Gjest Gjest_Idja Skrevet 8. oktober 2015 #941 Del Skrevet 8. oktober 2015 Hvis Nille er sammenligningsgrunnlaget som alle interiørbutikker må rettferdiggjøre prisene sine opp mot må jo alle utenom Nille, Ikea og Europris legge ned. Og da vil plutselig Nille slite, for de henter tross alt inspirasjonen sin fra de ledende interiørkjedene. For meg blir det litt som å klage på prisen på en singlet hos Match, fordi man kan få den så mye billigere hos H&M. Dere må gjerne bare handle på H&M, men vi skal være sjeleglade det er flere butikker enn billig/lavkvalitetsbutikkene å finne, også når det kommer til interiør. Årsaken til at så mange interiørbutikker går konkurs er nok at det finnes så inni hampen mange av dem, så hver av dem får ikke solgt så mye. Interiør er jo ikke forbruksvare heller, kjøper man en sofa kan det være 10 år til neste gang, og etterhvert som interiørtrenden roet seg ble plutselig salget veldig lavt. I tillegg er det ikke til å komme vekk fra at mange av disse butikkene drives av drømmende kvinner som "eeelsker interiør" men ikke nødvendigvis eier forretningssans. Skal man starte butikk er det veldig viktig å spørre seg "trenger denne byen egentlig en interiørbutikk til, som selger det samme som alle andre?". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 8. oktober 2015 #942 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg har også barn og de legger seg ikke klokka 19. Men spør dem heller ikke om jeg er kuuuuuuuuuuuul, når jeg har dem oppe til langt ut over kvelden på en skoledag, for å bake boller. At hun sier det til ungene sine blir rett og slett for dumt å diskutere. Er jo ingenting galt i det. Sikker på at du sier ting til dine barn, som andre ikke ville sagt til sine barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 8. oktober 2015 #943 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke har bedre bilder på bloggen? Det er jo elendig kvalitet. Hun kjøpte jo netttopp nytt kamera, hun må jo ha blitt lurt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. oktober 2015 #944 Del Skrevet 8. oktober 2015 (endret) Durance er Durance, jeg kjøpte ikke det på Nille! (EDIT:Det var DET jeg spurte hvor man ville handlet hen? Til 134kr eller 303kr inkl. porto!? ) Jeg kom med ett eksempel på en helt enkel glassvase. Det betyr ikke at jeg tror Nille selger merkevarer. Ei heller at jeg handler alt jeg eier der. Endret 8. oktober 2015 av loffen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss dolly Skrevet 9. oktober 2015 #945 Del Skrevet 9. oktober 2015 Hva heter hun på snap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 9. oktober 2015 #946 Del Skrevet 9. oktober 2015 (endret) Hva heter hun på snap? Google.com -skriv "stylebynorway snap" = stylebynorway. Altså heter hun stylebynorway på snap. Så enkelt kan det gjøres Endret 9. oktober 2015 av IglePigle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldus Skrevet 9. oktober 2015 #947 Del Skrevet 9. oktober 2015 De siste videosnappene nå.. 😱 Stakkars gutt, å dette deles med "hele verden" 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. oktober 2015 #948 Del Skrevet 9. oktober 2015 De siste videosnappene nå.. Stakkars gutt, å dette deles med "hele verden" Respektløst! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 9. oktober 2015 #949 Del Skrevet 9. oktober 2015 For en idiot. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 9. oktober 2015 #950 Del Skrevet 9. oktober 2015 De siste videosnappene nå.. Stakkars gutt, å dette deles med "hele verden" Hva var de av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldus Skrevet 9. oktober 2015 #951 Del Skrevet 9. oktober 2015 Hva var de av? Han er sint for noe å hun filmer han mens han tramper, gjemmer seg og sier at hun skal gi seg. "Hvorfor er du sint på mamma?" "Hvorfor er du så sint" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. oktober 2015 #952 Del Skrevet 9. oktober 2015 Tragisk! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik29 Skrevet 9. oktober 2015 #953 Del Skrevet 9. oktober 2015 Hvordan mener hun det er greit å legge ut flere slike videoer av sin sønn? Utrolig 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 9. oktober 2015 #954 Del Skrevet 9. oktober 2015 Henge ut sitt eget barn. Som voksen burde hun vite bedre. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 9. oktober 2015 #955 Del Skrevet 9. oktober 2015 Usj, det var usmakelig og unødvendig av henne. PS: hun har 31,9 tusen følgere på IG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jørgensen Skrevet 9. oktober 2015 #956 Del Skrevet 9. oktober 2015 Hadde det vært hun selv som ble filma en slik situasjon, ville hun forlangt at det ble sletta, vil jeg tro. Altså, noe vern bør ungen ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. oktober 2015 #957 Del Skrevet 10. oktober 2015 Jeg lurer på hvorfor hun koster på så mye i en leilighet hun leier. Det må jo bli snakk om veldig mye penger etterhvert. Er jo flott for utleier da. Som både får flislagt kjøkkenet, ny kran, nye håndtak, mm. Og de 32 000 følgerne hun var så glad for på IG... De fleste er jo utenlanskklingende navn med få eller ingen innlegg og som følger veldig mange... Og med så mange følgere så bør man få mer enn 200 likes +/- på hvert bilde. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 10. oktober 2015 #958 Del Skrevet 10. oktober 2015 Flott for huseier som kan skru opp prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artigsjokk Skrevet 11. oktober 2015 #959 Del Skrevet 11. oktober 2015 Jeg lurer på hvorfor hun koster på så mye i en leilighet hun leier. Det må jo bli snakk om veldig mye penger etterhvert. Er jo flott for utleier da. Som både får flislagt kjøkkenet, ny kran, nye håndtak, mm. Og de 32 000 følgerne hun var så glad for på IG... De fleste er jo utenlanskklingende navn med få eller ingen innlegg og som følger veldig mange... Og med så mange følgere så bør man få mer enn 200 likes +/- på hvert bilde. Å kjøpe seg "følgere" på IG er vel noe av det pinligste man kan gjøre i strevet etter å komme opp og fram. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basil Skrevet 11. oktober 2015 #960 Del Skrevet 11. oktober 2015 Herregud så mye tid hun bruker på å male. Maler jo oftere enn andre skifter sokker.. Må være travelt å aldri bli fornøyd med noe.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg