Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, BLOMSTERKVAST skrev:

Da har de vell ikke  noe egenkapital igjen vis drømmeslottet dukker opp? Er ikke lett å få lån uten egenkapital nå for tiden. 

Hvordan vet du at dekke har EK? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Birdo skrev:

"fjellet, vårt andre hjem" - Kim Øvestad 2019. Hva med å få et første hjem? 

😂😂😂 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Birdo skrev:

Og jeg kan ikke si jeg har sett dem sååå mye på fjellet. De var på to korte turer i fjor? Er vel ikke så mye at man kan kalle det sitt andre hjem akkurat. Trenger ikke være Lars Monsen, men man burde jo faktisk være en del på fjellet og ha det som en aktiv interesse om man skal si at der er deres andre hjem

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde deres andre hjem på fjellet skulle være en hytte på Hafjell jeg. Har noen fått med seg om hun har kommet med noen forklaring på hva som skjedde med den historien ? 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Hyachint31 skrev:

Trodde deres andre hjem på fjellet skulle være en hytte på Hafjell jeg. Har noen fått med seg om hun har kommet med noen forklaring på hva som skjedde med den historien ? 

Slått sammen med den deeeilige leiligheten i Bulgaria, kanskje? 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Birdo skrev:

😂😂 sikkert ny spons

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Hyachint31 skrev:

Ja, en slags forklaring om "et tvist" (sitat altså) med selger. Så kjøpet ble ikke noe av

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hotell Union i Geiranger er fjellet, deres andre hjem...jjoda. 

Andre hotell de to har bodd på har vært spons. Utrolig nok, vil jeg si. For jeg tviler på at disse hotellene har hatt effekt av sponsen.

Det må være slitsomt å være disse to. Flashing av luksusvaner med tvangsoppløsning og hastesalg som bakteppe. Bortforklaringer og tullball. Realiteten er en Gekko som ikke jobber og som ikke kan stå som eier. Og en Paprika som spinner dagdrømmer og vyer.  

Men at de vil komme seg en tur ut fra loftet og lufte seg er fullt forståelig. 

Endret av Friluftsdame
  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan de ikke lese bruksanvisninger?

den bæreselen skal være så langt oppe at du kan kysse på pannen til babyen, ikke langt under puppa.

syns også teslaen hadde veldig bratte seter, og dermed fikk barnesete litt dårlig vinkel så det ut som.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, konkelimonke skrev:

Kan de ikke lese bruksanvisninger?

den bæreselen skal være så langt oppe at du kan kysse på pannen til babyen, ikke langt under puppa.

syns også teslaen hadde veldig bratte seter, og dermed fikk barnesete litt dårlig vinkel så det ut som.

Er ikke det den LV bæreselen? Tror ikke det har så mye å si hvordan hun har den, for den finnes ikke ergonomisk uansett😬

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
24 minutter siden, FruenFraHavet skrev:

Hva heter han på snap? 

Edenhazzard10 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Friluftsdame skrev:

Så hotell Union i Geiranger er fjellet, deres andre hjem...jjoda. 

Andre hotell de to har bodd på har vært spons. Utrolig nok, vil jeg si. For jeg tviler på at disse hotellene har hatt effekt av sponsen.

Det må være slitsomt å være disse to. Flashing av luksusvaner med tvangsoppløsning og hastesalg som bakteppe. Bortforklaringer og tullball. Realiteten er en Gekko som ikke jobber og som ikke kan stå som eier. Og en Paprika som spinner dagdrømmer og vyer.  

Men at de vil komme seg en tur ut fra loftet og lufte seg er fullt forståelig. 

#minkvinnekan #oppfyllerminstormannsgalskap

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Konabakmannen skrev:

#minkvinnekan #oppfyllerminstormannsgalskap

🙌🙌

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.