Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Veldig stille på insta/snap føler jeg enn til vanlig. 

Eller er det bare jeg som ikke har sjekka nok?  

Eller er det barnefri uke, og ingenting å vise? 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, konkelimonke skrev:

Veldig stille på insta/snap føler jeg enn til vanlig. 

Eller er det bare jeg som ikke har sjekka nok?  

Eller er det barnefri uke, og ingenting å vise? 

Ganske stille, ja, men den ene som er hjemme blir eksponert.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, FruRosa skrev:

Ganske stille, ja, men den ene som er hjemme blir eksponert.

Skjønner jo nå når jeg så bilde fra insta hvordan de kan klare å ha hvite sofaer med så mange barn.

det ligger jo lag med lag med tepper overalt i sofaen. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, konkelimonke skrev:

Skjønner jo nå når jeg så bilde fra insta hvordan de kan klare å ha hvite sofaer med så mange barn.

det ligger jo lag med lag med tepper overalt i sofaen. 

Skjønner ikke poenget med (stadig) ny(e) sofa(er) for man ser den knapt under mengden av tepper og puter.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.4.2019 den 8.14, HerKommerMummi skrev:

Det er ikke en utdannelse, men et kurs. 

Jeg vet at det er et kurs. Jeg sa ikke at det var en utdannelse. Egentlig så lurte jeg mest på om påstanden min stemte, eller om jeg blander med noen andre. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Xstrella skrev:

Uke 38 nå på 3.uken. Fint om klarer å telle.

Hun skriver på bloggen at hun er i uke 39. Noe som stemmer. Står på snap også.. 38+4 skriver hun der. Kan ikke finne et sted hun skriver at hun er i uke 38.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være forferdelig kjedelig å være såååå utålmodig. Føler at denne graviditeten hennes har vart i over et år siden hun skriver snart, om ikke lenge og sånn hele tiden..

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, neiognei skrev:

Hun skriver på bloggen at hun er i uke 39. Noe som stemmer. Står på snap også.. 38+4 skriver hun der. Kan ikke finne et sted hun skriver at hun er i uke 38.

Via snap har hun skrevet uke 36 straks uke 38 leeeenge. Dokumentert på snap. Leser ikke blogg, så vet ikke der. Nå kommer det innlegg på innlegg. Hun sa hun var i permisjon nå. Rart det blogges som bare det da.

Endret av Xstrella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
26 minutter siden, Birdo skrev:

Det må jo være forferdelig kjedelig å være såååå utålmodig. Føler at denne graviditeten hennes har vart i over et år siden hun skriver snart, om ikke lenge og sånn hele tiden..

Har tenkt på at hun kan jo ha for vane å formulere seg slik, selvom hun ikke nødvendigvis er utolmodig eller føler det haster. Selv har jeg alltid sagt «forleden dag» og «forleden» UANSETT hva jeg snakker om. Om jeg var på hytta fjor påske så sier jeg forleden uten å tenke meg om. Om jeg forteller om bryllupsreisen min var det også forleden dag, selvom det er noen år siden. 

Jeg vet jo at det blir feil, men de fleste skjønner heldigvis hva jeg mener. Glad jeg ikke har en blogg for jeg ville blitt halshugget for formuleringene mine. Det kan jo virker som hele livet mitt skjedde «forleden dag» 😬😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Birdo skrev:

Leste her om dagen at hun skrev noe om at for minstemann i huset virket det som en evighet til lillebror kom....... Vel. Det er vel kanskje fordi stellebord, vogn og bilstol har vært på plass siden testen var positiv?! Da blir ventetiden LANG for både store og små. 

Endret av Griffin87
Skrivefeil
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Griffin87 skrev:

Leste her om dagen at hun skrev noe om at for minstemann i huset virket det som en evighet til lillebror kom....... Vel. Det er vel kanskje fordi stellebord, vogn og bilstol har vært på plass siden testen var positiv?! Da blir ventetiden LANG for både store og små. 

Ja ring barnevernet! (fordi mor gjør klart til ungen kommer. For tidlig 🙄

Endret av Klink
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Klink skrev:

Ja ring barnevernet! (fordi mor gjør klart til ungen kommer for tidlig 🙄

Det var dine ord, Klink.... lol...

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Cati skrev:

Det var dine ord, Klink.... lol...

LOL lizm. Det får være grenser for hva man skal kritiseres for. Eller vent.... De grensene finnes ikke i denne tråden. 

Endret av Klink
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bare håper så inderlig at det vi ser nå er trenden framover. Det er lite kritikkverdig i blogg og some, det bærer det stort preg av her inne også. Debatten har falt ned på et bunnivå. Mange av de seriøse og gode deltagerne er forsvunnet eller holder seg for god til å nøre oppunder det som foregår her nå. Vi diskuterer ikke lenger grov eksponering av barn, forskjellsbehandling, kjøring med barn usikret i bil i Spania, løgn om leverandører eller produkt, uetisk salg av kinaprodukter, lovnader om ting som aldri skjer eller nyheter som aldri kommer og lista er lang. 

Jeg håper som sagt denne trenden som er nå fortsetter, men frykter at når denne graviditeten er over er det fullt kjør igjen og nå med et stakkars nytt offer for galskapen i sentrum. 

Men for all del, fortsett denne idiotiske debatten til dere blir grå. Side opp og side ned med fjas. Diskusjonene her inne er ikke underholdende lenger en gang. 

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Poly skrev:

Hva skal en 2 åring med en svær flatskjerm på rommet? Det er bare tragisk.

TV’n fungerer vel som vanlig som barnevakt. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...