Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

24 minutter siden, Berlinerbolla skrev:

Men vet dere at hun har permisjon?

Hun kan ha tatt engangsstønad i stedet? 

Evt venter med å starte permisjonen til hun føder? Man er vel ikke pliktet til å ta ut permisjon 3 uker før termin, man bare mister de ukene om man ikke tar de, eller?

Det er mye rart som diskuteres i denne tråden, men jeg tenker at akkurat det med permisjon må det være greit å diskutere når hun selv har skrevet at hun har det! 

Og har man permisjon må man ta ut minst tre uker før termin ja!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett "plantegningen" hun delte av loftet hos mor og far lurer jeg veldig på hva disse interiørveiledningene hun tilbyr egentlig går ut på. Hun bruker jo tydeligvis verken tegneprogram for interiør a la RoomSkether eller annet verktøy som tegnebrett, penn og papir for å lage plantegninger når det hun presterer er å rable noen skriblerier på en 3D skisse fra prospektet på huset. Om hun benytter tidligere nevnte verktøy i arbeidet sitt hadde det vært naturlig å benytte dem for å tegne opp plantegningen av egen leilighet før hun delte den med leserne sine tenker jeg, det hadde jo gitt et lang mer profesjonelt og ryddig inntrykk.

På bakgrunn av dette lurer jeg på om interiørveiledningene strengt tatt bare er råd om å kjøpe diverse tekstiler, stæsj osv. fra bedriftene hun samarbeider med, samt at hun kanskje tipser om malingsfarge, tapet, gulvtype e.l.. Noen som vet?

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Christiane_W skrev:

Etter å ha sett "plantegningen" hun delte av loftet hos mor og far lurer jeg veldig på hva disse interiørveiledningene hun tilbyr egentlig går ut på. Hun bruker jo tydeligvis verken tegneprogram for interiør a la RoomSkether eller annet verktøy som tegnebrett, penn og papir for å lage plantegninger når det hun presterer er å rable noen skriblerier på en 3D skisse fra prospektet på huset. Om hun benytter tidligere nevnte verktøy i arbeidet sitt hadde det vært naturlig å benytte dem for å tegne opp plantegningen av egen leilighet før hun delte den med leserne sine tenker jeg, det hadde jo gitt et lang mer profesjonelt og ryddig inntrykk.

På bakgrunn av dette lurer jeg på om interiørveiledningene strengt tatt bare er råd om å kjøpe diverse tekstiler, stæsj osv. fra bedriftene hun samarbeider med, samt at hun kanskje tipser om malingsfarge, tapet, gulvtype e.l.. Noen som vet?

Spørsmålet er om hun egentlig utfører noen veiledninger overhodet. Skulle jo tro hun ville presentert et knippe utvalg av gjennomførte oppdrag i en slags portefølje?

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Xstrella skrev:

Noen som har lest?

Det er svar på hvor de nye taklampene er fra.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Rubella skrev:

Spørsmålet er om hun egentlig utfører noen veiledninger overhodet. Skulle jo tro hun ville presentert et knippe utvalg av gjennomførte oppdrag i en slags portefølje?

Det ville helt klart vært naturlig. Jeg tror ikke er sekund på at hun har så mye som et eneste oppdrag. Interiørkonsulenter lever jo av å kunne reklamere for seg og vise sine "produkter". Hvem ville valgt en random person uten noen ting å vise til? 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Klink skrev:

Menn.. Permisjon fra hva da? 

Den påståtte interiørveiledningsjobben sikkert. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Trua skrev:

Clickbait igjen.  Er huset solgt mon tro?

Nei. Står ute enda. 3,1 mill. Seriøst. De ga 1,9 for det. De får aldri den prisen for det.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Xstrella skrev:

Nei. Står ute enda. 3,1 mill. Seriøst. De ga 1,9 for det. De får aldri den prisen for det.

1,2 mill på knappe tre år er over alle grenser

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Trua skrev:

I alle fall når det bare er gjort (slurvete) overflateoppussing.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Trua skrev:

Det er enkelt; markedet bestemmer prisen :) Blir spennende å se hva det ender på

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...