Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan takke meg selv, at jeg aldri lærer. Hvorfor skulle det bli annerledes denne gangen liksom? Nå er jeg så forbannet, at jeg sprekker!Argh!

Ja var ikke det typisk... Men har du prøvd å kontakte henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg rett og slett drittlei! Bestillte de glasskrukkene og gjett  hva dere? Fikk pakken idag og når jeg åpnet den, så jeg at begge glassene er knust :( Er det mulig?? Jeg tenkte nå har hun jo ny nettbutikk og greier, kanskje er det blitt bedre men neida, samme dritt fortsatt. Det var jo ikke godt nok pakket engang så ikke rart at glassene sprakk pluss ingen angrerettskjema, ingenting. Aldri mer skal jeg bestille noe fra nettbutikken hennes. Tragisk :(

Uff, så kjipt :( Er håpløst at de ikke pakker glass skikkelig. Camilla & co har jo drevet netthandel med denne typen varer lenge så de burde vite hvordan de pakker glass. Har du prøvd å kontakte Style by Norway?

De reklamerer forresten med 14 dagers åpent kjøp på hjemmesiden, så kanskje de tenker at de ikke trenger å legge med angrerettskjema?:klo: (Jeg trodde det var noe man skulle legge ved uansett i følge forbrukerkjøpsloven.)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var ikke det typisk... Men har du prøvd å kontakte henne?

typisk ja.. Ringte igår men ingen svar. Skal prøve idag også. Det står på nettsiden deres tlf tid hverdager 11-15.30, så blir nok ikke å få tak i de idag. Kan jo sende Mail til kundeservice, der står det lørdag 12-15, men blir sikkert ikke besvart idag.

fillern altså, ikke at dette ødela helgen min (hallo!) men dritt at det skjer i helgen. At det skulle skje, hvorfor sprakk ikke bare en, men begge. Tror jeg er skikkelig ulykkesfugl når det gjelder å få varer fra dem, alltid er det noe, feil varer, ikke det jeg har bestillt, en mnd venting på pakke, feil varer to ganger etter hverandre og nå fikk jeg knuste glasslykter. Er det mulig?!

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så kjipt :( Er håpløst at de ikke pakker glass skikkelig. Camilla & co har jo drevet netthandel med denne typen varer lenge så de burde vite hvordan de pakker glass. Har du prøvd å kontakte Style by Norway?

De reklamerer forresten med 14 dagers åpent kjøp på hjemmesiden, så kanskje de tenker at de ikke trenger å legge med angrerettskjema?:klo: (Jeg trodde det var noe man skulle legge ved uansett i følge forbrukerkjøpsloven.)

Jah, ingen angrerettskjema gitt. Så mye for den " varer som blir bestillt blir pakket og sendt samme dag, fraktfritt og med rabattkode". 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Jeg er en av dem som har blitt litt skuffet over Camilla/Villa Paprika i den siste tiden. Det er liksom så mye en stusser over at selv de største tilhengerne begynner å lure.

Selv ble jeg blokkert fra kommentarfeltet da jeg vennlig etterspurte reklamemerking. Det førte riktignok til at hun begynte å merke, - i bloggen, ihvertfall. 

Nå ser jeg at folk skriver at hun bruker penger som gress, at hun reiser og shopper etter den omdiskuterte konkursen. Jeg ser ikke så mye av det i bloggen,  synes jeg. De fleste med barn opplever vel at singletilværelsen er langt dyrere enn tosomhet, og rett skal være rett, selv om Camilla sikkert overdriver litt når hun kaller seg fattig

Ja, leiligheten er overlesset, men hun har sikkert mye dårligere råd enn før når hun sier det, selv om hun nok har til mer enn salt til maten. Men mange av de nye tingene er sikkert til "utlån" fra firmaet, og skal kanskje leveres tilbake for alt vi vet.

Og dessuten; når jeg ikke ser mange nye innkjøp på bloggen- hvor har dere det fra? Kjenner dere henne,  eller viser hun det frem på snap? I "avgrunnen" skrev hun at hver krone de tjener går tilbake til firmaet. En blomsterkvast kan hun vel få unne seg? :ohmy:

 

Jeg ser veldig mange nye innkjøp. Nevner i fleng........sofa, stoler, betong spisebord, betong stuebord, oppvaskmaskin, 

Kjøleskap, blender, brødrister,  og masse nips.

Og nå har hun fått på nye negler og skal på hotell i Son med spa etc. Kunne ønske jeg hadde det sånn trangt økonomisk som hun har det 😂😂 er det mulig? Hun må gjerne dra på spa og shoppe til armene detter av for min del, men drit i å si at du har det trangt ekonomisk i det ene innlegget, for så å passe på at alt hun kjøper/gjør blir delt på både blogg og IG. Det må jo være noe galt med selvinnsikten, eller så skjønner hun ikke bedre 😁😳

Endret av Shoppingqueen
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå lader hun opp til ny spaweekend med frurstrandberg, og ifølge halvsøsteren, så skal de snart på spatur også.

På spørsmål om hvor t-skjorten hennes er fra, så sier hun at den er fra hennes favorittbutikk, som selvfølgelig også er den dyreste klesbutikken i Torvbyen. Nei, skal slutte å irritere meg over den dårlige økonomien hennes :fnise: over og ut:sprettoy:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud så kleine de snappene er :P Blir så useriøst! Får ikke akkurat mer lyst til å kjøpe noe av henne...

Jeg har lyst å kjøpe noe, et duftlys eller noe..bare for å se om det i det hele tatt kommer frem. I sluttfasen av villapaprika var det maaange som klagde over at varene ikke kom frem og de fikk ikke kontakt på tlf, mail, sms, kommentarfelt osv. Lurer på hvordan det gikk med de, om de fikk pengene tilbake.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst å kjøpe noe, et duftlys eller noe..bare for å se om det i det hele tatt kommer frem. I sluttfasen av villapaprika var det maaange som klagde over at varene ikke kom frem og de fikk ikke kontakt på tlf, mail, sms, kommentarfelt osv. Lurer på hvordan det gikk med de, om de fikk pengene tilbake.

Selvfølgelig fikk de ikke pengene tilbake. Når du forhåndsbetalt og selskapet går konkurs er pengene tapt.

Dvs. Såfremt ikke du melder kravet i boet og det er nok penger til at det utbetales dividende. Men det skjer sjelden. Er deg noe penger i boet går de som regel til dekning av krav med høyere prioritet. Skatt, moms og slikt. Eventuelt lån i banken. Det er ikke ofte det utbetales noe særlig til uprioriterte krav.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst å kjøpe noe, et duftlys eller noe..bare for å se om det i det hele tatt kommer frem. I sluttfasen av villapaprika var det maaange som klagde over at varene ikke kom frem og de fikk ikke kontakt på tlf, mail, sms, kommentarfelt osv. Lurer på hvordan det gikk med de, om de fikk pengene tilbake.

Som *Emma* skriver er i utgangspunktet pengene tapt når firmaet går konkurs.  Eneste muligheten man har er å melde krav til boet og det er svært sjelden det er penger igjen til denne typen krav etter at skatt, moms etc. er betalt.

Jeg lurer på om Camilla innfridde det hun lovte bekymrede kunder i kommentarfeltet til innlegget "Sett dere opp på liste!".

Eksempel 1:

Heidi spør om hun kan bruke gavekort/tilgodelapp fra Villa Paprika på konkurssalget. (screenshot)

Camilla svarer at de ønsker å ha med seg kunder videre, så det er bare å komme på konkurssalget. Det løser seg. (screenshot)

Eksempel 2:

Tone har forhåndsbetalt 9.000 kr for to stoler og mener at om de løser inn gavekort/tilgodelapper bør hun få varer. (screenshot)

Camilla svarer at dette ordner seg. Bare å sende mail, så tar de det på mandag. (screenshot)

 

 

Det nye selskapet har ingen forpliktelse til å innløse tilgodelapper etc fra det gamle selskapet som har meldt oppbud.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som *Emma* skriver er i utgangspunktet pengene tapt når firmaet går konkurs.  Eneste muligheten man har er å melde krav til boet og det er svært sjelden det er penger igjen til denne typen krav etter at skatt, moms etc. er betalt.

Jeg lurer på om Camilla innfridde det hun lovte bekymrede kunder i kommentarfeltet til innlegget "Sett dere opp på liste!".

Eksempel 1:

Heidi spør om hun kan bruke gavekort/tilgodelapp fra Villa Paprika på konkurssalget. (screenshot)

Camilla svarer at de ønsker å ha med seg kunder videre, så det er bare å komme på konkurssalget. Det løser seg. (screenshot)

Eksempel 2:

Tone har forhåndsbetalt 9.000 kr for to stoler og mener at om de løser inn gavekort/tilgodelapper bør hun få varer. (screenshot)

Camilla svarer at dette ordner seg. Bare å sende mail, så tar de det på mandag. (screenshot)

 

 

Det nye selskapet har ingen forpliktelse til å innløse tilgodelapper etc fra det gamle selskapet som har meldt oppbud.  

Kan jo være de valgte å løse inn tilgodelapper/gavekort etc for å ikke fremstå som det dårlige firmaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jo være de valgte å løse inn tilgodelapper/gavekort etc for å ikke fremstå som det dårlige firmaet.

Ut fra svarene til Camilla virker det som det var hensikten, men jeg lurer på om de faktisk innfridde eller om det bare var noe hun skrev i kommentarfeltet for å "roe gemyttene".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra svarene til Camilla virker det som det var hensikten, men jeg lurer på om de faktisk innfridde eller om det bare var noe hun skrev i kommentarfeltet for å "roe gemyttene".

Da hadde vi nok hørt det hvis ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde fått panikk om jeg hadde betalt for stoler som skal leveres måneder i etterkant og så går butikken konkurs. Ble helt svett av å lese alle de meldingene som ble skrevet inn fra folk som hadde betalt på forskudd. Glad jeg ikke kjøpte mine hos henne, og heller gikk til en veletablert forhandler.... For ett mareritt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bluebird1992

Nå er jeg rett og slett drittlei! Bestillte de glasskrukkene og gjett  hva dere? Fikk pakken idag og når jeg åpnet den, så jeg at begge glassene er knust :( Er det mulig?? Jeg tenkte nå har hun jo ny nettbutikk og greier, kanskje er det blitt bedre men neida, samme dritt fortsatt. Det var jo ikke godt nok pakket engang så ikke rart at glassene sprakk pluss ingen angrerettskjema, ingenting. Aldri mer skal jeg bestille noe fra nettbutikken hennes. Tragisk :(

Har du fått svar, evt.tilsendt erstatning for de knuste lyktene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått svar, evt.tilsendt erstatning for de knuste lyktene?

ja, har fått svar fra Martine. De ble sendt igår, så får vi se om de er hele denne gangen da. Fikk inntrykk av at hun Martine er mye flinkere når det gjelder kundeservice enn Håkon og Camilla. Før måtte jeg mase både med Mail, SMS og tlf.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke tre arbeidsgivere er det hun har? Hun skriver at hun har tre, så StyleByNorway, bloggen og så...? Det at hun fikser interiør for folk - er det hva hun mener med en tredje arbeidsgiver? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...