Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Polio skrev:

Men hva mener du med "mister" huset?  Hun skriver jo selv at det er frivillig? Hvordan vet du at Ingenting er bra nok for samboer? Dette er spekulasjoner, såfremt de ikke sier dette selv. At du synes noe du antar er trist bidrar til denne trådens " høye nivå".

Nå må du gi deg du kan ikke bestemme hvordan jeg føler!! Jeg kan vel føle at det er trist selv om det er helt frivillig! Hun mister det som er hennes! Og ja hun mister det som er hennes og kun hennes! Jeg har vert i de samme skoene og selv om jeg bodde i ett bedre hus så var det ikke den boligen jeg selv kjøpte. De som ikke har opplevd det vet ikke hvordan det føles

Endret av lillemy02
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, lillemy02 skrev:

Nå må du gi deg du kan ikke bestemme hvordan jeg føler!! Jeg kan vel føle at det er trist selv om det er helt frivillig! 

Hva mener du med at hun "mister huset"? Om du vil fremme et poeng i en debatt basert på noe du  "føler" og som er basert på ren spekulasjon,  så har vi ikke mer å diskutere. 

Endret av Polio
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, lillemy02 skrev:

Nå må du gi deg du kan ikke bestemme hvordan jeg føler!! Jeg kan vel føle at det er trist selv om det er helt frivillig! Hun mister det som er hennes! Og ja hun mister det som er hennes og kun hennes! Jeg har vert i de samme skoene og selv om jeg bodde i ett bedre hus så var det ikke den boligen jeg selv kjøpte. De som ikke har opplevd det vet ikke hvordan det føles

Såfremt du ikke kjenner bloggeier personlig, så kan du ikke si at du har " stått i samme sko", basert på hva du leser, ser igjennom some. Trist at du har opplevd det du beskriver, men for alt vi vet, så er hun fornøyd. Å alt annet blir spekulasjon. Spekulasjoner som dette fjerner fokus på samfunnsaktuelle temaer. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den største spisestua jeg har sett i den mista stua.. jeg får litt klaus av bildene i annonsen, det er så mye ræl i en så liten bolig🙄

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Polio skrev:

Såfremt du ikke kjenner bloggeier personlig, så kan du ikke si at du har " stått i samme sko", basert på hva du leser, ser igjennom some. Trist at du har opplevd det du beskriver, men for alt vi vet, så er hun fornøyd. Å alt annet blir spekulasjon. Spekulasjoner som dette fjerner fokus på samfunnsaktuelle temaer. 

Og nei det er ikke trist det jeg har opplevd ikke noe mer traumatisk enn å selge ett rekkehus i mitt tilfelle tomannsbolig med god fortjenst. Allikevel solgte jeg den boligen som jeg greide å skrape sammen mine egne penger til slik som paprika her. Og ja likt som paprika gjorde jeg det også helt frivillig 😉

Beklager jeg visste ikke at kvinneguiden var det stedet der det kun diskuteres samfunnsaktuelle temaer altså 🙄🤣🤣 (da tror jeg du må dea ett annet sted altså)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, lillemy02 skrev:

Og nei det er ikke trist det jeg har opplevd ikke noe mer traumatisk enn å selge ett rekkehus i mitt tilfelle tomannsbolig med god fortjenst. Allikevel solgte jeg den boligen som jeg greide å skrape sammen mine egne penger til slik som paprika her. Og ja likt som paprika gjorde jeg det også helt frivillig 😉

Beklager jeg visste ikke at kvinneguiden var det stedet der det kun diskuteres samfunnsaktuelle temaer altså 🙄🤣🤣 (da tror jeg du må dea ett annet sted altså)

Så fint du sier det selv. At det ikke er eksponering av barn, uredelig virksomhet, usunne forbilder ( som er samfunnsaktuell tematikk), men en sladretråd.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, lillemy02 skrev:

Og ja hun for «pengene» for salget

Jeg skjønner ikke hva det er du sier her? :huh: Hva betyr for pengene for salget? :sjenert: 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å følge med videre på blogg og Instagram, så ser vi i løpet av ett års tid hva som er sant og hva som er "spekulasjoner". Det som er så fint, alt blir dokumentert enten via CØ selv, eller i offentlige register. Og, selvom CØ liker å tro noe annet, så er ikke alle like naive og tror på alt hun sier. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør..

galskapen som eksponeres på bloggen er nok å la seg ryste over.

Det finnes ingen rød tråd i bloggen, selv om planene er der. Det er fryktelig mye å gjøre, og ja det er forståelig når det flyttes ut og  inn et nytt sted og bolig legges ut for salg i rakettfart. I begynnelsen av februar kom nemlig nye møbler i hus, og interiør. Det meste var kastet ut i stuen. For 1 1/2 mnd siden bare. Man hadde landet. Nå er alt for salg igjen. 

Innimellom dette får vi innblikk i de ufattelige smertene, og sykehuset og alt helsepersonalet står selvsagt klar hver gang. Dette er ikke hvem som helst.

For et par uker siden fortalte Paprika om hvordan hun på hysterisk vis hadde sløst med penger. Vel, den tiden ser ikke ut til å være over. Men: vi skulle få være med på en reise der hun skulle innvie sine lesere i å spise kult og økonomisk. Ikke sett snurten til det.

Spesielt en av de mindreårige er hyppig eksponert, det synes jeg er ille å se. En annen som er eksponert, og ser ut til å leve det gode liv til tross for offentlig kunngjøring i FB er mr Gekko. Han er stadig med på lasset, som Paprika ser ut til å dra omtrent aleine. 

Så vær grei, ikke spekuler. Det finnes nok å la seg ryste over i det som er fakta. 

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trua skrev:

Da er det jo bare å slutte å følge denne tråden hvis den ikke faller i smak.

Her er jeg uenig! Som jeg nevner tidligere så har denne tråden utviklet seg til en ren spekulasjonstråd. Og jeg synes det SKAL være rom for å gi beskjed om det. Både til deltakere som kanskje har latt seg rive med (meg selv inkludert) og nye. 

Det finnes mer nok av "håndfaste" eksempler på umoralsk og etisk bloggerdrift. Det er ikke nødvendig og spekulere fritt og i tillegg la disse spekulasjonene bli vedtatte sannheter her inne. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, lillemy02 skrev:

Har dere ett slags felles opplegg? For da blir det anderledes. Jeg har bodd i tre tomannsboliger som var selveier uten noe vel og da var det egen forsikring på hver. 

Utvendig forsikring er felles og gjelder bygningsmassen. Betales vanligvis via felleskostnader. Innvendig (innbo) er individuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Hør..

galskapen som eksponeres på bloggen er nok å la seg ryste over.

Det finnes ingen rød tråd i bloggen, selv om planene er der. Det er fryktelig mye å gjøre, og ja det er forståelig når det flyttes ut og  inn et nytt sted og bolig legges ut for salg i rakettfart. I begynnelsen av februar kom nemlig nye møbler i hus, og interiør. Det meste var kastet ut i stuen. For 1 1/2 mnd siden bare. Man hadde landet. Nå er alt for salg igjen. 

Innimellom dette får vi innblikk i de ufattelige smertene, og sykehuset og alt helsepersonalet står selvsagt klar hver gang. Dette er ikke hvem som helst.

For et par uker siden fortalte Paprika om hvordan hun på hysterisk vis hadde sløst med penger. Vel, den tiden ser ikke ut til å være over. Men: vi skulle få være med på en reise der hun skulle innvie sine lesere i å spise kult og økonomisk. Ikke sett snurten til det.

Spesielt en av de mindreårige er hyppig eksponert, det synes jeg er ille å se. En annen som er eksponert, og ser ut til å leve det gode liv til tross for offentlig kunngjøring i FB er mr Gekko. Han er stadig med på lasset, som Paprika ser ut til å dra omtrent aleine. 

Så vær grei, ikke spekuler. Det finnes nok å la seg ryste over i det som er fakta. 

Helt enig med deg i oppsummeringen og spekulere behøver vi ikke

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snapchat nå er hu 38 uker og et fullgått svangerskap? 

Hmm. Jeg lærte at et svangerskap er fullgått når det er 40+2. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BethD
33 minutter siden, Litenoggod skrev:

Når man er 37+0 så er svangerskapet fullgått :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en etterlysning vedr. bloggen hennes. 21. febr. hadde hun et blogginnlegg hvor hun ønsket å begynne med ulike temauker som f.eks. bagst, mat, reiser, barneutstyr, familie osv. Bloggen ville bli mer voksen. En god ide! Problemet er bare at jeg har ikke sett noe til det. For meg går bloggen i nøyaktig samme dur som den har gjort så lenge jeg har lest den.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Oppland skrev:

Dette er en etterlysning vedr. bloggen hennes. 21. febr. hadde hun et blogginnlegg hvor hun ønsket å begynne med ulike temauker som f.eks. bagst, mat, reiser, barneutstyr, familie osv. Bloggen ville bli mer voksen. En god ide! Problemet er bare at jeg har ikke sett noe til det. For meg går bloggen i nøyaktig samme dur som den har gjort så lenge jeg har lest den.

Anbefaler deg å lese andre blogger

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
48 minutter siden, Trua skrev:

Anbefaler deg å lese andre blogger

Ja, det gjør jeg. Følger fire blogger fast, en av dem er Paprika. Når hun lover forbedring er det lov å etterlyse det, når ingen ting skjer.

Endret av Oppland
Rettet ordfeil
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Oppland skrev:

Ja, det går jeg. Følger fire blogger fast, en av dem er Paptrika. Når hun lover forbedring er det lov å etterlyse det, når ingen ting skjer.

Er jo lenge siden det har vært noe å følge der. Og hun har jo ikke krav på seg til å forbedre seg. Kanskje noe hun sier for å holde på lesere, hva vet jeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Litenoggod skrev:

40+2 er termindagen. Svangerskap er fullgått/barnet regnes som født til termin etter 37+0.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...