Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjetter vilt og tipper rundt 2,8-2,9 Max? 

Blr ikke i området/fylke men man kan vel ikke få mer enn det for ett rekkehus? Av den str, by og alder ? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Lagerbestilling skrev:

Ærlig talt, det er stalking i så fall...

Jeg hadde aldri ringt, men ærlig talt- stalking? Det er jo offentlig informasjon. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lagerbestilling
52 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Jeg hadde aldri ringt, men ærlig talt- stalking? Det er jo offentlig informasjon. 

Én ting er å sjekke eiendomspriser.no i etterkant. Men det å ringe Camilla sin eiendomsmegler fordi man er så nysgjerrig på hva rekkehuset hennes ble solgt for, det er langt over grensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lagerbestilling skrev:

Én ting er å sjekke eiendomspriser.no i etterkant. Men det å ringe Camilla sin eiendomsmegler fordi man er så nysgjerrig på hva rekkehuset hennes ble solgt for, det er langt over grensen.

Hva er forskjellen? Er samme informasjon uansett. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Poly skrev:

Hva er forskjellen? Er samme informasjon uansett. 

Jeg har ofte ringt megler når jeg har hatt behov for å vite hva en bolig er solgt for, typisk i forbindelse med egne flytteplaner for å sondere markedet. Fort og greit og ikke noe problem. Jeg foreslår at du tar den telefonen selv så finner du ut av det. Fort og greit og ferdig med det 🙂

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, konkelimonke skrev:

Gjetter vilt og tipper rundt 2,8-2,9 Max? 

Blr ikke i området/fylke men man kan vel ikke få mer enn det for ett rekkehus? Av den str, by og alder ? 

Jeg tipper like vilt, 2.4.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert det er en lokal som har kjøpt. Hadde jeg vært nyinnflytter, så kunne jeg fort funnet på å by bare litt (100 000) under prisantydning f.eks. Det er noe som er veldig vanskelig med å flytte, å lære seg å kjenne boligmarkedet et annet sted.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg bor her nede så har prisene steget enormt i vært de seineste tidene og ser ikke bortifra at de fikk prisantydning , dog kanskje 100K mindre. Samme hva dere måtte mene her inne. Fredrikstad og Sarp er blitt dyre steder å bo, så hjelper lite hva en feks i fra Drangedal måtte mene, anta og tro. ( Nå aner jeg ikke hva prisnivået er ak i den bygda der)

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Pæddan skrev:

Siden jeg bor her nede så har prisene steget enormt i vært de seineste tidene og ser ikke bortifra at de fikk prisantydning , dog kanskje 100K mindre. Samme hva dere måtte mene her inne. Fredrikstad og Sarp er blitt dyre steder å bo, så hjelper lite hva en feks i fra Drangedal måtte mene, anta og tro. ( Nå aner jeg ikke hva prisnivået er ak i den bygda der)

Jepp det har blitt dyrere og bo. Vi kjøpte på bygda til samme prisklasse liksom. Alle hus lå til den prisen i området. Og da var det en del oppussingsbehov. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, maipai skrev:

Fødsel i gang, i følge Kim på snap

Ja. Krise om man kunne ha noen øyeblikk uten dokumentering. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Poly skrev:

Syns det er interessant å vite om en bolig virkelig kan stige så mye i verdi av overfladisk oppussing. 

Altså dette blir bare en generell kommentar. Uansett førsteintrykk av boligen gjør mye på visning. Nå ser man jo at det er mye slurv med småting og den overfladiske oppussingen VP har gjort, men slik oppussing gjort skikkelig kan  gjøre stor forskjell. 

Vet dere hva folk (særlig unge og litt uerfarne) kommenterer og legger merke til på visning? Sofaen og møbler! "Fin sofa, den passet fint inn". Andre eksempler er gardiner, interiør og fargen på veggen. "Så koselig de har det". Ingenting av dette er noe de kjøper, man kjøper jo ikke sofaen og gardinene! Fargevalg på vegger og slike småting er jo ikke noe som koster mye penger å evt fikse selv. Det er overraskende lite spørsmål og interesse for lufting, isolasjon, rør, elektrisitet osv. som virkelig betyr noe. Bortsett fra svært åpenbare ting som alle ser. 

Så en god jobb med overflateoppussing vil gjerne gjøre at noen byr mer og gjør derfor boligen mer verdt ute på markedet. 

Endret av Klink
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
23 minutter siden, Frøken_ida skrev:

Tenk om de kunne fokusert på fødsel..

Helt enig...ser K har lagt ut bilde av C,hun ser sliten/bekymret ut...respektløst og tragisk!Jeg holdt på i 3 dager m min eldste,faen ta det mannfolket som hadde knipsa meg da..👿

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff stakkars Camilla! Jeg vet hun har gjort mye men den mannen!! Av og til altså helt utrolig. Hun ser så stressa og redd ut på det bilde skulle aldri vert utgitt offentligheten!

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, FrøkenFarao skrev:

Helt enig...ser K har lagt ut bilde av C,hun ser sliten/bekymret ut...respektløst og tragisk!Jeg holdt på i 3 dager m min eldste,faen ta det mannfolket som hadde knipsa meg da..👿

Alternativet er at hun liker oppmerksomheten det gir.. 

Tenker at bilder fra fødsel, som de fleste tar, hører privatlivet til. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...