Frøken_ida Skrevet 13. april 2019 #38401 Del Skrevet 13. april 2019 Jeg vet skremmende mye om barna hennes... 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. april 2019 #38402 Del Skrevet 13. april 2019 Tråden er ryddet for persondebatt. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruenFraHavet Skrevet 13. april 2019 #38403 Del Skrevet 13. april 2019 Ethvert av de 55.000 barna som fødes i Norge årlig er et under, ingrn tvil om det. Å tro at mange utover nær familie- og vennekrets skal være voldsomt interessert i detaljer rundt ens graviditet og fødsel tyder på et forvrengt selvbilde. At bloggerbarn brukes til å øke mors/fars inntekt uten synlig omtanke for konsekvensene det kan få for barnet er virkelig trist! 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
konkelimonke Skrevet 13. april 2019 #38404 Del Skrevet 13. april 2019 Lurer på hvor mange dager/uker det tar igjen før hun stiller opp i undertøy igjen og flasher flat mage 🤷🏻♀️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 13. april 2019 #38405 Del Skrevet 13. april 2019 Akkurat nå, konkelimonke skrev: Lurer på hvor mange dager/uker det tar igjen før hun stiller opp i undertøy igjen og flasher flat mage 🤷🏻♀️ Du får vente i spenning, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Cati Skrevet 13. april 2019 Populært innlegg #38406 Del Skrevet 13. april 2019 (endret) Er en helt enorm eksponering på insta nå... «Hvordan har jeg klart meg uten?» vel... du har vel tre barn fra før også som betyr noe? Det er en måte å formidle ting på her som ender opp med å bli så fryktelig galt gang på gang. Ikke sjokkert, men allikevel blir jeg tatt på senga hver gang av hvor kort fatteevnen er her... Endret 13. april 2019 av Cati Endre setning. 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 13. april 2019 #38407 Del Skrevet 13. april 2019 1 time siden, konkelimonke skrev: Lurer på hvor mange dager/uker det tar igjen før hun stiller opp i undertøy igjen og flasher flat mage 🤷🏻♀️ Akkurat der synes jeg ikke Camilla har vært noen versting... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 13. april 2019 #38408 Del Skrevet 13. april 2019 Paprika er som andre, friske mødre i en lykkeboble disse dagene. Mye skal settes på den kontoen, synes jeg. Et nytt menneske er et under, og lettelsen over at fødselen gikk fint og at ventetiden og plagene (om enn et voldsomt syt) er over er overveldende. Det er unødvendig å vri og vrenge på alt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Scott Skrevet 13. april 2019 #38409 Del Skrevet 13. april 2019 På 12.4.2019 den 15.15, Justsaying skrev: Forstår ikke hvorfor dere sliter sånn med at andre ser på andres barn hvis de finner interesse for det? Forstår iallefall ikke hvorfor dere selv ser på andres barn hvis dere syns det er galt. Forstår heller ikke hvordan dere kan si det skader barna når det ikke ser ut til å være et stort problem-er vel kanskje et par saker som har vært i media. ....og jeg forstår virkelig ikke at du ikke forstår hva som er problemet med den elleville forakten for barns personvern. Jeg har nok litt for stor tro på folks kognitive ferdigheter. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 13. april 2019 #38410 Del Skrevet 13. april 2019 3 minutter siden, Frøken Scott skrev: ....og jeg forstår virkelig ikke at du ikke forstår hva som er problemet med den elleville forakten for barns personvern. Jeg har nok litt for stor tro på folks kognitive ferdigheter. Barnas personvern er vel i henhold til loven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 13. april 2019 #38411 Del Skrevet 13. april 2019 1 time siden, Friluftsdame skrev: Paprika er som andre, friske mødre i en lykkeboble disse dagene. Mye skal settes på den kontoen, synes jeg. Et nytt menneske er et under, og lettelsen over at fødselen gikk fint og at ventetiden og plagene (om enn et voldsomt syt) er over er overveldende. Det er unødvendig å vri og vrenge på alt. Det er greit nok, og alle følelser rundt en ny verdensborger er helt normale og igjennkjennbare. Bare at hun deler alt med tusenvis av ukjente mennesker. OG kommer til å fortsette. Slik var det sist også. Det var pupp, puppeguri, gulp, bilder av baby med gulp, osv osv. Fulgte man henne var det nesten som å "være" i hjemmet deres, så intimt blir det. Og det er ubehagelig (og frivillig å følge seff). 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Scott Skrevet 13. april 2019 #38412 Del Skrevet 13. april 2019 5 minutter siden, Justsaying skrev: Barnas personvern er vel i henhold til loven I følge norsk lov, og FNs barnekonvensjon, skal alle handlinger som berører barn være til barnets beste. Er noe av dette ekstreme oppmerksomhetsjaget til barnas beste? Vi vet enda ikke hvordan de utsatte barna vil preges av den hensynsløse eksponeringen når de blir eldre. Men vi kan gjøre noen kvalifiserte gjetninger basert på elementær psykologi. At noen, for penger og oppmerksomhet, velger å ta den sjansen er skremmende. At atter andre bifaller dette i de ulike trådene her inne er forstyrrende. Vi snakker om barn her, som er helt avhengige av å ha fornuftige og oppegående mennesker rundt seg for å ha/få et bra liv. Mennesker som ikke gambler med deres framtid og psykiske helse.....for penger og likes. Jeg kan knapt tenke meg en mer nedrig måte å tjene penger på. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 13. april 2019 #38413 Del Skrevet 13. april 2019 23 minutter siden, Frøken Scott skrev: I følge norsk lov, og FNs barnekonvensjon, skal alle handlinger som berører barn være til barnets beste. Er noe av dette ekstreme oppmerksomhetsjaget til barnas beste? Vi vet enda ikke hvordan de utsatte barna vil preges av den hensynsløse eksponeringen når de blir eldre. Men vi kan gjøre noen kvalifiserte gjetninger basert på elementær psykologi. At noen, for penger og oppmerksomhet, velger å ta den sjansen er skremmende. At atter andre bifaller dette i de ulike trådene her inne er forstyrrende. Vi snakker om barn her, som er helt avhengige av å ha fornuftige og oppegående mennesker rundt seg for å ha/få et bra liv. Mennesker som ikke gambler med deres framtid og psykiske helse.....for penger og likes. Jeg kan knapt tenke meg en mer nedrig måte å tjene penger på. Jeg synes foreldre som lar barn spille PC-spill etc og bruke sosiale medier de kan få problemer av ( Jodel, Kik, snap etc) kanskje ikke tenker på barnets beste heller? Så barnets beste kan ikke defineres ut fra en utenforståendes personlige mening, tror nok ingen foreldre eksponerer barn for annet hva de mener er greit for dem. Og hvis mine barn kunne fått 10000 for å være med i en reklame for Dyreparken feks med fri inngang der så tror jeg mine barn ville tatt med seg gleden av de fordelene hele livet😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Scott Skrevet 13. april 2019 #38414 Del Skrevet 13. april 2019 Akkurat nå, Justsaying skrev: Jeg synes foreldre som lar barn spille PC-spill etc og bruke sosiale medier de kan få problemer av ( Jodel, Kik, snap etc) kanskje ikke tenker på barnets beste heller? Så barnets beste kan ikke defineres ut fra en utenforståendes personlige mening, tror nok ingen foreldre eksponerer barn for annet hva de mener er greit for dem. Og hvis mine barn kunne fått 10000 for å være med i en reklame for Dyreparken feks med fri inngang der så tror jeg mine barn ville tatt med seg gleden av de fordelene hele livet😇 #whataboutism er alltid trettende i en diskusjon. Lag en tråd om det, og hold deg til temaet her. Det samme med hypotetiske anekdoter fra eget liv. Helt uinteressant. Barnekonvensjonen, og lovteksten om at alt som berører barn skal være til barnets beste er ikke en "utenforståendes personlige mening". Forøvrig er det forstyrrende at du tror så godt om mennesker blottet for respekt for egne barns liv og integritet. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 13. april 2019 #38415 Del Skrevet 13. april 2019 Bare det faktum at denne tråden med dets innhold eksisterer hadde vel skremt vanlig oppegående mennesker fra å fortsette den usedvanlig ukritiske eksponeringen av barn(nyfødt). Men nei. Jeg tror, som tidligere nevn, spesielt Kim nærer på oppmerksomhet herfra. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 13. april 2019 #38416 Del Skrevet 13. april 2019 8 minutter siden, Frøken Scott skrev: #whataboutism er alltid trettende i en diskusjon. Lag en tråd om det, og hold deg til temaet her. Det samme med hypotetiske anekdoter fra eget liv. Helt uinteressant. Barnekonvensjonen, og lovteksten om at alt som berører barn skal være til barnets beste er ikke en "utenforståendes personlige mening". Forøvrig er det forstyrrende at du tror så godt om mennesker blottet for respekt for egne barns liv og integritet. Whateverism is better. Hva du synes er en nedrig måte å tjene penger på er også uinteressant for både meg og de som tjener penger på det _du_ mener er nedrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Scott Skrevet 13. april 2019 #38417 Del Skrevet 13. april 2019 15 minutter siden, Justsaying skrev: Whateverism is better. Hva du synes er en nedrig måte å tjene penger på er også uinteressant for både meg og de som tjener penger på det _du_ mener er nedrig. Som forventet forholder du deg ikke til temaet i din argumentasjon. Ikke så rart, eksponering av barn kan jo ikke forsvares hverken med logikk, anstendighet, eller fornuft. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. april 2019 #38418 Del Skrevet 13. april 2019 Tråden er ryddet for persondebatt. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicco Skrevet 13. april 2019 #38419 Del Skrevet 13. april 2019 På 12.4.2019 den 20.44, Mme Blavatsky skrev: Siden VP vurderer å selge barneklær fremover og nå har født igjen så vil jeg hevde at denne debatten med stort hell kan taes i denne tråden. Jeg stiller meg ellers bak det @CecilieX har skrevet her. Om man har fulgt bloggen hele veien så har man gjerne også fått med seg hvor grovt eksponert flere har blitt, noe som fremdeles fortsetter den dag i dag. Av et utvalg toppbloggere troner VP fremdeles som dronningen av eksponering i uke etter uke. https://influencere.wordpress.com/villapaprika-bruk-av-barn-i-some/ Skal hun begynne å selge barneklær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenFarao Skrevet 13. april 2019 #38420 Del Skrevet 13. april 2019 Denne tråden syns jeg burde legges død,ikke opprett nye,lev livet og la C og K leve sitt liv🤘Tøvete småpirk! Enig? God påske! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg