lillemy02 Skrevet 24. mars 2019 #37541 Del Skrevet 24. mars 2019 7 timer siden, FotbaIlflua skrev: Utvendig forsikring er felles og gjelder bygningsmassen. Betales vanligvis via felleskostnader. Innvendig (innbo) er individuelt. Slik var det ikke der jeg bodde så tydelig forskjellig praksis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 24. mars 2019 #37542 Del Skrevet 24. mars 2019 Foreldre som kysser barna på munnen 🤮 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inga-pinga Skrevet 24. mars 2019 #37543 Del Skrevet 24. mars 2019 Hvorfor kjører de ferge så ofte?🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirenas Skrevet 24. mars 2019 #37544 Del Skrevet 24. mars 2019 2 minutter siden, Frøken_ida skrev: Foreldre som kysser barna på munnen 🤮 Hadde du nå kritisert at dette ble dokumentert på SoMe - okay, men å kritisere at de faktisk kysser barna sine på munnen er regelrett idiotisk! 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 24. mars 2019 #37545 Del Skrevet 24. mars 2019 43 minutter siden, sirenas skrev: Hadde du nå kritisert at dette ble dokumentert på SoMe - okay, men å kritisere at de faktisk kysser barna sine på munnen er regelrett idiotisk! Men det er SÅ oppbrukt!!! Blir bare flau når jeg ser det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 24. mars 2019 #37546 Del Skrevet 24. mars 2019 Det er noe jeg ikke forstår: Det står noen steder at de skal flytte, men i siste innlegg er det full oppussing av barnerom? Er det barnerommet i det huset de flytter til - eller i det huset de flytter fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Dollyådi Skrevet 24. mars 2019 Populært innlegg #37547 Del Skrevet 24. mars 2019 5 minutter siden, Pust skrev: Det er noe jeg ikke forstår: Det står noen steder at de skal flytte, men i siste innlegg er det full oppussing av barnerom? Er det barnerommet i det huset de flytter til - eller i det huset de flytter fra? Dette er på loftet hos mor og far (som for oss langtidsfølgere nok kan sammenlignes med FirstPrice i kjelleren. «Tog du an?») 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 24. mars 2019 #37548 Del Skrevet 24. mars 2019 Hvor stort er dette loftet?? Og hva i all verden er vitsen med å bruke penger på å pusse opp et midlertidig bosted?? Skulle de ikke spare penger? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruenFraHavet Skrevet 24. mars 2019 #37549 Del Skrevet 24. mars 2019 13 minutter siden, Clara80 skrev: Hvor stort er dette loftet?? Og hva i all verden er vitsen med å bruke penger på å pusse opp et midlertidig bosted?? Skulle de ikke spare penger? Nå er vel ikke grønnsaksfamilien kjent for å være skikkelig drevne på dette med økonomi. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 24. mars 2019 #37550 Del Skrevet 24. mars 2019 (endret) 39 minutter siden, Clara80 skrev: Hvor stort er dette loftet?? Og hva i all verden er vitsen med å bruke penger på å pusse opp et midlertidig bosted?? Skulle de ikke spare penger? Bruker de så mye penger da? Er det noe hun får sponset igjennom bloggen så er det vel oppussing/maling/gulv osv. Planen er jo å ta over dette huset etterhvert, så er ikke sånn at de pusser opp for noen andre. Om de hadde latt det være som det var så hadde det kommet kritikk om det også her. Flytter ungene ut og gidder ikke gjøre noe for dem, liksom. Endret 24. mars 2019 av neiognei 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 24. mars 2019 #37551 Del Skrevet 24. mars 2019 53 minutter siden, Dollyådi skrev: Dette er på loftet hos mor og far (som for oss langtidsfølgere nok kan sammenlignes med FirstPrice i kjelleren. «Tog du an?») Aha. Da skjønner jeg. 👍 Da er det vel en sponsavtale/reklamekontrakt som må utføres uansett om man blir der man er, eller flytter på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 24. mars 2019 #37552 Del Skrevet 24. mars 2019 2 minutter siden, Pust skrev: Aha. Da skjønner jeg. 👍 Da er det vel en sponsavtale/reklamekontrakt som må utføres uansett om man blir der man er, eller flytter på seg. Feil. Det det refereres til er at Kim på et eller annet tidspunkt mente at kritikerene feite, hjernedøde høns som bor i kjellerleiligheten til foreldrene sine og spiser FirstPrice pizza. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 24. mars 2019 #37553 Del Skrevet 24. mars 2019 2 timer siden, sirenas skrev: Hadde du nå kritisert at dette ble dokumentert på SoMe - okay, men å kritisere at de faktisk kysser barna sine på munnen er regelrett idiotisk! Uansett hvem som gjør det, så er det unødvendig. Men her dokumentets det også på SOME.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 24. mars 2019 #37554 Del Skrevet 24. mars 2019 Flere som ikke kommer inn på bloggen? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 24. mars 2019 #37555 Del Skrevet 24. mars 2019 (endret) 15 minutter siden, neiognei skrev: Bruker de så mye penger da? Er det noe hun får sponset igjennom bloggen så er det vel oppussing/maling/gulv osv. Planen er jo å ta over dette huset etterhvert, så er ikke sånn at de pusser opp for noen andre. Om de hadde latt det være som det var så hadde det kommet kritikk om det også her. Flytter ungene ut og gidder ikke gjøre noe for dem, liksom. For oss som har fulgt dette galskapet noen år, så vêt vi at di pusset opp disse rommene for kort tid siden for å flytte dit. (Men så ble det avlyst igjen for Kim (-Ronny den gang) ville ikke bruke penger i er hus hvor datteren ikke fikk eget rom. Endret 24. mars 2019 av Dollyådi 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 24. mars 2019 #37556 Del Skrevet 24. mars 2019 4 minutter siden, Christiane_W skrev: Feil. Det det refereres til er at Kim på et eller annet tidspunkt mente at kritikerene feite, hjernedøde høns som bor i kjellerleiligheten til foreldrene sine og spiser FirstPrice pizza. Det med kjeller&pizza har jeg ikke noen kommentar til ettersom jeg ikke følger med i tråden. Det jeg lurte på var hvorfor de pusset opp barnerom dersom de var på flyttefot, og svaret var at de pusset opp der de var i ferd med å flytte til. Min antagelse var derfor at oppussingen var et resultat av en avtale de/hun måtte overholde. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 24. mars 2019 #37557 Del Skrevet 24. mars 2019 15 minutter siden, FruRosa skrev: Flere som ikke kommer inn på bloggen? 🙋🏻♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 24. mars 2019 #37558 Del Skrevet 24. mars 2019 Jeg var inne for litt siden og leste innlegg, og så link, ang salg av rekkehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 24. mars 2019 #37559 Del Skrevet 24. mars 2019 48 minutter siden, neiognei skrev: Bruker de så mye penger da? Er det noe hun får sponset igjennom bloggen så er det vel oppussing/maling/gulv osv. Planen er jo å ta over dette huset etterhvert, så er ikke sånn at de pusser opp for noen andre. Om de hadde latt det være som det var så hadde det kommet kritikk om det også her. Flytter ungene ut og gidder ikke gjøre noe for dem, liksom. Herlighet, skjerp deg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 24. mars 2019 #37560 Del Skrevet 24. mars 2019 2 timer siden, Clara80 skrev: Men det er SÅ oppbrukt!!! Blir bare flau når jeg ser det. Oppbrukt å kysse barna sine på munnen? 😂 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg