Gjest Wonder Woman Skrevet 18. oktober 2015 #1001 Del Skrevet 18. oktober 2015 Er det ikke en blogg som heter villa papika? Eller blander jeg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 18. oktober 2015 #1002 Del Skrevet 18. oktober 2015 Er det ikke en blogg som heter villa papika? Eller blander jeg nå? eh jo? det er den som diskuteres i denne tråden 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wonder Woman Skrevet 18. oktober 2015 #1003 Del Skrevet 18. oktober 2015 eh jo? det er den som diskuteres i denne tråden Jeg leste kun den første siden.. orket ikke å lese igjennom 49 sider! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 19. oktober 2015 #1004 Del Skrevet 19. oktober 2015 Får helt vondt av snappene hennes! Skjønner ikke humoren i det hele tatt... Minner litt om sånn jeg var da jeg var tretten. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 19. oktober 2015 #1005 Del Skrevet 19. oktober 2015 Får helt vondt av snappene hennes! Skjønner ikke humoren i det hele tatt... Minner litt om sånn jeg var da jeg var tretten. Hva er snappen hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 19. oktober 2015 #1006 Del Skrevet 19. oktober 2015 Hva er snappen hennes? stylebynorway Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 20. oktober 2015 #1007 Del Skrevet 20. oktober 2015 Nå har hun skrevet på face at hun ENDELIG har fått boliglån. Så nå begynner jakten på drømmehjemmet. Dette stemmer jo ikke med det hun har skrevet på bloggen tidligere. Der fremstilte hun det som at hun nå ønsket å leie, ikke å eie et par år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 20. oktober 2015 #1008 Del Skrevet 20. oktober 2015 Nå har hun skrevet på face at hun ENDELIG har fått boliglån. Så nå begynner jakten på drømmehjemmet. Dette stemmer jo ikke med det hun har skrevet på bloggen tidligere. Der fremstilte hun det som at hun nå ønsket å leie, ikke å eie et par år. Slik har hun alltid holdt på. Hun forteller det aldri mens det pågår, for da er det drømmetilværelse uansett. Etterhvert kommer sannheten frem, eks.: Skilsmissen, konkurset, samlivsbruddet, etc.. Hun og Håkon hadde det SÅ bra, Villa Paprika gikk så det suste, etc.. Det er menneskelig å ikke orke å si så mye mens man står oppi det, men å direkte lyve og ta bilder som er arrangerte for å bygge opp under usannheter, det blir feil om du samtidig skal ha kred for åpenhet og ærlighet. Alt kommer jo frem i etterkant uansett, og folk aner mønsteret etterhvert. Revisjonisme, heter det vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 20. oktober 2015 #1009 Del Skrevet 20. oktober 2015 En måte å pynte på sannheten det, å si at man leier fordi man ikke får boliglån. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 20. oktober 2015 #1010 Del Skrevet 20. oktober 2015 (endret) Hun har i flere innlegg skrevet at hun har lyst til å leie i et par år fremover. Forpliktelsen ved å eie egen enebolig var ikke noe hun ønsket nå. Med tanke på hvordan hun vanligvis hopper uti ting med begge beina så tenkte jeg at hun kanskje hadde lært noe i løpet av det siste året, og det har hun også hevdet selv. Men dette er kjente takter fra Camilla. Hun vil ha kred for at hun skal vente med bolig, men vil også ha kred for at hun endelig fikk boliglån. Ikke rart troverdigheten er borte som en fjert i et putehelvete. Endret 20. oktober 2015 av TallulahBGood Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 21. oktober 2015 #1011 Del Skrevet 21. oktober 2015 Ikke rart troverdigheten er borte som en fjert i et putehelvete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 21. oktober 2015 #1012 Del Skrevet 21. oktober 2015 Hun har i flere innlegg skrevet at hun har lyst til å leie i et par år fremover. Forpliktelsen ved å eie egen enebolig var ikke noe hun ønsket nå. Med tanke på hvordan hun vanligvis hopper uti ting med begge beina så tenkte jeg at hun kanskje hadde lært noe i løpet av det siste året, og det har hun også hevdet selv. Men dette er kjente takter fra Camilla. Hun vil ha kred for at hun skal vente med bolig, men vil også ha kred for at hun endelig fikk boliglån. Ikke rart troverdigheten er borte som en fjert i et putehelvete. Hvor står dette om boliglånet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 21. oktober 2015 #1013 Del Skrevet 21. oktober 2015 Hvor står dette om boliglånet? Ett innlegg på instagram, og på snapchat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 21. oktober 2015 #1014 Del Skrevet 21. oktober 2015 Jeg tror jeg skal klare meg uten den strikk jakka i "vid åpen camel", selv om den visstnok faller enkelt på. Kommer i str. one size og er 75% akryl til kanonprisen 799,-. Hun kan umulig selge noe av disse plaggene, slik som den kjolen hun solgte tidligere i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 21. oktober 2015 #1015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Ett innlegg på instagram, og på snapchat. Og på face Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 21. oktober 2015 #1016 Del Skrevet 21. oktober 2015 Jeg ser også at hun selger en Elly Blouse i butikken. Den er nedsatt fra 999,- til 49,-. Da lurer jeg på hvor mye markup hun har på prisene sine, og hvordan kvaliteten på produktene er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 21. oktober 2015 #1017 Del Skrevet 21. oktober 2015 StrikkAjakkEN passer alle og faller lett på.. Hehe. Elsker språket hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 21. oktober 2015 #1018 Del Skrevet 21. oktober 2015 (endret) Ser ut som den faller lett AV, det var nok det hun mente. Endret 21. oktober 2015 av Francis 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 21. oktober 2015 #1019 Del Skrevet 21. oktober 2015 Ser ut som den faller lett AV, det var nok det hun mente. Jeg tenkte akkurat det samme. Den sexy ned-på-skulderen posituren gjør at jakka ser skikkelig irriterende ut på. Overgangen rosahvite hender opp mot ujevnt oransjefarget ansikt selger heller ikke jakka for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PluttiPlutti Skrevet 21. oktober 2015 #1020 Del Skrevet 21. oktober 2015 Jeg tenkte akkurat det samme. Den sexy ned-på-skulderen posituren gjør at jakka ser skikkelig irriterende ut på. Overgangen rosahvite hender opp mot ujevnt oransjefarget ansikt selger heller ikke jakka for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg