Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun skriver i det grusomme innlegget at hun tenkte følgene etter konkursen av VP "Tankene gikk gjennom hodet mitt hele dagen lang, hva gjør jeg nå, burde jeg starte på nytt?" Virkelig? Hun opprettet jo SBN før VP ble konkurs.. Og det med å liksom ha følt på hvordan det er å være fattig, er det dummeste jeg har lest noen gang.. Har du råd til et kjøleskap til nesten 20.000 så er du ikke fattig, enkelt og greit..

Signerer! Om hun er så fattig som hun påstår er kjøleskap til 15-20K det siste hun burde prioritert! Blir bare mer og mer oppgitt...

Jeg har funnet en perfekt match til henne! Denne mannen har i alle fall samme stil, det er nesten creepy! https://instagram.com/iamvillap/

Og han kaller seg iamvillap på insta. Sjekk kjøkkenet f.eks., med den hjemmesnekra benken. Så det kjent ut? :laugh:

:laugh::ohmy::fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Signerer! Om hun er så fattig som hun påstår er kjøleskap til 15-20K det siste hun burde prioritert! Blir bare mer og mer oppgitt...

:laugh::ohmy::fnise:

Selv om stilen er veldig lik så liker jeg faktisk hans versjon bedre. Han har ihvertfall litt space mellom pynteobjektene, og litt færre puter.

At han ikke forfekter ydmykhet og fattigdom mens han lever som Solkongen hjelper også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas

Du har selvsagt rett. Jeg trodde jeg hadde lest at det kostet det, men tok feil. Takkskarruha! :ph34r:

Jeg bidrar med penger og matvarer til en gruppe som hjelper folk i nød her hjemme på bjerget. Altså; helt vanlige folk som ikke får lønna til å strekke til mat hele måneden osv. De kan snakke om å ha det tøft økonomisk. Det innlegget hennes om å være ydmyk og på bunnen (eller avgrunnen som hun kaller det) er ett hån mot alle de som faktisk kjemper en daglig kamp for å ha mat på bordet til barna sine. Det gjør meg kvalm. Jeg håper hun fortsatt leser her inne. Hun burde få seg en skikkelig lærepenge. 

Dessuten er det ikke 9-16 jobber vi har Camilla, det er 8-16. Du skjønner; vi har 40-timers uker i Norge. Få deg en skikkelig jobb, spytt ut sugerøret du har i kassa til nettbutikken (eller lomma til pappa) og prøv å klar deg selv. Jeg vil se at du klarer det, mer enn ett par dager, en uke eller en måned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet en perfekt match til henne! Denne mannen har i alle fall samme stil, det er nesten creepy! https://instagram.com/iamvillap/

Og han kaller seg iamvillap på insta. Sjekk kjøkkenet f.eks., med den hjemmesnekra benken. Så det kjent ut? :laugh:

jeg liker han, han er kjempeflink og svarer lesere før de rekker å spørre.

feks,noen ting har jeg likt hos villa paprika og lurt på hvit hun har kjøpt det (ikke alt er fra butikken hennes) og man må spørre ørten ganger for å få svar. Mens iamvillap svarer med en gang og det grundig med link i tillegg også.

han har mye roligere stil og det er ikke så overkill som villa paprika, litt likhet er det jo men helt likt?det er det ikke.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bluebird1992

Er det vanlig å ha samme bobestyrer i flere konkurser,?

I et par innlegg har hun bedt folk rette ytterligere spørsmål til sin advokat. Det ser man ikke så ofte i bloggene, synes jeg. Lurer på hvorfor hun gjør det? 

Ryddet for spekulasjoner til skade for omtalte.

Phaedra,adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig å ha samme bobestyrer i flere konkurser,- slektskap eller ei?

I et par innlegg har hun bedt folk rette ytterligere spørsmål til sin advokat. Det ser man ikke så ofte i bloggene, synes jeg. Lurer på hvorfor hun gjør det? 

For å slippe å svare på ubehagelige spørsmål og for å sette et punktum for diskusjonen tenker jeg. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del skjønner ikke helt vitsen med å ha lysestaker høyere enn seg selv på kjøkkenøyen.. Det så bare rart ut 😂

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver i det grusomme innlegget at hun tenkte følgene etter konkursen av VP "Tankene gikk gjennom hodet mitt hele dagen lang, hva gjør jeg nå, burde jeg starte på nytt?" Virkelig? Hun opprettet jo SBN før VP ble konkurs.. Og det med å liksom ha følt på hvordan det er å være fattig, er det dummeste jeg har lest noen gang.. Har du råd til et kjøleskap til nesten 20.000 så er du ikke fattig, enkelt og greit..

Skrev hun ikke tidligere i høst at hun ikke ANTE at konkursen ville komme?:ph34r:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Skrev hun ikke tidligere i høst at hun ikke ANTE at konkursen ville komme?:ph34r:

Ja, det kom som et sjokk, og det var visst faren som tok avgjørelsen uten hennes samtykke. Hennes "usensurerte sannhet" varierer ettersom hva som passer argumentasjonen der og da, og hun tenker visst ikke på at hun har sagt akkurat det motsatte tidligere. Men om noen påpeker det er det hets. Dette er hennes MO.

Apropos- hun skriver at hun er under mye mindre press denne gangen siden hun bare har 25% i firmaet, men hadde hun ikke omtrent samme eierandel i Villa Paprika, da? De skiftet litt på det og titlene, men for det meste av tiden var hun verken hovedeier eller daglig leder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11/9/2015 at 19.30, TallulahBGood skrev:

Er det vanlig å ha samme bobestyrer i flere konkurser,- slektskap eller ei?

Ja, det er helt vanlig at samme bobestyre blir oppnevnt i konkurser hvor skyldner "går igjen". Det sparer masse tid. Tingretten i riktig sogn har et liste med advokater som driver med konkurs som de oppnevner fra.

Ryddet for spekulasjoner til skade for omtalte.

Phaedra,adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å mislike hele dama,hu skriver på en måte som gjør at jeg tenker: hu aner VIRKELIG IKKE ÅSSEN DET ER Å SLITE,HVERKEN ØKONOMISK ELLER FAMILIÆRT!!

Hu har en velstående familie i rævva,som hjelper henne uansett,hu har barnefar(Håkon) som hjelper og er der for henne og barna...Hu burde skamme seg å sutre sånn!

Gå en uke i en alenemor på uføretrygd sine sko,der mat på bordet og fritidsaktiviteter er luksus...

DA kan vi snakkes!

Å ha problemer m plassen der hu spytter ut tusenlapper på møbler hver mnd,er virkelig IKKE å ha det grusomt!

Blir kvalm....

jeg skjønner ikke at folk gidder å bruke 1 minutt på henne og bloggen når alt hun gjør er så forbannet jævlig? 

At folk gidder å bruke tid på henne er meg en sann gåte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 9. november 2015 at 12.06, Atp skrev:

jeg skjønner ikke at folk gidder å bruke 1 minutt på henne og bloggen når alt hun gjør er så forbannet jævlig? 

At folk gidder å bruke tid på henne er meg en sann gåte.

Endret av FrøkenFarao
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

I det siste innlegget i bloggen skriver hun at det er endringer på gang.  Nå har hun blitt 'kastet inn i' bloggen som hovedarbeidsplass (av hvem?), og gir inntrykk av at noen andre skal ta seg av StyleByNorway. Det er jo bare et par uker siden butikken i Pancoveien ble åpnet, og hun hevder at det går strålende! Hva skjer? Hun endrer jo planer hele tiden! I "avgrunnen"-innlegget skrev hun jo at hun hadde ansvaret for styling etc., men uka etter er strategien endret igjen. 

Kanskje det innlegget ikke hadde den ønskede effekten de håpte på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være slitsomt å bo med henne, eller i det hele tatt forholde seg til henne. Aldri sett noen endre mening, stil og jobbstilling så ofte som hun gjør.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I det siste innlegget i bloggen skriver hun at det er endringer på gang.  Nå har hun blitt 'kastet inn i' bloggen som hovedarbeidsplass (av hvem?), og gir inntrykk av at noen andre skal ta seg av StyleByNorway. Det er jo bare et par uker siden butikken i Pancoveien ble åpnet, og hun hevder at det går strålende! Hva skjer? Hun endrer jo planer hele tiden! I "avgrunnen"-innlegget skrev hun jo at hun hadde ansvaret for styling etc., men uka etter er strategien endret igjen. 

Kanskje det innlegget ikke hadde den ønskede effekten de håpte på? 

Hadde hun ikke samme rolle i VP? Hun tok seg av butikken ved å blogge om den, og andre stod for resten? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Hadde hun ikke samme rolle i VP? Hun tok seg av butikken ved å blogge om den, og andre stod for resten? 

Jeg tror ikke det, for i ''avgrunnen'-innlegget skrev hun at alt var mye mindre press på henne med StyleByNorway siden hun i tillegg til bloggen bare skulle style og stå i butikken denne gangen. Men hun forandrer jo historien hele tiden, så det eneste vi vet med sikkerhet er info i offentlige dokumenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, hun skriver at bloggen blir mer og mer henne. Men med innslag fra StylebyNorway (4 ganger i uka). Så om bloggen blir hennes hovedarbeidsplass, skal hun da leie ut reklameplass til butikken eller skal vi anta at det er samme lederskap/eierforhold på dette også. Om noen blander kortene sine (i tide og utide) så er det jo nettopp denne dama. Hun har jo også tidligere proklamert på instagram at profilen hennes skal bli mer privat. Så hvorfor legger hun ut diverse reklame for butikken, om hun nå anser instagram for privat? Får hun betalt av StylebyNorway for å skrive om det? Eller anser hun begge deler for å være samme side av èn sak, slik hun ofte gjør. Tror ikke hun skjønner dette selv. 

Blir litt matt. Mye virker spontant, siste liten, innfall osv. Jeg får ikke inntrykk av at det ligger noen strategi bak noe som helst. Bare litt sånn "nei, i dag vil jeg ha det SÅNN" og så er det 180 grader helomvending dagen etter. Hun fremstår ikke spesielt seriøst med så mye rot. Ikke rart det blir rot økonomisk også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Jeg forstår ikke hva strategien deres er nå. Skal hun ikke være ansatt i StyleByNorway lenger? Jeg spurte henne i kommentarfeltet, men siden jeg har minnet på reklamemerking før så blir det neppe publisert. Eller så er det også 'hets', selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...