Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Bluebird1992

Jeg har inntrykk av at mange trikser med IP-adressen slik at det f.eks. ser ut som at brukeren befinner seg i USA, og ikke Norge. Er ikke dette fullt lovlig, da? :ph34r: Om politiet trenger å spore deg om så klarer de vel det uansett hvordan IP'en er 'routet'?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dollyådi

Ååå, nå har hun tapetsert veggen mot barna sitt rom.. Som vanlig i hastverk. Har ikke hatt tid til å fjerne lysbrytere og stikkontakter, så det er bare skåret rundt. Sikkert veldig fint på avstand. Skal bli spennende å se om tapeten får gå rundt døra, malingen gadd hun jo ikke ta helt til vinduet. Enten så leser hun denne kommentaren og fikser det, sånn som når hun hang morgenkåpa foran malingssølet, eller så legger hun ut sånne bilder som er så duse i kantene at det ikke er mulig å se....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Dollyådi skrev:

Lurer på hvorfor hun har bytta salongbordet allerede... 

Haha😂 har hun bytta det ut igjen? Blir dyrt for visse andre dette her😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dollyådi
25 minutter siden, Basil skrev:

Hvor ser dere hun har byttet bord? 

Jeg så det først på bildet på instagram i går kveld. Der hun ser TV. Det var plutselig en stygg skjøt/sprekk i bordet og jeg syns i utgangspunktet at bordet hadde vært veldig fint. Da klikket jeg meg litt bakover i bildene og så at, jo tidligere var det et helt bord med en stor fot, mens det nå er to mindre bord satt inntil hverandre. Det første er vel satt tilbake i butikken og selges som ny vare.... 

Ser forresten og at om bildet av henne i dag er tatt i dag, så har hun ikke tapetsert veggen i stua. Kanskje d var det som var pusset hun spilte oss😂😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, loffen skrev:

Ser ut som hun har to små betongbord bord satt sammen i stedet for ett.  På insta.

 

Skulle til å kommentere det, selv. Det er nok det samme bordet, men at hun har satt et til ved siden av, også har hun snudd de, slik at det ser ut som foten er annerledes. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns i grunn det er en merkelig julekalender hun kjører på bloggen ihvertfall 😂 Den er omtrent som sinnstemningen hennes, av eller på, høyt eller lavt, med eller uten trekning 😂 Håper hun holder avtaler bedre enn det hun lover på bloggen. "Skrives etterpå"... Etterpå som i et par dager??  Ikke så lett å ta henne seriøst 😜

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Dollyådi skrev:

Jeg så det først på bildet på instagram i går kveld. Der hun ser TV. Det var plutselig en stygg skjøt/sprekk i bordet og jeg syns i utgangspunktet at bordet hadde vært veldig fint. Da klikket jeg meg litt bakover i bildene og så at, jo tidligere var det et helt bord med en stor fot, mens det nå er to mindre bord satt inntil hverandre. Det første er vel satt tilbake i butikken og selges som ny vare.... 

Ser forresten og at om bildet av henne i dag er tatt i dag, så har hun ikke tapetsert veggen i stua. Kanskje d var det som var pusset hun spilte oss😂😂 

La merke til tapeten jeg også 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Dollyådi skrev:

Lurer på hvorfor hun har bytta salongbordet allerede... 

Haha😂 har hun bytta det ut igjen? Blir dyrt for visse andre dette her😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor mange ganger vi skal måtte lese/høre; "stillheten har sin grunn" "jeg har hatt det tøft" osv....

Synes jeg leser det hver bidige gang jeg er innom bloggen eller instagram. Snakk om å ha medlidenhet med seg selv.

Hva skjedde med å komme seg over det å leve videre slik oss "dødelige"? Herregud, ta deg sammen kvinne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Joppe skrev:

Jeg lurer på hvor mange ganger vi skal måtte lese/høre; "stillheten har sin grunn" "jeg har hatt det tøft" osv....

Synes jeg leser det hver bidige gang jeg er innom bloggen eller instagram. Snakk om å ha medlidenhet med seg selv.

Hva skjedde med å komme seg over det å leve videre slik oss "dødelige"? Herregud, ta deg sammen kvinne!!

Livet hennes er som en berg og dalbane, rett opp og rett ned............, det er endringer fra time til time, minutt for minutt. Hun burde kanskje roe seg litt ned, og ikke male, tapesere hver bidige dag, eller endre konseptet i "butikken" fra uke til uke....... Hater butikker som endrer stil fra uke til uke, det er for en grunn at en får trofaste kunder. Camilla vingler fra det ene til det andre, og ja, jeg også begynner å reagere på sutringen henns om hvor ille hun har det. Hun er frisk, barna er friske og vakre, hun har mere penger enn de fleste, og kan handle fra øverste hylle, uten å lure på om hun har til mat i neste uke. Jenta bør snart se å bli ordentlig voksen, stå på egne ben.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er morsomt å lese må jeg innrømme, men fytterakkern jeg er glad jeg ikke er kjent. Håper hun har vett til å holde seg unna slike steder som dette for hvem som helst kan vel bli rimelig tynnslitte i nervene av å lese så mye om deg selv og fra så mange fremmede :-O

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Titan skrev:

Det er morsomt å lese må jeg innrømme, men fytterakkern jeg er glad jeg ikke er kjent. Håper hun har vett til å holde seg unna slike steder som dette for hvem som helst kan vel bli rimelig tynnslitte i nervene av å lese så mye om deg selv og fra så mange fremmede :-O

En ting er om du faktisk er kjent, men Camilla er vel ikke for noen kjendis å regne. Selv om hun nok liker å tro det selv, så er hun for meg en helt vanlig Kari Nordmann....kan ikke leve evig på Unge mødre boblen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jøss, har hun enda flere av de spisestuesofaene😳 Skulle ikke forundre meg om hun selger butikkvarer privat, hun er frekk nok til det ho der . Dyrt å handle ny garderobe i Støy 😜

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Joppe skrev:

En ting er om du faktisk er kjent, men Camilla er vel ikke for noen kjendis å regne. Selv om hun nok liker å tro det selv, så er hun for meg en helt vanlig Kari Nordmann....kan ikke leve evig på Unge mødre boblen...

Hun er jo faktisk kjent nok til å ha en helt egen tråd her inne og at både du og jeg vet hvem hun er og kjent nok til at folk har en mening om deg i langt større skala enn hva folk i våre bygder har om oss ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva godt skal komme ut av hun alltid angriper leserne hver gang det kommer et nytt innlegg på bloggen? Forstår hun ingenting...virker som hun er i sin egen "meg-selv" boble.

God mandag! 

Er vi ferdig med å slenge shit nå? 

Vel, jeg bare trakk meg ut et par dager, for hvis jeg skal være ærlig spydde dere ut så utrolig mye drit bare fordi dere så jeg stod å holdt en tapetrull og hadde "nye" planer.. Jeg er nesten ikke overrasket, for jeg ber ifølge noen i "publikumsalen" om "bråk" ved å kjøpe meg et par tapetruller for å vise dem frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...