Bootybuilder Skrevet 27. oktober 2015 #1081 Del Skrevet 27. oktober 2015 Da blir det ny butikk. Dette sa hun jo for mange uker siden... Ingenting nytt altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 27. oktober 2015 #1082 Del Skrevet 27. oktober 2015 Hun er ennå ikke kommet seg opp i vater, men kjører bare videre, i ett ekstremt tempo. Ender med en kjempesmell det der:-( Er det ingen som kan be henne roe bitte litt ned? Den 25. oktober skrev hun et veldig dramatisk innlegg på bloggen sin, "JEG TAPTE." Der skriver hun bl.a. om bruddet med Hans, og at hun har det tungt. Hun pakker og reiser til en venninne og hennes familie for å komme seg bort. I dag, 27. oktober på instagram, StylebyNorway: Ny butikk i pappas lokaler! Urner og ute stæsj er på plass! En griselekkert butikk! Ja, det er ikke lett å henge med i svingene. Jeg kommer ikke på noen innlegg i denne tråden som bærer preg av at folk er 'sjalue' eller nyter hennes smerte. Tvert imot skriver de fleste at hun burde prøve å roe litt ned, og finne tilbake til seg selv. Alle trenger det iblant, og hun skriver selv at hun sliter. Jeg håper Plutti Plutti tar feil, og at det ikke ender med en kjempesmell, men det ser ikke lovende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 27. oktober 2015 #1083 Del Skrevet 27. oktober 2015 Jeg reagerer på at hun ofte skriver slikt, altså antyder at "da kan mobben bare kose seg over min smerte" osv. Det er ett snev av paranoia i det. Litt navlebeskuende. Og egentlig forsvar før den minste antydning til angrep. Og ett stort ønske om bekreftelse. For meg virker det som hun egentlig ikke har det så bra, og desverre så er det mange som drukner seg i prosjekter og jobb for å unngå å kjenne på det, bearbeide det og legge det bak seg. Jeg er redd det er det hun gjør nå. Det er ingen jeg ønsker noe vondt, jeg nyter heller aldri andres smerte eller dårlige tider. Hvorfor skulle jeg det? Kan man ikke stille konstruktive spørsmål ved feks konkursen uten at man er mobber eller sjalu? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 27. oktober 2015 #1084 Del Skrevet 27. oktober 2015 (endret) Jeg reagerer på at hun ofte skriver slikt, altså antyder at "da kan mobben bare kose seg over min smerte" osv. Det er ett snev av paranoia i det. Litt navlebeskuende. Og egentlig forsvar før den minste antydning til angrep. Og ett stort ønske om bekreftelse. For meg virker det som hun egentlig ikke har det så bra, og desverre så er det mange som drukner seg i prosjekter og jobb for å unngå å kjenne på det, bearbeide det og legge det bak seg. Jeg er redd det er det hun gjør nå. Det er ingen jeg ønsker noe vondt, jeg nyter heller aldri andres smerte eller dårlige tider. Hvorfor skulle jeg det? Kan man ikke stille konstruktive spørsmål ved feks konkursen uten at man er mobber eller sjalu? Enig i dette. Jeg har kun sett et par slike direkte ondsinnede kommentarer i kommentarfeltet, og siden de ble publisert så antar jeg at hun publiserer de fleste slike hun får. De kommentarene jeg refererer til omhandlet begge/alle til bruddet med Hans og lot til å være fra noen i hans familie. Nederst i kommentarfeltet i "JEG TAPTE" svarer hun noen og skriver litt om ex-svigers. Endret 27. oktober 2015 av TallulahBGood Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 27. oktober 2015 #1085 Del Skrevet 27. oktober 2015 Jeg reagerer på at hun ofte skriver slikt, altså antyder at "da kan mobben bare kose seg over min smerte" osv. Det er ett snev av paranoia i det. Litt navlebeskuende. Og egentlig forsvar før den minste antydning til angrep. Og ett stort ønske om bekreftelse. For meg virker det som hun egentlig ikke har det så bra, og desverre så er det mange som drukner seg i prosjekter og jobb for å unngå å kjenne på det, bearbeide det og legge det bak seg. Jeg er redd det er det hun gjør nå. Det er ingen jeg ønsker noe vondt, jeg nyter heller aldri andres smerte eller dårlige tider. Hvorfor skulle jeg det? Kan man ikke stille konstruktive spørsmål ved feks konkursen uten at man er mobber eller sjalu? Helt enig i alt du skriver her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krekkling Skrevet 27. oktober 2015 #1086 Del Skrevet 27. oktober 2015 (endret) Jeg har ikke veldig greie på eksakt hvordan ting foregår ved en konkurs, så jeg søkte litt på nettet og fant denne artikkelen. Ut fra artikkelen tolker jeg at dette er normal prosedyre:Konkurs- eller oppbudsbegjæring sendes til tingretten.Tingretten tar stilling til om det er grunnlag for konkurs/oppbud. Dette skal de gjøre raskt, normalt innen en uke.Om tingretten finner at det er grunnlag for konkurs/oppbud oppnevner de en advokat som bobestyrer. Når det åpnes konkurs tar konkursboet beslag i alle firmaets eiendeler (varelager, bankkonti etc).Bostyrer kunngjør konkursåpningen i Enhetsregisteret. I denne kunngjøringen gis kreditorene en frist på mellom minst tre og høyest seks uker til å melde krav til bostyrer. Bostyrer lager en oversikt over kravene i boet og hvilken prioritet hvert krav skal gis.Ca. en måned etter konkursåpning holdes det en skiftesamling. Her gir bostyrer en redegjørelse for status så langt i bobehandlingen og det oppnevnes også et kreditorutvalg (to eller tre representater for kreditorene). Kreditorutvalget utgjør sammen med bostyrer bostyret.Når det er normalt å evt selge varelageret har jeg ikke klart å finne noe konkret om, men ut fra det som står i artikkelen synes jeg fortsatt Style by Norway fikk kjøpt Villa Paprika sitt varelager veldig raskt. Kreditorene hadde jo ikke engang sjans til å melde krav før varelageret var solgt.jeg er en av mange som dessverre har opplevd at min butikk gikk konkurs. Dette er ingen hyggelig ting. Men hos oss ble varelagret nærmest solgt dagen etter.. Noen fikk raskt kjennskap til konkursen,de ringte banken og vips fikk de kjøpt hele varelagret for en latterlig sum. Så det kan skje raskt.. Endret 27. oktober 2015 av Krekkling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 27. oktober 2015 #1087 Del Skrevet 27. oktober 2015 Hun er ennå ikke kommet seg opp i vater, men kjører bare videre, i ett ekstremt tempo. Ender med en kjempesmell det der:-( Er det ingen som kan be henne roe bitte litt ned? Hun virker veldig mye høyt oppe og lavt nede, mye energi en dag og tappet den neste. Kansje hun burde prøve å ta ting i normalt tempo. Sikkert morro med ny butikk, men håper virkelig hun tar med seg alle erfaringene fra sist gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 27. oktober 2015 #1088 Del Skrevet 27. oktober 2015 jeg er en av mange som dessverre har opplevd at min butikk gikk konkurs. Dette er ingen hyggelig ting. Men hos oss ble varelagret nærmest solgt dagen etter.. Noen fikk raskt kjennskap til konkursen,de ringte banken og vips fikk de kjøpt hele varelagret for en latterlig sum. Så det kan skje raskt.. Jeg kjenner også til konkurser der både varelager og inventar forsvant så godt som umiddelbart. Folk prater og synser osv. I dette tilfellet var det dem selv som kjøpte, og det minner meg litt om måten konkursryttere holder på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krekkling Skrevet 27. oktober 2015 #1089 Del Skrevet 27. oktober 2015 Jeg kjenner også til konkurser der både varelager og inventar forsvant så godt som umiddelbart. Folk prater og synser osv. I dette tilfellet var det dem selv som kjøpte, og det minner meg litt om måten konkursryttere holder på.er enig med deg i det siste du skrev.. Jeg ville bare si at et varelagret kan bli kjøpt opp før du aner det. Men dette hun har gjort her er det jo dessverre mange som gjør. Slår seg selv konkurs,setter nytt firma i annet navn. Også holder de på lenge. Er jo tydeligvis lovlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 27. oktober 2015 #1090 Del Skrevet 27. oktober 2015 jeg er en av mange som dessverre har opplevd at min butikk gikk konkurs. Dette er ingen hyggelig ting. Men hos oss ble varelagret nærmest solgt dagen etter.. Noen fikk raskt kjennskap til konkursen,de ringte banken og vips fikk de kjøpt hele varelagret for en latterlig sum. Så det kan skje raskt.. Det går nok spesielt fort om det blir lagt ut og kjøpt opp av de samme personene, vil jeg tro. Får sikkert en bra deal også. Slår av for kjentfolk, serru. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 29. oktober 2015 #1091 Del Skrevet 29. oktober 2015 Det skjønner jeg. Jeg syns Camilla har vært tøff og fått til mye siden konkursen, det har jo skjedd mye på privaten også, så kunne vært lett og bare kasta inn håndkleet, og synes virkelig synd på henne på den fronten, og hadde heiet på henne jeg OM BARE hun hadde vært ydmyk, for hun må liksom ta andre og angripe hele tiden. Det er lov til å innrømme sine feil UTEN å presisere at det er andre som er være og slemmere. Hun burde også la det være opp til kundene og skryte av henne, selvskryt er lite sjarmerende. Kundene trenger ikke tall og resultater. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 31. oktober 2015 #1092 Del Skrevet 31. oktober 2015 Camilla la ut en snap fra butikken i går. Et banner fra farens gamle busselskap henger i bakgrunnen. Merkelig at de ikke har tatt det ned. Link til screenshot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 31. oktober 2015 #1093 Del Skrevet 31. oktober 2015 Godt observert! Kanskje det er en del av dekoren eller nydesignet produkt fra StyleByNorway? Hun dementerte jo at det var faren hun leier lokaler av, men det er påfallende at bannere fra farens konkursrammCamilla la ut en snap fra butikken i går. Et banner fra farens gamle busselskap henger i bakgrunnen. Merkelig at de ikke har tatt det ned. Link til screenshot. Godt observert! Kanskje det er en del av dekoren eller nydesignet produkt fra StyleByNorway? Hun dementerte jo at det var faren hun leier lokaler av, men det er påfallende at bannere fra farens konkursrammede bussfirma fremdeles henger oppe i hennes griselekre interiørbutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlomsterMaja Skrevet 31. oktober 2015 #1094 Del Skrevet 31. oktober 2015 Camilla la ut en snap fra butikken i går. Et banner fra farens gamle busselskap henger i bakgrunnen. Merkelig at de ikke har tatt det ned. Link til screenshot. -Óg vipps, så blokka hun deg vel på snapchat La merke til bussbanneren på et bilde på insta tidligere uka, men har ikke fått med meg at hun nekter for at det er i farens gamle lokaler.(står jo faktisk en minibuss i bakgrunnen der også) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 31. oktober 2015 #1095 Del Skrevet 31. oktober 2015 Brødrene jobber i bygget, tipper det er mora som står som eier. En konkurs er ingen hindring for forretninger i den familien 😜 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss dolly Skrevet 31. oktober 2015 #1096 Del Skrevet 31. oktober 2015 http://touch.f-b.no/nyheter/ni-ansatte-mister-jobben-etter-konkurs/s/2-2.952-1.8617896Autobuss AS holder til i samme lokale som Style by Norway. Det gamle busselskapet som gikk konk var ToJo AS, ToJo Buss AS og Sprinter! Autobuss AS har vel halvbroren hennes som daglig leder. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 2. november 2015 #1097 Del Skrevet 2. november 2015 Det skjønner jeg. Jeg syns Camilla har vært tøff og fått til mye siden konkursen, det har jo skjedd mye på privaten også, så kunne vært lett og bare kasta inn håndkleet, og synes virkelig synd på henne på den fronten, og hadde heiet på henne jeg OM BARE hun hadde vært ydmyk, for hun må liksom ta andre og angripe hele tiden. Det er lov til å innrømme sine feil UTEN å presisere at det er andre som er være og slemmere. Hun burde også la det være opp til kundene og skryte av henne, selvskryt er lite sjarmerende. Kundene trenger ikke tall og resultater.Enig med deg. Btw, jeg vet at skrivefeilene hennes har vært tatt opp før men "slitene"? julemåneden er den "koseste" mnd...? Altså, jeg er ikke en som pirker til vanlig, men... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulte28 Skrevet 2. november 2015 #1098 Del Skrevet 2. november 2015 Overskriften henger ikke helt sammen... Er Halloween innlegget slettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 5. november 2015 #1099 Del Skrevet 5. november 2015 Hvorfor ble innlegget om halloween slettet? Og hun burde definitivt gjøre noe med de gale menneskene som kommenterer hos henne. Sjelden man ser sånn grov hets hos andre bloggere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 5. november 2015 #1100 Del Skrevet 5. november 2015 Hvorfor ble innlegget om halloween slettet? Og hun burde definitivt gjøre noe med de gale menneskene som kommenterer hos henne. Sjelden man ser sånn grov hets hos andre bloggere.Hun godkjenner jo kommentarene før de blir lagt ut, så jeg tenker faktisk at hun er kynisk og vet at de vekker sympati og at det er derfor hun velger å godkjenne de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg