Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Varma

Kan lage blogg av alt det  som skjer i kommentarfeltet, det er en egen liten boble..hvorfor bry seg med usannheter og brudd på personvernloven ?eller vi kan bare reflektere over en side av en sak , så da er det vi leser i bloggen riktig versjon. Eller så er folk sykelig opptatt av VP; siden de har en  lengre hukommelse enn gullfisk. 

Endret av Varma
Skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg som omhandler barn, innlegg som omhandler tredjepart, spekulasjoner, hets og sitat hentet fra blogg.

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har gått konkurs, tapt masse penger, ifølge hun selv..... så er hun med i en ny konkurs selvom hun prøver og vri seg unna..... hun er enslig mor og jobber kun med en blogg, som hun skriver på når hun gidder..... så kjøper hun seg hus, skal pusse opp hele shiten, pluss at hun kjøper seg nye møbler, ikke akkurat de billigste heller..... spørsmålet mitt er.... hvordan i huleste kan hun ha råd til det??!!?? 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Flowergirl' skrev:

Hun har gått konkurs, tapt masse penger, ifølge hun selv..... så er hun med i en ny konkurs selvom hun prøver og vri seg unna..... hun er enslig mor og jobber kun med en blogg, som hun skriver på når hun gidder..... så kjøper hun seg hus, skal pusse opp hele shiten, pluss at hun kjøper seg nye møbler, ikke akkurat de billigste heller..... spørsmålet mitt er.... hvordan i huleste kan hun ha råd til det??!!?? 

Det er mange måter å få lån i banken på. En mulighet er at foreldre stiller som kausjonister. Og i mange sånne tilfeller, så trenger man da ikke egenkapital. En annen mulighet er avdragsfrihet, altså bare betale rentene på lånet i et visst antall år, og det er ikke alltid man trenger oppspart egenkapital der heller. Det varierer jo selvsagt fra bank til bank, og noen banket er litt rundere i kantene enn andre.

Så i utgangspunktet, så behøver man ikke å ha en 100% fast stilling og oppspart egenkapital for å kjøpe seg en plass å bo. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva står det i det innlegget da? Vil ikke klikke meg inn dit...men er nysgjerrig likevel da 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Flowergirl' skrev:

Hun bruker vel av de pengene som SbN skylder.......Selv med million inntekt, så vil en ikke ha mulighet til å kjøpe så mye som hun gjør. Først må en betale for å bo + strøm + mat + bil + telefon + forsikring + vann/renovasjon, og bare det utgjør normalt en veldig stor andel av inntekten, uansett hvor mye en tjener. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har opprettet et nytt firma innen interiør konsultasjon (om firmaet står i hennes navn eller i noen annens navn, det det vet jeg ikke). Hun "skriver av" alt hun handler til eget hjem under det firmaet, fordi hun også viser de møblene/interiøret frem på "jobben" (altså på bloggen/"konsultasjon" jobben hennes). Hvorvidt dette er etisk korrekt, det er en annen sak...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, PluttiPlutti skrev:

Hun bruker vel av de pengene som SbN skylder.......Selv med million inntekt, så vil en ikke ha mulighet til å kjøpe så mye som hun gjør. Først må en betale for å bo + strøm + mat + bil + telefon + forsikring + vann/renovasjon, og bare det utgjør normalt en veldig stor andel av inntekten, uansett hvor mye en tjener. 

Dette blir jo bare spekulasjoner.... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
1 time siden, Elizabeth2014 skrev:

Hun har opprettet et nytt firma innen interiør konsultasjon (om firmaet står i hennes navn eller i noen annens navn, det det vet jeg ikke). Hun "skriver av" alt hun handler til eget hjem under det firmaet, fordi hun også viser de møblene/interiøret frem på "jobben" (altså på bloggen/"konsultasjon" jobben hennes). Hvorvidt dette er etisk korrekt, det er en annen sak...

Hvilket firma er dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Lapper skrev:

Dette blir jo bare spekulasjoner.... 

Camilla eier 25% av SbN, og en ting er betaling til det offentlige iform av mva, oa., men å ikke gidde å betale til leverandører er langt over hva jeg kan klare å forstå, i den grad hun lever av å blogge om interiør............. Pengene er vel ikke kastet i søpla?, Martine har vel ikke jobbet i 1 år uten lønn? De spiser jo ute til stadighet, og har en dårlig råd, så gjør en jo ikke det:-(

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Varma

hvordan kan man starte opp et nytt firma 1 år etter at man har en konkurs og er firma som ikke er i drift bak seg ? Hva slags forretningsmoral er det? 

Endret av Varma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Varma skrev:

hvordan kan man starte opp et nytt firma 1 år etter at man har en konkurs og er firma som ikke er drift bak seg ? Hva slags forretningsmoral er det? 

Kunne ikke sagt det bedre selv...... man behøver ikke være geni for å se at ting ikke henger på greip i frk paprika sitt liv...... og det med at faren hennes gir henne penger forstår jeg heller ikke..... er jo ikke no hemmelighet at han også har gått konkurs div ganger..... jeg syntes det lukter svidd laaaang vei.....

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som aleneforelder så har hun rettigheter innen nav uansett hvor mye hun tjener. Når barnet blir født vil hun nok få overgangsstønad. Så fattig er hun nok ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns igrunnen det er bra at hun har kjøpt seg et hus så hun er sikret et hjem i fremtiden. Med tanke på barna selvfølgelig. Da må hun selvfølgelig klare å betale, men det gjør hun nok. Tror bloggere tjener mer enn vi tror.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun fått en ny vogn. Så den hun hadde selges. Blir hun sponset? Er vel ingen som bare gir bort en vogn uten videre?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia
21 minutter siden, Valetta skrev:

Nå har hun fått en ny vogn. Så den hun hadde selges. Blir hun sponset? Er vel ingen som bare gir bort en vogn uten videre?

Hun takker og nevner butikken med en hashtag , men ingen merking:dry:

Endret av Bergensia
Omformulering
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Ja, nå er det mye umerket reklame i alle kanaler for Villa Paprika. Lovlydighet er tydeligvis ikke prioritert der i gården, men det er jo gammel nytt.

Mye vil ha mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...