Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Joppe skrev:

Siste bilde på Insta - "Blått hører så mitt hjem til" bla, bla....

Er det meg, eller er det ingenting blått på det bildet??

Jeg hadde samme tanke når jeg så bildet.... Er jo ingenting blått der?? Å folk kommenterer med blå hjerter? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Joppe skrev:

Siste bilde på Insta - "Blått hører så mitt hjem til" bla, bla....

Er det meg, eller er det ingenting blått på det bildet??

 

1 time siden, Dundertrollet skrev:

Jeg hadde samme tanke når jeg så bildet.... Er jo ingenting blått der?? Å folk kommenterer med blå hjerter? 

Det er vel bare hun som kan komme unna med så mye hun lover og ikke holder. Hun skulle vel ominnrede barnerommet også (enda engang), men ikke sett noe til det. Så skulle alt bli blått og lyseblått?? Mulig jeg er fargeblind. Det mest utrolige er at hun slapp så lett unna julekalenderen. Folk la sjela si i laaaange gode innlegg, til ingen nytte. Skjønner at folk syns hun har fått til mye i en tøff tid, for det har hun, men du verden så mye rart hun både sier og gjør som ikke stemmer, eller henger på greip. Hun slipper unna MYE. Man trenger ikke være nettroll eller mislike henne for å lure på mye av det hun gjør, sier og ikke minst lover men ikke holder ord. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep, hets og spekulasjoner, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente40

Omg, hun forandrer så fort mening! Bare noen dager siden hun hadde ett innlegg om at hun brukte sort som kontrast mot det hvite! Er det mulig! Og alt er jo som hun sier helt meg! Lurer egentlig på hva som er helt henne jeg, maken til virre høne skal en lete lenge etter! Syns det er rart at noen spør henne om råd når hun selv ikke vet hva hun liker! Brått var de gamle spisestuemøbler på plass igjen! Hun har noe, og syns hun er flink, men tar meg i å flire av hva hun gjør og skriver! Kunne kommet så mye lenger med enkle grep hvor hun kunne fremstilt som profesjonell! Men der har hun i mine øyne en LANG vei å gå! Hun virker så høy på seg selv! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde jo nettopp solgt de stolene, har hun kjøpt nye da, helt like de hun hadde? Synes å huske at kjøperen kom samme kveld å henta dem!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Shoppingqueen skrev:

 

Det er vel bare hun som kan komme unna med så mye hun lover og ikke holder. Hun skulle vel ominnrede barnerommet også (enda engang), men ikke sett noe til det. Så skulle alt bli blått og lyseblått?? Mulig jeg er fargeblind. Det mest utrolige er at hun slapp så lett unna julekalenderen. Folk la sjela si i laaaange gode innlegg, til ingen nytte. Skjønner at folk syns hun har fått til mye i en tøff tid, for det har hun, men du verden så mye rart hun både sier og gjør som ikke stemmer, eller henger på greip. Hun slipper unna MYE. Man trenger ikke være nettroll eller mislike henne for å lure på mye av det hun gjør, sier og ikke minst lover men ikke holder ord. 

Men det er ikke mange dagene siden hun snakket om det barnerommet da og endringer der, kan jo ikke forvente at ting skjer over natta. DEt er urettmessig kritikk du kommer med der... Enig i julekalenderen forøvrig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Emilim skrev:

Hun hadde jo nettopp solgt de stolene, har hun kjøpt nye da, helt like de hun hadde? Synes å huske at kjøperen kom samme kveld å henta dem!!!

Om du leser, så skriver hun at hun fortsatt har to, da hun hadde seks og bare fire ble solgt......  Hun bruker disse til de blir solgt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bootybuilder skrev:

Om du leser, så skriver hun at hun fortsatt har to, da hun hadde seks og bare fire ble solgt......  Hun bruker disse til de blir solgt...

Blir forvirret av hele den utskiftingen hennes, klarer ikke følge med på alt 😜 hun skifter jo møbler, maling, tapet osv. fortere en folk skifter truser jo

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva det er med den mørke veggen i stua hennes? Hun duser ut bildene i striper nedover bortover hele veggen. Er det tapet som er stygg i skjøtene hun skjuler, men jeg trodde den var malt?

Må være slitsomt å sitte slik og redigere alle bildene, jeg har stusset på hvor uskarpe de ser ut. 

Det er morsomt å følge henne da, det skjer jo stadig noen forandringer for å si det sånn. :laugh: 

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, loffen skrev:

Jeg lurer på hva det er med den mørke veggen i stua hennes? Hun duser ut bildene i striper nedover bortover hele veggen. Er det tapet som er stygg i skjøtene hun skjuler, men jeg trodde den var malt?

Må være slitsomt å sitte slik og redigere alle bildene, jeg har stusset på hvor uskarpe de ser ut. 

Det er morsomt å følge henne da, det skjer jo stadig noen forandringer for å si det sånn. :laugh: 

Jepp. Det mangler også en lengde tapet innerst i hjørnet til venstre i bildet.

Hun la ut dette uredigerte bildet for 13 timer siden:  https://www.instagram.com/p/BAErqdegqWz (Screenshot)

Noen timer senere la ut hun dette med "blurry" skjøter: https://www.instagram.com/p/BAFPfO6gqdi (Screenshot)

Endret av Christiane_W
Lagt til links til skjermdump
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Christiane_W skrev:

Jepp. Det mangler også en lengde tapet innerst i hjørnet til venstre i bildet.

Hun la ut dette uredigerte bildet for 13 timer siden:  https://www.instagram.com/p/BAErqdegqWz

Noen timer senere la ut hun dette med "blurry" skjøter: https://www.instagram.com/p/BAFPfO6gqdi

Ah, se der ja. Takk! :)

Utrolig å la det være sånn uferdig, med en manglende lengde i hjørnet også!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, loffen skrev:

Ah, se der ja. Takk! :)

Utrolig å la det være sånn uferdig, med en manglende lengde i hjørnet også!

Innbiller meg at det skal bygges en hylle der og at hun venter på snekkeren. Tror jeg har lest det i en kommentar et sted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Innbiller meg at det skal bygges en hylle der og at hun venter på snekkeren. Tror jeg har lest det i en kommentar et sted. 

Ja, det hjelper jo. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Bootybuilder skrev:

Men det er ikke mange dagene siden hun snakket om det barnerommet da og endringer der, kan jo ikke forvente at ting skjer over natta. DEt er urettmessig kritikk du kommer med der... Enig i julekalenderen forøvrig...

 

1 time siden, Ejlis skrev:

Hvor er det blitt av Martine? Har ikke sett noe til henne på en stund nå :/

 Trykket på Martine_stylebynorway som lå under et innlegg på Instagram, da kom det opp "finnes ingen bruker" 😳😳😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Ejlis skrev:

Hvor er det blitt av Martine? Har ikke sett noe til henne på en stund nå :/

Det har vært juleferie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
Den Tuesday, October 14, 2014 at 0.07, Gunvald skrev:

 

 SiterinGskrøll

Endret av Keikolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dollyådi
15 timer siden, Bootybuilder skrev:

Om du leser, så skriver hun at hun fortsatt har to, da hun hadde seks og bare fire ble solgt......  Hun bruker disse til de blir solgt...

På instagram la hun da ut et bilde av stolen og skrev at nå hadde hun kun en igjen. Da er det jo litt merkelig at det plutselig er to i stua når hun skal ha fest? Kanskje hun har "lånt" den i butikken... Alt hun selger privat er som nytt, så hvorfor ikke sette det tilbake i butikken og selge som nytt der og.

ser forresten nå at hun har tapetsert veggen fra kjøleskapet og mot gangen med stripete tapet. Den veggen var da vitterlig mørk for kun få dager siden... Skulle hatt litt av energien til den dama. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...