Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

36 minutter siden, Dollyådi skrev:

På instagram la hun da ut et bilde av stolen og skrev at nå hadde hun kun en igjen. Da er det jo litt merkelig at det plutselig er to i stua når hun skal ha fest? Kanskje hun har "lånt" den i butikken... Alt hun selger privat er som nytt, så hvorfor ikke sette det tilbake i butikken og selge som nytt der og.

ser forresten nå at hun har tapetsert veggen fra kjøleskapet og mot gangen med stripete tapet. Den veggen var da vitterlig mørk for kun få dager siden... Skulle hatt litt av energien til den dama. 

Hun skrev på bloggen at hun hadde to stoler. Ikke vet jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For to uker siden så var den veggen helt strøken: Grå vegg  Så det ser ut som den mørke tapeten som ikke dekker hele kom opp i jula.

Og ja, hun hadde bare en stol igjen for en uke siden. fra insta

Håper grunnarbeidet mitt var grundig nok for en viss selvutnevnt 'moderator' nå da.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Bootybuilder skrev:

Hun skrev på bloggen at hun hadde to stoler. Ikke vet jeg. 

Stemmer at hun skrev at hun hadde en igjen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992
Den Saturday, January 02, 2016 at 17.34, canacas skrev:

 

Endret av TallulahBGood
Skulle ikke sitere, vennligst slett.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Shoppingqueen skrev:

Stemmer at hun skrev at hun hadde en igjen. 

Sier ikke at det ikke stemmer. Skriver at hun har skrevet på BLOGGEN at hun har to igjen. Instagram har jeg ikke sjekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, Bootybuilder skrev:

Sier ikke at det ikke stemmer. Skriver at hun har skrevet på BLOGGEN at hun har to igjen. Instagram har jeg ikke sjekket.

Oisann, bare trodde jeg hadde surra sjæl jeg, ikke så lett å henge med på det Camilla gjør og sier. God mulig hun har skrevet forskjellig på blogg og IG. Så var bare en "lettelse" å se at jeg huska riktig fra IG i forbindelse med at hun la de ut for salg. Da er det jo litt rart og plutselig ha igjen 2 stk etter hun sa det var en igjen👍 Ikke ute etter å krangle eller kverulere asså ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Shoppingqueen skrev:

Oisann, bare trodde jeg hadde surra sjæl jeg, ikke så lett å henge med på det Camilla gjør og sier. God mulig hun har skrevet forskjellig på blogg og IG. Så var bare en "lettelse" å se at jeg huska riktig fra IG i forbindelse med at hun la de ut for salg. Da er det jo litt rart og plutselig ha igjen 2 stk etter hun sa det var en igjen👍 Ikke ute etter å krangle eller kverulere asså ☺️

Altså nå vet ikke jeg hva hun har skrevet på IG, vet bare at hun skrev dette for 1-2 dager siden på bloggen. Men hun skifter og selger hele tiden, så neimen ikke godt å si om hun skriver feil eller har solgt/skiftet ut igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Bootybuilder skrev:

Sier ikke at det ikke stemmer. Skriver at hun har skrevet på BLOGGEN at hun har to igjen. Instagram har jeg ikke sjekket.

Kan jo være at bildet ikke er helt nytt, hun har vel 20000 bilder og syntes vel det så bedre ut med de stolene.:vetikke: Trenger ikke være verre enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, melatonin skrev:

Kan jo være at bildet ikke er helt nytt, hun har vel 20000 bilder og syntes vel det så bedre ut med de stolene.:vetikke: Trenger ikke være verre enn det.

Ikke vet jeg. Hun skrev hun hadde to stoler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Bootybuilder skrev:

Ikke vet jeg. Hun skrev hun hadde to stoler..

Ja vet, du var den siste som skrev om stolene derfor ble du sittert :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun skiftet instagram navnet sitt til villapaprikablogg. Det vil jeg jo si er et skritt i positiv retning. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine har tydeligvis overtatt stylebynorway-snapkontoen og, ref snapchat

Så nå er nok disse endringene Camilla snakket om for en stund siden kommet i gang. Får se hvor dette bærer da, og hva Camillas rolle i SBN er/blir nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, Viernes skrev:

Martine har tydeligvis overtatt stylebynorway-snapkontoen og, ref snapchat

Så nå er nok disse endringene Camilla snakket om for en stund siden kommet i gang. Får se hvor dette bærer da, og hva Camillas rolle i SBN er/blir nå.

Stylist og innkjøper skriver hun på instagram. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Viernes skrev:

Martine har tydeligvis overtatt stylebynorway-snapkontoen og, ref snapchat

Så nå er nok disse endringene Camilla snakket om for en stund siden kommet i gang. Får se hvor dette bærer da, og hva Camillas rolle i SBN er/blir nå.

Står på IG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dollyådi

Og der har hun startet med å merke innlegg med reklame.blir f*** meg frustrert av den type forretningsdrift. Nå har vel bedriften til pappa blitt overført til noen ny, sånn at hun kan motta sponsorpenger for inspoinlegg på bloggen. Hun er jo tross alt ikke med i sbn lenger. Fra nå av er hun kun innkjøpet og stylist. Hva var hun før??? Var det ikke akkurat det da? 

Innlegg ryddet for spekulasjoner og hetsende utsagn

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, Dollyådi skrev:

Og der har hun startet med å merke innlegg med reklame.blir f*** meg frustrert av den type forretningsdrift. Nå har vel bedriften til pappa blitt overført til noen ny, sånn at hun kan motta sponsorpenger for inspoinlegg på bloggen. Hun er jo tross alt ikke med i sbn lenger. Fra nå av er hun kun innkjøpet og stylist. Hva var hun før??? Var det ikke akkurat det da? 

Rene såpeoperaen heile greia 😱😂

Innlegg ryddet for spekulasjoner og hetsende utsagn i sitat

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Dollyådi skrev:

Og der har hun startet med å merke innlegg med reklame.blir f*** meg frustrert av den type forretningsdrift. Nå har vel bedriften til pappa blitt overført til noen ny, sånn at hun kan motta sponsorpenger for inspoinlegg på bloggen. Hun er jo tross alt ikke med i sbn lenger. Fra nå av er hun kun innkjøpet og stylist. Hva var hun før??? Var det ikke akkurat det da? 

Det er jo selvmotsigelser hver eneste uke, og sier hun skal gjøre en ting, og gjør det motsatte rett etter hun har postet det. Det skjer både på IG og bloggen. Skummelt å se at hun har så mange lite kritiske tilhengere. Jeg kan syns at det hun gjør er kjempebra, og at hun er flink til mye, men jeg svelger ikke rått alt hun sier, og syns det er helt greit med selvmotsigelser.

Innlegg ryddet for spekulasjoner og hetsende utsagn, både i sitat og i innlegg

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dollyådi

.... Og nå har Martine klart å svare instagram at hun ikke har hatt noe meg julekalender å gjøre.. Merkelig. Hun la Jonny de innleggene i navnet stywbynorwaystore de dagene Camilla ikke la ut noen innlegg på sin blogg? Var det to forskjellige kalendere? Er de alle sammen med på noe de av alder uke forstår seg på?

butikklokaler i farens konkursrsammede lokaler, privat lån hos far som har gått konkurs for privat bolig, salg av bolig selv om det ser ut som at de fremdeles er sammen i kulissene? For meg fremstår dette som merkelige greier og skulle jeg bli konfrontert så ville jeg stilt akkurat samme spørsmål. Jeg antar ikke noe, spør kun på grunn av lakkende info i bloggen. (Der hun selv har valgt å utbrette sitt privatliv) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...