Populært innlegg Griffin87 Skrevet 4. april 2019 Populært innlegg #38001 Del Skrevet 4. april 2019 2 timer siden, Friluftsdame skrev: Nå har denne dama sytt og klaget siden hun fortalte om graviditeten. Jeg har selv født 3 barn, og kjenner i likhet med de fleste andre mange som har gått gravid og født. Men jeg må tilstå en ting: Jeg har ALDRI hørt en sånn klaging, så mange turer på sykehuset for null og niks og så mye som skjer til tross for disse smertene av alskens slag. Men med en utålmodig og unøyaktig tilnærming til tid, er det klart fødselen skulle vært overstått for lenge siden. Forrige fødsel var av det umenneskelige slaget ifølge Paprika. Den er blitt verre og verre beskrevet med tiden. Men såvidt jeg husker spratt hun ut av barselsengen for å ta imot og date Gekko ganske så kjapt. Bare å vente på nye historier. Hvis man er klar til å date fire dager etter fødsel, er man i FANTASTISK form spør du meg.. 🤣 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 5. april 2019 #38002 Del Skrevet 5. april 2019 Hun har skrevet at hun er i permisjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 5. april 2019 #38003 Del Skrevet 5. april 2019 24 minutter siden, Berlinerbolla skrev: Men vet dere at hun har permisjon? Hun kan ha tatt engangsstønad i stedet? Evt venter med å starte permisjonen til hun føder? Man er vel ikke pliktet til å ta ut permisjon 3 uker før termin, man bare mister de ukene om man ikke tar de, eller? Det er mye rart som diskuteres i denne tråden, men jeg tenker at akkurat det med permisjon må det være greit å diskutere når hun selv har skrevet at hun har det! Og har man permisjon må man ta ut minst tre uker før termin ja! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 5. april 2019 #38004 Del Skrevet 5. april 2019 Menn.. Permisjon fra hva da? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 5. april 2019 #38005 Del Skrevet 5. april 2019 Etter å ha sett "plantegningen" hun delte av loftet hos mor og far lurer jeg veldig på hva disse interiørveiledningene hun tilbyr egentlig går ut på. Hun bruker jo tydeligvis verken tegneprogram for interiør a la RoomSkether eller annet verktøy som tegnebrett, penn og papir for å lage plantegninger når det hun presterer er å rable noen skriblerier på en 3D skisse fra prospektet på huset. Om hun benytter tidligere nevnte verktøy i arbeidet sitt hadde det vært naturlig å benytte dem for å tegne opp plantegningen av egen leilighet før hun delte den med leserne sine tenker jeg, det hadde jo gitt et lang mer profesjonelt og ryddig inntrykk. På bakgrunn av dette lurer jeg på om interiørveiledningene strengt tatt bare er råd om å kjøpe diverse tekstiler, stæsj osv. fra bedriftene hun samarbeider med, samt at hun kanskje tipser om malingsfarge, tapet, gulvtype e.l.. Noen som vet? 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 5. april 2019 #38006 Del Skrevet 5. april 2019 32 minutter siden, Christiane_W skrev: Etter å ha sett "plantegningen" hun delte av loftet hos mor og far lurer jeg veldig på hva disse interiørveiledningene hun tilbyr egentlig går ut på. Hun bruker jo tydeligvis verken tegneprogram for interiør a la RoomSkether eller annet verktøy som tegnebrett, penn og papir for å lage plantegninger når det hun presterer er å rable noen skriblerier på en 3D skisse fra prospektet på huset. Om hun benytter tidligere nevnte verktøy i arbeidet sitt hadde det vært naturlig å benytte dem for å tegne opp plantegningen av egen leilighet før hun delte den med leserne sine tenker jeg, det hadde jo gitt et lang mer profesjonelt og ryddig inntrykk. På bakgrunn av dette lurer jeg på om interiørveiledningene strengt tatt bare er råd om å kjøpe diverse tekstiler, stæsj osv. fra bedriftene hun samarbeider med, samt at hun kanskje tipser om malingsfarge, tapet, gulvtype e.l.. Noen som vet? Spørsmålet er om hun egentlig utfører noen veiledninger overhodet. Skulle jo tro hun ville presentert et knippe utvalg av gjennomførte oppdrag i en slags portefølje? 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 5. april 2019 #38007 Del Skrevet 5. april 2019 Hun vil jo ikke dele det på bloggen. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 5. april 2019 #38008 Del Skrevet 5. april 2019 Noen som har lest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 5. april 2019 #38009 Del Skrevet 5. april 2019 4 minutter siden, Xstrella skrev: Noen som har lest? Hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 5. april 2019 #38010 Del Skrevet 5. april 2019 6 minutter siden, Xstrella skrev: Noen som har lest? Det er svar på hvor de nye taklampene er fra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 5. april 2019 #38011 Del Skrevet 5. april 2019 Siste bloggpost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 5. april 2019 #38012 Del Skrevet 5. april 2019 Clickbait igjen. Er huset solgt mon tro? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 5. april 2019 #38013 Del Skrevet 5. april 2019 https://www.dagbladet.no/nyheter/her-vil-influencere-bo-og-spise-gratis-na-har-ferieparadiset-fatt-nok/70934570 spot on! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 5. april 2019 #38014 Del Skrevet 5. april 2019 2 timer siden, Rubella skrev: Spørsmålet er om hun egentlig utfører noen veiledninger overhodet. Skulle jo tro hun ville presentert et knippe utvalg av gjennomførte oppdrag i en slags portefølje? Det ville helt klart vært naturlig. Jeg tror ikke er sekund på at hun har så mye som et eneste oppdrag. Interiørkonsulenter lever jo av å kunne reklamere for seg og vise sine "produkter". Hvem ville valgt en random person uten noen ting å vise til? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 5. april 2019 #38015 Del Skrevet 5. april 2019 3 timer siden, Klink skrev: Menn.. Permisjon fra hva da? Den påståtte interiørveiledningsjobben sikkert. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 5. april 2019 #38016 Del Skrevet 5. april 2019 22 minutter siden, Trua skrev: Clickbait igjen. Er huset solgt mon tro? Nei. Står ute enda. 3,1 mill. Seriøst. De ga 1,9 for det. De får aldri den prisen for det. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 5. april 2019 #38017 Del Skrevet 5. april 2019 Ryddet for innhold med opphavsrett, spekulasjoner og svar til dette. Edie, adm. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 5. april 2019 #38018 Del Skrevet 5. april 2019 1 time siden, Xstrella skrev: Nei. Står ute enda. 3,1 mill. Seriøst. De ga 1,9 for det. De får aldri den prisen for det. 1,2 mill på knappe tre år er over alle grenser 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 5. april 2019 #38019 Del Skrevet 5. april 2019 37 minutter siden, Trua skrev: 1,2 mill på knappe tre år er over alle grenser I alle fall når det bare er gjort (slurvete) overflateoppussing. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMarie Skrevet 5. april 2019 #38020 Del Skrevet 5. april 2019 55 minutter siden, Trua skrev: 1,2 mill på knappe tre år er over alle grenser Det er enkelt; markedet bestemmer prisen Blir spennende å se hva det ender på 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg