terteskjell Skrevet 9. april 2019 #38101 Del Skrevet 9. april 2019 10 minutter siden, CMarie skrev: For de som er så spente på hva de fikk for huset er løsningen ganske enkel; kontakt eiendomsmegleren og spør Har de lov til å gi en slik opplysning? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMarie Skrevet 9. april 2019 #38102 Del Skrevet 9. april 2019 (endret) 5 minutter siden, terteskjell skrev: Har de lov til å gi en slik opplysning? Ja. Sjeldent de sier nei fordi de øyner gjerne en ny kunde, og standardspørsmålet er som regel om du skal selge bolig selv. Så det blir en type markedsføring da Endret 9. april 2019 av CMarie Tillegg tekst 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 9. april 2019 #38103 Del Skrevet 9. april 2019 20 minutter siden, CMarie skrev: Ja. Sjeldent de sier nei fordi de øyner gjerne en ny kunde, og standardspørsmålet er som regel om du skal selge bolig selv. Så det blir en type markedsføring da Ja men da regner jeg med at vi vet summen før kvelden er omme😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alinor Skrevet 9. april 2019 #38104 Del Skrevet 9. april 2019 1 time siden, FruRosa skrev: Det stemmer. Men poenget er at hun tidlig skrev at hun skulle ha planlagt keisersnitt, istedenfor å skrive at hun ØNSKET det. Grunnen til at folk reagerer er at veldig mye blir fremstilt som om det allerede er i boks, mens det viser seg at det bare var drømmer og luftslott. Jeg følger ikke bloggen mer enn sporadisk, men fikk også inntrykk av at keisersnitt var bestemt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMarie Skrevet 9. april 2019 #38105 Del Skrevet 9. april 2019 11 minutter siden, terteskjell skrev: Ja men da regner jeg med at vi vet summen før kvelden er omme😊 Antakelig. Hvis ikke selger følger med her inne og ber eiendomsmegler om å ikke gi ut opplysningen da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 9. april 2019 #38106 Del Skrevet 9. april 2019 16 minutter siden, CMarie skrev: Antakelig. Hvis ikke selger følger med her inne og ber eiendomsmegler om å ikke gi ut opplysningen da Jeg har null behov for å vite hva summen blir.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMarie Skrevet 9. april 2019 #38107 Del Skrevet 9. april 2019 4 minutter siden, terteskjell skrev: Jeg har null behov for å vite hva summen blir.. Det har ikke jeg heller. Var bare ment som et tips til de som gleder seg sånn til å finne ut av det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 9. april 2019 #38108 Del Skrevet 9. april 2019 1 time siden, Takida skrev: Diskuterer dere bedriften eller personen nå egentlig? Er det bedriften som føder/ks og selger hus? Et sammensurium og deling av informasjon gründeren selv blander på sine bedriftskontoer. Ønskes det ikke diskutert er det opp til bedriften å unnvære kringkasting av sensitiv informasjon. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 9. april 2019 #38109 Del Skrevet 9. april 2019 1 time siden, Takida skrev: Diskuterer dere bedriften eller personen nå egentlig? Er det bedriften som føder/ks og selger hus? All den tid hun bruker graviditet, hussalg og alt annet som skjer i livet som profilering rundt egen bedrift er det vel ikke noe klart skille på bedrift/privatperson. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 9. april 2019 #38110 Del Skrevet 9. april 2019 Så bra at de fikk solgt denne gangen. Deilig å slippe å sitte med et hus som ikke får solgt over lengre tid. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 9. april 2019 #38111 Del Skrevet 9. april 2019 2 timer siden, alinor skrev: Jeg følger ikke bloggen mer enn sporadisk, men fikk også inntrykk av at keisersnitt var bestemt. Hun har da aldri sagt det. Bare at hun ønsket det. Og etterhvert som hun har hatt samtaler på sykehuset har hun på ingen måte sagt at det var bestemt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 9. april 2019 #38112 Del Skrevet 9. april 2019 (endret) Her skriver hun i en kommentar at hun har fått velge keisersnitt: https://www.instagram.com/p/Bqmp_Jrn-wS/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1ntecjwj8osxo Her skriver hun "vi skal ha keisersnitt": https://villapaprikablogg.no/navnet-pa-lillegutt-er-klart/ Edit: dette er svar til @neiognei sin kommentar, men jeg glemte å sitere. Endret 9. april 2019 av FruRosa Lagt til tekst og link 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Griffin87 Skrevet 9. april 2019 #38113 Del Skrevet 9. april 2019 1 time siden, FruRosa skrev: Her skriver hun i en kommentar at hun har fått velge keisersnitt: https://www.instagram.com/p/Bqmp_Jrn-wS/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1ntecjwj8osxo Her skriver hun "vi skal ha keisersnitt": https://villapaprikablogg.no/navnet-pa-lillegutt-er-klart/ Edit: dette er svar til @neiognei sin kommentar, men jeg glemte å sitere. Er så kjedelig når alle løgner, bortforklaringer og svada blir dokumentert skriftlig, altså. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 9. april 2019 #38114 Del Skrevet 9. april 2019 1 time siden, FruRosa skrev: Her skriver hun i en kommentar at hun har fått velge keisersnitt: https://www.instagram.com/p/Bqmp_Jrn-wS/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1ntecjwj8osxo Her skriver hun "vi skal ha keisersnitt": https://villapaprikablogg.no/navnet-pa-lillegutt-er-klart/ Edit: dette er svar til @neiognei sin kommentar, men jeg glemte å sitere. Imponert over oversikten du har over den bloggeren altså!🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruRosa Skrevet 9. april 2019 Populært innlegg #38115 Del Skrevet 9. april 2019 (endret) 45 minutter siden, Monky skrev: Imponert over oversikten du har over den bloggeren altså!🙈 Du kaller det oversikt, jeg kaller det google 😉 Endret 9. april 2019 av FruRosa Tastefeil 76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 9. april 2019 #38116 Del Skrevet 9. april 2019 Noen som har ringt megler? 🙊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 9. april 2019 #38117 Del Skrevet 9. april 2019 22 minutter siden, Poly skrev: Noen som har ringt megler? 🙊 Jeg håper virkelig folk føler seg for god til det. Et sted må vel grensen gå for nysgjerrighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lagerbestilling Skrevet 9. april 2019 #38118 Del Skrevet 9. april 2019 1 time siden, Poly skrev: Noen som har ringt megler? 🙊 Ærlig talt, det er stalking i så fall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. april 2019 #38119 Del Skrevet 9. april 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 9. april 2019 #38120 Del Skrevet 9. april 2019 Syns det er interessant å vite om en bolig virkelig kan stige så mye i verdi av overfladisk oppussing. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg