konkelimonke Skrevet 9. april 2019 #38121 Del Skrevet 9. april 2019 Gjetter vilt og tipper rundt 2,8-2,9 Max? Blr ikke i området/fylke men man kan vel ikke få mer enn det for ett rekkehus? Av den str, by og alder ? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 10. april 2019 #38122 Del Skrevet 10. april 2019 7 timer siden, Lagerbestilling skrev: Ærlig talt, det er stalking i så fall... Jeg hadde aldri ringt, men ærlig talt- stalking? Det er jo offentlig informasjon. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lagerbestilling Skrevet 10. april 2019 #38123 Del Skrevet 10. april 2019 52 minutter siden, Miss.Wildfox skrev: Jeg hadde aldri ringt, men ærlig talt- stalking? Det er jo offentlig informasjon. Én ting er å sjekke eiendomspriser.no i etterkant. Men det å ringe Camilla sin eiendomsmegler fordi man er så nysgjerrig på hva rekkehuset hennes ble solgt for, det er langt over grensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 10. april 2019 #38124 Del Skrevet 10. april 2019 2 timer siden, Lagerbestilling skrev: Én ting er å sjekke eiendomspriser.no i etterkant. Men det å ringe Camilla sin eiendomsmegler fordi man er så nysgjerrig på hva rekkehuset hennes ble solgt for, det er langt over grensen. Hva er forskjellen? Er samme informasjon uansett. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokkos Skrevet 10. april 2019 #38125 Del Skrevet 10. april 2019 34 minutter siden, Poly skrev: Hva er forskjellen? Er samme informasjon uansett. Jeg har ofte ringt megler når jeg har hatt behov for å vite hva en bolig er solgt for, typisk i forbindelse med egne flytteplaner for å sondere markedet. Fort og greit og ikke noe problem. Jeg foreslår at du tar den telefonen selv så finner du ut av det. Fort og greit og ferdig med det 🙂 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 10. april 2019 #38126 Del Skrevet 10. april 2019 «Rykter» om at barna deler rom? Ikke sett det her iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Griffin87 Skrevet 10. april 2019 #38127 Del Skrevet 10. april 2019 12 timer siden, konkelimonke skrev: Gjetter vilt og tipper rundt 2,8-2,9 Max? Blr ikke i området/fylke men man kan vel ikke få mer enn det for ett rekkehus? Av den str, by og alder ? Jeg tipper like vilt, 2.4. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melinda333 Skrevet 10. april 2019 #38128 Del Skrevet 10. april 2019 Det er ikke sikkert det er en lokal som har kjøpt. Hadde jeg vært nyinnflytter, så kunne jeg fort funnet på å by bare litt (100 000) under prisantydning f.eks. Det er noe som er veldig vanskelig med å flytte, å lære seg å kjenne boligmarkedet et annet sted. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 10. april 2019 #38129 Del Skrevet 10. april 2019 Siden jeg bor her nede så har prisene steget enormt i vært de seineste tidene og ser ikke bortifra at de fikk prisantydning , dog kanskje 100K mindre. Samme hva dere måtte mene her inne. Fredrikstad og Sarp er blitt dyre steder å bo, så hjelper lite hva en feks i fra Drangedal måtte mene, anta og tro. ( Nå aner jeg ikke hva prisnivået er ak i den bygda der) 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 10. april 2019 #38130 Del Skrevet 10. april 2019 Hvor mye lå det ute for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 10. april 2019 #38131 Del Skrevet 10. april 2019 3 minutter siden, Pæddan skrev: Siden jeg bor her nede så har prisene steget enormt i vært de seineste tidene og ser ikke bortifra at de fikk prisantydning , dog kanskje 100K mindre. Samme hva dere måtte mene her inne. Fredrikstad og Sarp er blitt dyre steder å bo, så hjelper lite hva en feks i fra Drangedal måtte mene, anta og tro. ( Nå aner jeg ikke hva prisnivået er ak i den bygda der) Jepp det har blitt dyrere og bo. Vi kjøpte på bygda til samme prisklasse liksom. Alle hus lå til den prisen i området. Og da var det en del oppussingsbehov. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 10. april 2019 #38132 Del Skrevet 10. april 2019 2 minutter siden, Klink skrev: Hvor mye lå det ute for? 3,1 mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 10. april 2019 #38133 Del Skrevet 10. april 2019 Fødsel i gang, i følge Kim på snap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 10. april 2019 #38134 Del Skrevet 10. april 2019 Lykke til til Camilla! ❤️ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 10. april 2019 #38135 Del Skrevet 10. april 2019 2 minutter siden, maipai skrev: Fødsel i gang, i følge Kim på snap Ja. Krise om man kunne ha noen øyeblikk uten dokumentering. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 10. april 2019 #38136 Del Skrevet 10. april 2019 (endret) 19 timer siden, Poly skrev: Syns det er interessant å vite om en bolig virkelig kan stige så mye i verdi av overfladisk oppussing. Altså dette blir bare en generell kommentar. Uansett førsteintrykk av boligen gjør mye på visning. Nå ser man jo at det er mye slurv med småting og den overfladiske oppussingen VP har gjort, men slik oppussing gjort skikkelig kan gjøre stor forskjell. Vet dere hva folk (særlig unge og litt uerfarne) kommenterer og legger merke til på visning? Sofaen og møbler! "Fin sofa, den passet fint inn". Andre eksempler er gardiner, interiør og fargen på veggen. "Så koselig de har det". Ingenting av dette er noe de kjøper, man kjøper jo ikke sofaen og gardinene! Fargevalg på vegger og slike småting er jo ikke noe som koster mye penger å evt fikse selv. Det er overraskende lite spørsmål og interesse for lufting, isolasjon, rør, elektrisitet osv. som virkelig betyr noe. Bortsett fra svært åpenbare ting som alle ser. Så en god jobb med overflateoppussing vil gjerne gjøre at noen byr mer og gjør derfor boligen mer verdt ute på markedet. Endret 10. april 2019 av Klink 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 10. april 2019 #38137 Del Skrevet 10. april 2019 Tenk om de kunne fokusert på fødsel.. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenFarao Skrevet 10. april 2019 #38138 Del Skrevet 10. april 2019 23 minutter siden, Frøken_ida skrev: Tenk om de kunne fokusert på fødsel.. Helt enig...ser K har lagt ut bilde av C,hun ser sliten/bekymret ut...respektløst og tragisk!Jeg holdt på i 3 dager m min eldste,faen ta det mannfolket som hadde knipsa meg da..👿 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemy02 Skrevet 10. april 2019 #38139 Del Skrevet 10. april 2019 Uff stakkars Camilla! Jeg vet hun har gjort mye men den mannen!! Av og til altså helt utrolig. Hun ser så stressa og redd ut på det bilde skulle aldri vert utgitt offentligheten! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 10. april 2019 #38140 Del Skrevet 10. april 2019 13 minutter siden, FrøkenFarao skrev: Helt enig...ser K har lagt ut bilde av C,hun ser sliten/bekymret ut...respektløst og tragisk!Jeg holdt på i 3 dager m min eldste,faen ta det mannfolket som hadde knipsa meg da..👿 Alternativet er at hun liker oppmerksomheten det gir.. Tenker at bilder fra fødsel, som de fleste tar, hører privatlivet til. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg