men ble overrasket over at veggen jeg trodde var tapetsert fra start, faktisk var malt først og så malt på nytt og nå tapetsert med sort/glitter. Det er den som gir de ekstremt synlige skjøtekantene på alle bildene. Men ser nå at den veggen duses veldig. Det må være irriterende med så tydelige skjøtekanter, men det er kanskje bare jeg som er opptatt av å ha ting gjort skikkelig. 

Ja, det er den veggen jeg også reagerte på. Hun prøver å skjule skjøtene med den 'dusingen'.

Jeg hadde vel heller fjernet tapeten igjen, når det ikke ble bra. Men den var fryktelig dyr da. 🙈

Endret av loffen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992
20 minutter siden, loffen skrev:

Ja, det er den veggen jeg også reagerte på. Hun prøver å skjule skjøtene med den 'dusingen'.

Jeg hadde vel heller fjernet tapeten igjen, når det ikke ble bra. Men den var fryktelig dyr da. 🙈

Jeg er enig i at det virkelig ikke ser bra ut. Rart at hun ikke gjør det ordentlig når hun prioriterer en nesten konstant oppussing og bruker så mye penger på det. Hun skrev jo i bloggen sin at hun var fattig og såvidt hadde til mat og husly (i innlegget "opp fra avgrunnen").  Litt merkelig prioritering å kjøpe glittertapet til 500 kr. rullen og bare klæsje den opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mitt tips nummer 1 når du leser sammen med barnet ditt som sliter med lese og skrivevansker er å slå av TVen!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger merke til at hun er helt uenig i at det er problematisk å eksponere et barns lesevansker på bloggen. Hun vil at det skal snakkes åpent om lesevansker - og det er jeg helt enig i. Men skjønner hun ikke hvor feil det er å dele et barn på denne måten på internett? Et viktig og bra emne absolutt, men ikke bruk et barn som eksempel på denne måten. Selv om barnet syns det er helt greit nå er det på ingen måte sikkert barnet tenker det samme om noen år. Bloggbarn har også rett til privatliv!

Endret av ninuska_
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992
14 timer siden, Basil skrev:

 

Inocybe skrev:

"Jeg legger merke til at hun er helt uenig i at det er problematisk å eksponere et barns lesevansker på bloggen. Hun vil at det skal snakkes åpent om lesevansker - og det er jeg helt enig i. Men skjønner hun ikke hvor feil det er å dele et barn på denne måten på internett? Et viktig og bra emne absolutt, men ikke bruk et barn som eksempel på denne måten. Selv om barnet syns det er helt greit nå er det på ingen måte sikkert barnet tenker det samme om noen år. Bloggbarn har også rett til privatliv!"

Veldig enig i dette. Spesielt ille virker det når hun bruker akkurat et slikt innlegg til reklameformål og til å kjøre konkurranse, slik hun gjorde med det forrige. Dette gir meg en seriøst dårlig smak i munnen uten at jeg skal dvele ved hvorfor slik at innlegget mitt muligens blir slettet.

Endret av TallulahBGood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, TallulahBGood skrev:

Inocybe skrev:

"Jeg legger merke til at hun er helt uenig i at det er problematisk å eksponere et barns lesevansker på bloggen. Hun vil at det skal snakkes åpent om lesevansker - og det er jeg helt enig i. Men skjønner hun ikke hvor feil det er å dele et barn på denne måten på internett? Et viktig og bra emne absolutt, men ikke bruk et barn som eksempel på denne måten. Selv om barnet syns det er helt greit nå er det på ingen måte sikkert barnet tenker det samme om noen år. Bloggbarn har også rett til privatliv!"

Veldig enig i dette. Spesielt ille virker det når hun bruker akkurat et slikt innlegg til reklameformål og til å kjøre konkurranse, slik hun gjorde med det forrige. Dette gir meg en seriøst dårlig smak i munnen uten at jeg skal dvele ved hvorfor slik at innlegget mitt muligens blir slettet.

Trist at så mange barn må vokse opp med slik eksponering :( Tror desværre mange av bloggbarna kommer til å få problemer senere på grunn av det. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...