Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun godkjenner jo kommentarene før de blir lagt ut, så jeg tenker faktisk at hun er kynisk og vet at de vekker sympati og at det er derfor hun velger å godkjenne de. 

Ja men uansett så er det drøye kommentarer, er jo på tide at hun gjør noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest canacas

Jeg syns også det var drøye ting den personen skrev, og hun lot det likevel bli publisert. Det kan tyde på at dette bare er en av mange slike kommentarer som går rett i strupen på personlige ting. Og at det nettopp er derfor hun publiserer. It made no sense, uansett. Forsto ikke oppgulpet, og ikke var det interessant heller. Forundrer meg ikke om det er mye "lokal" gruff rundt Camilla. 

Ellers; synd hun solgte stolene. Jeg syns de var fine. Å ombestemme seg slik hun gjør er ikke så unaturlig i en ny leilighet. Det er i alle fall det jeg sier til meg selv, som også bor i en ny leilighet og oppdager at ting ikke passer helt inn slik jeg hadde tenkt. En dyr lærepenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke helt stødig på disse ordtakene.... "det som dreper deg gjør deg sterk" skriver hun....vel...... Blir ikke så sterk er du død. Burde vel vært et ikke der ;) What doesn´t kill you only make you stronger er vel det hun forsøkte å oversette.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver at hun nå må klare seg med så lite. Fra å ha stort hus, merkevesker- og klær,  spise ute på restaurant osv., til å ha det så trangt økonomisk og klare seg selv..

Bl.a. sier hun: Vi tar oss ut minimale lønninger, som dekker husly og mat, men omtrent der stopper det. Lokalene våre har kommet til litt etter litt på veien og er ennå ikke ferdig. Hver eneste krone som blir tjent går tilbake i firmat for å utvikle det videre. 

Eh.. Jeg får det ikke helt til å stemme, hun kjøper jo nye møbler og mengder med stæsj, Smeg kjøleskap og toaster, titalls Durance-duftlys og andre produkter, friske dyre blomster.. osv.

DET ER IKKE Å HA DÅRLIG RÅD!

Hun har jo bare fortsatt i samme stil som før! :huh:

Også får hun attpåtil skryt i kommentarfeltet at hun har klart å komme seg opp igjen?

Det var faren hennes som spurte om hun ville låne 300000kr for å kjøpe opp sitt eget konkursbo.. 

Forskjell på folk ja. :glare:

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var surt oppgulp fra min side, men nå føler jeg at jeg ikke liker henne så godt lenger.. :sjenert:

Virker så sleipt hele opplegget, etter å ha lest det siste innlegget hennes. Som sikkert var ment å virke omvendt.

(Som attpåtil heter 'Veien  opp fra avgrunnen'! ;)

Endret av loffen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bluebird1992

Endelig kommer hun med den usensurerte sannheten, lover hun. Så forteller hun at hun pleide å le av og dømme andres ulykke som når de gikk konkurs eller forhold tok slutt. Det er litt av en innrømmelse, og noe de aller fleste ville ha holdt for seg selv. Men etter at det skjedde med henne har hun lært! 

Etter konkursen så nølte hun med å sette i gang igjen da faren tilbød 300 000 i lån så de kunne kjøpe varelageret til Villa Paprika.

1) Det må ha vært et særdeles velfylt varelager. De ble, som kjent, beskyldt for å ha fylt det godt opp på leverandørenes regning rett før konkursen.

2) StyleByNorway ble dannet en uke før konkursdato. Hun kan ikke ha hatt så mye tid til å tenke på om hun evt. ville starte noe nytt, for det var jo allerede i gang.

I innlegget er det mye som ikke henger på greip, og det vet vi som har fått med oss kronologien her. Her er det mye å ta fatt i, for å si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo litt merkelig at faren tilbyr henne et lån på 300 000,- når han ganske nylig gikk konkurs selv også...

Ryddet for spekulasjoner til skade for omtalte.

Phaedra,adm

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes
Den 11/7/2015 at 13.50, Veslefrikk skrev:

Er jo litt merkelig at faren tilbyr henne et lån på 300 000,- når han ganske nylig gikk konkurs selv også...

Det var vel firmaet og ikke han personlig som gikk konkurs, eller har jeg gått glipp av noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å mislike hele dama,hu skriver på en måte som gjør at jeg tenker: hu aner VIRKELIG IKKE ÅSSEN DET ER Å SLITE,HVERKEN ØKONOMISK ELLER FAMILIÆRT!!

Hu har en velstående familie i rævva,som hjelper henne uansett,hu har barnefar(Håkon) som hjelper og er der for henne og barna...Hu burde skamme seg å sutre sånn!

Gå en uke i en alenemor på uføretrygd sine sko,der mat på bordet og fritidsaktiviteter er luksus...

DA kan vi snakkes!

Endret av FrøkenFarao
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å mislike hele dama,hu skriver på en måte som gjør at jeg tenker: hu aner VIRKELIG IKKE ÅSSEN DET ER Å SLITE,HVERKEN ØKONOMISK ELLER FAMILIÆRT!!

Hu har en velstående familie i rævva,som hjelper henne uansett,hu har barnefar(Håkon) som hjelper og er der for henne og barna...Hu burde skamme seg å sutre sånn!

Gå en uke i en alenemor på uføretrygd sine sko,der mat på bordet og fritidsaktiviteter er luksus...

DA kan vi snakkes!

Å ha problemer m plassen der hu spytter ut tusenlapper på møbler hver mnd,er virkelig IKKE å ha det grusomt!

Blir kvalm....

Ja, helt enig.

Hun vet ikke hva det vil si å ha dårlig råd!  Det er bare et hån mot de som virkelig sliter at hun skriver at hun har hatt det så vanskelig økonmisk. Hvem er det som kan kjøpe kjøleskap til over 10000 bare fordi det ser penere ut enn det som stod der fra før, om man har dårlig råd..!?

:bond:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, helt enig.

Hun vet ikke hva det vil si å ha dårlig råd!  Det er bare et hån mot de som virkelig sliter at hun skriver at hun har hatt det så vanskelig økonmisk. Hvem er det som kan kjøpe kjøleskap til over 10000 bare fordi det ser penere ut enn det som stod der fra før, om man har dårlig råd..!?

:bond:

nemlig!Vet av flere som gruer seg til jul,for dem har hverken råd til gaver til barna eller skikkelig julekosemat..og hu gnåler om "avgrunnen"???åssen avgrunn!?

stikk fingern i jorda og se litt rundt deg kjære Camilla,puter,stæsj og dill er luksus!

og som flere skriver,å kjøpe ut konkursboet etter å ha oppretta en ny butikk er skikkelig frekt og bad carma:( 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nemlig!Vet av flere som gruer seg til jul,for dem har hverken råd til gaver til barna eller skikkelig julekosemat..og hu gnåler om "avgrunnen"???åssen avgrunn!?

stikk fingern i jorda og se litt rundt deg kjære Camilla,puter,stæsj og dill er luksus!

og som flere skriver,å kjøpe ut konkursboet etter å ha oppretta en ny butikk er skikkelig frekt og bad carma:( 

Ja, det avgrunnen-greiene fikk meg til å klikke også..! :5:

At det går an!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Keikolina

Virker som om bloggerne ( ikke bare vp) føler en overlegen form for intelligens ovenfor følgerene. De kan bare si noe, så er saueflokken med på notene. De tror alt er glemt, er jo synd man bare kan bla litt tilbake å finne ut av sannheten. Bare ristet på hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Hun skriver på instagram at hun venter på den nye, svarte komfyren sin og lampene. Det dyre kjøleskapet fra Smeg (luksusutgaven, seff) kom for noen uker siden.

For en som skriver at hun er fattig og kun har såvidt det holder til mat og tak over hodet så har hun det godt! Lurer på hvordan hun hadde klart seg i den virkelige verden.

Redigert: Fjernet pris som ikke stemte. (Vil også legge til at jeg personlig synes Smeg er et lite heldig navn på et kjøleskap, uten å gå nærmere inn på hva det kunne ha vært en forkortelse for.)

Endret av TallulahBGood
Faktafeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Fattig ja, det er de som knapt har råd til et brukt kjøleskap på finn.no til 500 kr og knapt nok det. Burde skamme seg for å skrive noe sånt, motbydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest canacas

Hun skriver på instagram at hun venter på den nye, svarte komfyren sin. Kjøleskapet til over 100 000 kom for noen uker siden.

For en som skriver at hun er fattig og kun har såvidt det holder til mat og tak over hodet så har hun det godt! Lurer på hvordan hun hadde klart seg i den virkelige verden.

håper ikke kjøleskapet kostet 100', da burde det følge med diamanter :fnise:

men ja, hun ser nok ikke selv hvor selvmotsigende hun er. Pinlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

håper ikke kjøleskapet kostet 100', da burde det følge med diamanter :fnise:

men ja, hun ser nok ikke selv hvor selvmotsigende hun er. Pinlig. 

Du har selvsagt rett. Jeg trodde jeg hadde lest at det kostet det, men tok feil. Takkskarruha! :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun mener hun har kjent på å være fattig kan hun gå å ta seg en bolle.. Fy f!! Så frekt mot de som faktisk er det!

Vi er ikke fattige, heller ikke rike, vi har så vi greier oss og vi har ikke råd til å pusse opp slik hun gjør og kjøpe de tingene hun har.. Så hun har nok neppe kjent på å være fattig..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver i det grusomme innlegget at hun tenkte følgene etter konkursen av VP "Tankene gikk gjennom hodet mitt hele dagen lang, hva gjør jeg nå, burde jeg starte på nytt?" Virkelig? Hun opprettet jo SBN før VP ble konkurs.. Og det med å liksom ha følt på hvordan det er å være fattig, er det dummeste jeg har lest noen gang.. Har du råd til et kjøleskap til nesten 20.000 så er du ikke fattig, enkelt og greit..

Endret av Birdo
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...