Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvorfor hun koster på så mye i en leilighet hun leier. Det må jo bli snakk om veldig mye penger etterhvert.

Er jo flott for utleier da. Som både får flislagt kjøkkenet, ny kran, nye håndtak, mm.

Og de 32 000 følgerne hun var så glad for på IG... De fleste er jo utenlanskklingende navn med få eller ingen innlegg og som følger veldig mange...

Og med så mange følgere så bør man få mer enn 200 likes +/- på hvert bilde.

Hun har sikkert ordna en avtale med huseier, avslag i leien kanskje for å pusse opp litt...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest canacas

I utgangspunktet vil en standard utleiekontrakt spesifisere at leiligheten skal leveres tilbake i tilsvarende stand som ved overtakelse. Så får for hennes del håpe de ikke blir uvenner underveis og hun må fikse en hel del. 

Jeg er muligens av det sensitive slaget, for jeg får hodepine bare av å se all den malingen på bildene. Og med det mener jeg at jeg blir fysisk dårlig av maling og lukten. Får håpe kidsa ikke er så sensitive som meg... Det blir jo veldig påfallende at stilen er skiftende, og vi alle skifter vel litt i smak og stil etter hvert som vi eldes (med/uten stil). Men hun har vært hos duckface, og skal endre stil totalt samme dag. Det sier seg selv at hun kamuflerer skuffelsen over en liten leilighet. 

Og det er 31,9 tusen følgere. Ikke 32.000  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke det at leiligheten er så liten, men med alt det hun dytter inn i den, virker den mindre enn den egentlig er. Hun kjøper jo daglig etter eller annet til seg selv, ungene eller leiligheten. Det sier seg selv at dette må bli trangt..........

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hilser til Kvinneguiden på Snap nå. Hun er ikke så veldig slagferdig i humoren sin men hun skal ha for forsøket :)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om noen som takler kritikk dårligere enn henne! Hvordan er det mulig å være så frekk i kommentarene sine på bloggen? Hun gir ikke akkurat seg selv noe bedre rykte...

Endret av miss dolly
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest canacas

Det er ikke det at leiligheten er så liten, men med alt det hun dytter inn i den, virker den mindre enn den egentlig er. Hun kjøper jo daglig etter eller annet til seg selv, ungene eller leiligheten. Det sier seg selv at dette må bli trangt..........

Jeg tror vel det er litt smak og behag. Jeg har nok mer behov for "luft" hjemme hos meg, men jeg syns hun har fine møbler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas

Vet ikke om noen som takler kritikk dårligere enn henne! Hvordan er det mulig å være så frekk i kommentarene sine på bloggen? Hun gir ikke akkurat seg selv noe bedre rykte...

Jeg mistenker at det kommer mange flere meldinger på bloggen hennes enn det vi får se, hun velger vel selv hva som publiseres. Så handler det vel litt om å puste litt og senke skuldrene før man svarer. Fort gjort å gå i forsvar på den måten. Enig i at hun burde være mer konstruktiv når hun svarer kritikken, men vi vet jo ikke hvor mye hun eventuelt får. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hilser til Kvinneguiden på Snap nå. Hun er ikke så veldig slagferdig i humoren sin men hun skal ha for forsøket :)

Var ikke akkurat sylskarp satire, men det var da noe! Håper hun tar til seg det med å legge ut barna mot deres vilje, siden hun er her og leser.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker veldig umoden og masete. Den snappen med hun som spiser knekkebrød, hvor hun maser om at hun er slaven hennes er jo veldig klein og ikke morsom hverken for den stakkars jenta eller følgerne.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser gladehjem skriver rene reklame innlegg for stylebynorway, med info om levering osv. Begynner å bli veldig trist.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker at det kommer mange flere meldinger på bloggen hennes enn det vi får se, hun velger vel selv hva som publiseres. Så handler det vel litt om å puste litt og senke skuldrene før man svarer. Fort gjort å gå i forsvar på den måten. Enig i at hun burde være mer konstruktiv når hun svarer kritikken, men vi vet jo ikke hvor mye hun eventuelt får. 

Det kommer nok flere kritiske kommentarer på bloggen enn de som blir godkjent og publisert og det er fort gjort å gå i forsvarsposisjon når man blir kritisert, særlig om man føler kritikken er urettferdig. Min erfaring er at det lønner seg la det ligge litt og tenke seg om før man svarer i steden for å umiddelbart hamre løs på tastaturet uten filter.  At man får mye kritikk er ikke en god grunn for å svare usakelig og frekt, selv om jeg forstår hvorfor det kan bli sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok flere kritiske kommentarer på bloggen enn de som blir godkjent og publisert og det er fort gjort å gå i forsvarsposisjon når man blir kritisert, særlig om man føler kritikken er urettferdig. Min erfaring er at det lønner seg la det ligge litt og tenke seg om før man svarer i steden for å umiddelbart hamre løs på tastaturet uten filter. At man får mye kritikk er ikke en god grunn for å svare usakelig og frekt, selv om jeg forstår hvorfor det kan bli sånn.

Det tipset burde Kristina Andersen ha spilt inn på lydbånd!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest canacas

Det kommer nok flere kritiske kommentarer på bloggen enn de som blir godkjent og publisert og det er fort gjort å gå i forsvarsposisjon når man blir kritisert, særlig om man føler kritikken er urettferdig. Min erfaring er at det lønner seg la det ligge litt og tenke seg om før man svarer i steden for å umiddelbart hamre løs på tastaturet uten filter.  At man får mye kritikk er ikke en god grunn for å svare usakelig og frekt, selv om jeg forstår hvorfor det kan bli sånn.

Helt enig. Det er en av de tingene som man etterhvert lærer seg. Forhåpentligvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser gladehjem skriver rene reklame innlegg for stylebynorway, med info om levering osv. Begynner å bli veldig trist.

Altså..greit nok å bli inspirert men hun selger møbler og kjøper nye når camilla gjør det. Huset ser helt likt ut, samme greiene, ting er tilogmed oppstilt på samme måten. Creepy...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Helt enig. Det er en av de tingene som man etterhvert lærer seg. Forhåpentligvis.

Det er bra dere har tiltro til henne. Hun har blogget i noen år nå, og blir fremdeles like hissig av den minste kritikk. Men kanskje hun vil takle det bedre i bloggens tiende år? Det er ihvertfall ganske stort rom for forbedring der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er bra dere har tiltro til henne. Hun har blogget i noen år nå, og blir fremdeles like hissig av den minste kritikk. Men kanskje hun vil takle det bedre i bloggens tiende år? Det er ihvertfall ganske stort rom for forbedring der.

Du må huske på at alt på KG som skrives om Camilla er visst nettmobbing...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas

Du må huske på at alt på KG som skrives om Camilla er visst nettmobbing.

Så ett nytt blogginnlegg i dag, skrevet i går kveld. Ble lettere oppgitt. Det var flere iherdige forsøk på velformuleringer, men til ingen nytte. Det ble litt smakløst og lite gjennomtenkt. Det er vel det som irriterer meg, og det irriterer meg at det irriterer  :laugh: Jeg liker møblene og flere av tingene, men kommer nok til å slutte å følge når hun utelukkende angriper basert på egne antagelser og ikke svarer for de mer direkte og konkrete spørsmålene som har dukket opp, Blant annet avviklingen av Villa Paprika. Jeg har lagt merke til at hun har åpnet en ny instagram for salg av private ting, og det er bra! Om det er fordi vi har påpekt dette her eller ei vites ikke, for hun evner ikke å ta selvkritikk.

Selvinnsikt er man ikke født med, og det mangler mye av det på bloggen. Uansett hvor mange ord og setninger man prøver å pakke det inn i. Dårlig skrevet ja, men også tatt ut av sammenheng på en del ting. Litt paranoia, en god dose narsissime og verdens navle... Det er hva jeg sitter igjen med etter å ha lest det innlegget. 

Livet blir enklere og mer harmonisk når man innser at verden ikke kretser rundt en. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hun har allerede malt om stuen. Det må være utrolig slitsomt å endre så mye hele tiden..

Hvorfor det? Kanskje hun er som meg, jeg elsker å male og styre og stelle :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...