Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

32 minutter siden, FrøkenFarao skrev:

Helt enig...ser K har lagt ut bilde av C,hun ser sliten/bekymret ut...respektløst og tragisk!Jeg holdt på i 3 dager m min eldste,faen ta det mannfolket som hadde knipsa meg da..👿

Ja, hun er jo så kjent for å ikke være glad i oppmerksomhet. Poserer jo til og med. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til C, håper alt går bra! :) Men - vær så snill å la den lille gutten få et privatliv! 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Frøken_ida skrev:

Alternativet er at hun liker oppmerksomheten det gir.. 

Tenker at bilder fra fødsel, som de fleste tar, hører privatlivet til. 

Bortsett fra de som trenger barna til å tjene penger til egen livsstil..... :(

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, lillemy02 skrev:

Uff stakkars Camilla! Jeg vet hun har gjort mye men den mannen!! Av og til altså helt utrolig. Hun ser så stressa og redd ut på det bilde skulle aldri vert utgitt offentligheten!

Uten å ha sett bildet: Jeg er ikke uenig i det du skriver, men en del av meg tenker likevel "Så fint at hun får en smakebit av hva hun har gjort mot barna siden de ble født." :sukk:

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke synd i henne for at Kim tar bilde å legger ut på snap. Hun poserer jo. Hun poserer også velvillig på sin egen IG så her trenger vi ikke blåse ting opp som om det handler om noe det ikke gjør. Hun er i fødsel og begge dokumenteret den forestående hendelsen frivillig i sosiale medier. Jeg spyr.

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker godt det er i gang. En kan skrive mye om alt hun lirer ut av seg av usannheter og tull, men jeg tror hun har har slitt med fødtselsangst derfor er det fint det nå nærmer seg en slutt på svangerskapet. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun poserte jo velvillig her en annen gang de var innlagt så tror ikke hun har noe imot at bildet ligger ute. Håper alt går bra med fødsel! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ref siste blogginnlegg https://villapaprikablogg.no/dette-er-oliver-sitt-rom/

Rommet ser ikke veldig stort ut, men hun skriver det er mye større enn det i Rødåsen. Det hadde vært mer interessant å se hele rommet, ikke tre bilder av et lite hjørne. Det samme gjelder bildene av de to minste sitt rom, ble kun vist et snevert utsnitt. C skriver det ryktes at ungene deler rom, og tilbakeviser det. Jeg tror, utfra plantegningen hun har lagt ut, at det kun er inngang til ett av rommene og derfra åpning til neste. Altså må man gå gjennom et rom for å komme til rommet innenfor. Hvis det er tilfelle er det som vanlig ikke direkte løgn med hvert sitt rom, men en skikkelig pynting av brura.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste ut til full eksponering. Litt av en permisjon med innlegg hver eneste dag. Og ikke en gang fødsel er privat. Huff jeg gremmes.

Ser disse barnerommene og. Nei vi trenger ikke se dem. Gi barna deres privatliv!

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Frøken_ida skrev:

Det kan umulig være en aktiv fødsel, ingen poserer da.. 

det tar vel litt tid før man ligger og presser? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har sagt hun er i aktiv fødsel? Aktiv fødsel er vel fra 3-4 cm åpning, om ikke jeg tar helt feil. Kan holde på med rier en god stund før det. 

Nå kom det mye rart her altså. Det blir litt for dumt. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg merker at jeg egentlig gir blanke i om hun er i aktiv fødsel og klarer å posere eller ei. Det er veldig individuelt hva slags form man er i mens man føder. Det som skremmer meg her er tanken på om dette gud forby ikke skulle gå så strålende bra. Det er overhodet ingen konsekvenstenking eller tanke for at noe så intimt og nært som en fødsel skal være privat. Og JA jeg veit at noen har kamerateam på fødestua men det er gjerne ikke live, de kan vurdere og evaluere i ettertid hva som skal vises. Her står mor på fødestua, smiler kjærlig ned mot den fine magen... tenk hvor stor forskjell det hadde vært om det bildet ble publisert om en uke? Kontra i sanntid. Jeg synes det er så trist at man ikke kan leve i livets mest vidunderlige øyeblikk uten å måtte dokumentere det for likes og hjerteemojis. 

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Klink skrev:

det tar vel litt tid før man ligger og presser? 

Kan ta mange timer fra man er i såkalt aktiv fødsel til man ligger og presser. Enda fler fra man begynner med rier til man ligger og presser. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, neiognei skrev:

Hvem har sagt hun er i aktiv fødsel? Aktiv fødsel er vel fra 3-4 cm åpning, om ikke jeg tar helt feil. Kan holde på med rier en god stund før det. 

Nå kom det mye rart her altså. Det blir litt for dumt. 

Enig

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
36 minutter siden, neiognei skrev:

Kan ta mange timer fra man er i såkalt aktiv fødsel til man ligger og presser. Enda fler fra man begynner med rier til man ligger og presser. 

Jeg vet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom på sykehuset da jeg hadde 6-7 cm med mine barn. Herrejesus jeg er glad for at jeg slapp å vente på disse cm på sykehuset!! Ønsket henne uansett lykke til, om hun poserer eller ei😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, allerede er fødselen overeksponert. Det ser ikke lyst ut for avkommets del mtp rett til privatliv.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, kahaki skrev:

Altså, allerede er fødselen overeksponert. Det ser ikke lyst ut for avkommets del mtp rett til privatliv.

«Smi mens liket er varmt». 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...