Gjest førstedamen Skrevet 23. mars 2019 #37501 Del Skrevet 23. mars 2019 (endret) 1 minutt siden, Tiara07 skrev: Virker som du forsvarer mer enn du "slår ned"... Jeg synes @Polio kom med noen gode og nødvendige poeng jeg. Tommel opp 👍 Endret 23. mars 2019 av førstedamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 23. mars 2019 #37502 Del Skrevet 23. mars 2019 (endret) 5 timer siden, førstedamen skrev: Jeg synes @Polio kom med noen gode og nødvendige poeng jeg. Tommel opp 👍 Helt sikkert gode poeng, men like mye spekulasjoner derfra.... Endret 23. mars 2019 av Tiara07 Feilt ord 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkwitch Skrevet 23. mars 2019 #37503 Del Skrevet 23. mars 2019 Altså,jeg henger ikke med! Kan noen fortelle meg hva som har skjedd i det siste? 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenFarao Skrevet 23. mars 2019 #37504 Del Skrevet 23. mars 2019 Syns rekkehuset til C er kjempefint jeg,hadde det vært i Trondheim,hadde det gått på dagen👍👍 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 23. mars 2019 #37505 Del Skrevet 23. mars 2019 17 timer siden, Polio skrev: For bloggen er det samme som huset? 😂😂 Spekulasjoner! Vis Gekko eier bloggen ,er han liksom villa paprikas arbeidsgiver da? Er det han som må se at det blir betalt skatt av alle reklame hun driver og sponset produkter hun får? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 23. mars 2019 #37506 Del Skrevet 23. mars 2019 Hun er jo nå i permisjon (opplyst om det på bloggen). Hvordan er regelverket? Kan man både ta ut permisjonspenger og jobbe med bloggen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 23. mars 2019 #37507 Del Skrevet 23. mars 2019 (endret) 8 timer siden, Tiara07 skrev: Polio; det er voldsomt som du forsvarer/bortforklarer alt med C.... .og har du andre engasjementer her enn denne tråden? Jeg er stor motstander av all eksponering av barna men å skrive at de mister alt,huset går på tvangsauksjon.. Det er bare spekulasjoner Trådene her inne trenger alle type mennesker. Så lenge man forholder seg saklig så må de som er uenige også få bidra Endret 23. mars 2019 av terteskjell 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 23. mars 2019 #37508 Del Skrevet 23. mars 2019 22 minutter siden, Trua skrev: Hun er jo nå i permisjon (opplyst om det på bloggen). Hvordan er regelverket? Kan man både ta ut permisjonspenger og jobbe med bloggen? Kan ikke reglene men er mange bloggere som har gått ut i permisjon men driver bloggen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicco Skrevet 23. mars 2019 #37509 Del Skrevet 23. mars 2019 10 timer siden, Sienna85 skrev: Det du sier her om husforsikring stemmer ikke 🤔 Her jeg bor er det 4 selveiede leiligheter og vi har felles boligforsikring 10 timer siden, Sienna85 skrev: Det du sier her om husforsikring stemmer ikke 🤔 Her jeg bor er det 4 selveiede leiligheter og vi har felles boligforsikring Helt tiktig @Sienna85 har bodd i sameie i mange år og vi hadde felles husforsikring, innbo må alle ordne selv. Du tar helt feil @lillemy02 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 23. mars 2019 #37510 Del Skrevet 23. mars 2019 (endret) 17 timer siden, lillemy02 skrev: Det er det kun om det ikke er selveier. Er det selveier må du ha egen forsikring. Det er forresten ikke påbudt å ha husforsikring slik som med bil! Tull. det er forskjell på bolig- og innboforsikring. Når du bor i blokk eller rekke vil skade på egen bolig ofte føre til skade på andres bolig, det gjelder både brann- og vannskader. Derfor har de fleste slike boformer felles forsikring uavhengig om det er selveier, borettslag eller aksjeleilighet. https://www.finansnorge.no/takstogindeks/takstindeks/1-innledning/gode-rad-om-forsikring-av-bolig/ Endret 23. mars 2019 av ashera 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Marriet Skrevet 23. mars 2019 Populært innlegg #37511 Del Skrevet 23. mars 2019 Jeg synes de siste ukene at den tråden har utviklet seg til noe det er vanskelig å delta i. Dette har aldri vært den snilleste tråden på Rampelys. Og jeg er heller ikke den snilleste debattanten. Men nå synes jeg det har bikka fullstendig og det taes omtrent ikke hensyn lenger til det som faktisk blir dokumentert. Det finnes opp ting for å starte spekulasjoner som der igjen blir diskutert som fakta. Det er strengt tatt ikke nødvendig, da det er nok av ting å "ta" dette paret på. Jeg er enig i at det er spesielt å ha sånn bråhast med å flytte rett før fødsel. Samme med at hun selget alt av møblement som stort sett er sponset. Men å spekulere i tvangssalg og forsikring i det uendelige er nedrig. 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 23. mars 2019 #37512 Del Skrevet 23. mars 2019 2 timer siden, Marriet skrev: Jeg synes de siste ukene at den tråden har utviklet seg til noe det er vanskelig å delta i. Dette har aldri vært den snilleste tråden på Rampelys. Og jeg er heller ikke den snilleste debattanten. Men nå synes jeg det har bikka fullstendig og det taes omtrent ikke hensyn lenger til det som faktisk blir dokumentert. Det finnes opp ting for å starte spekulasjoner som der igjen blir diskutert som fakta. Det er strengt tatt ikke nødvendig, da det er nok av ting å "ta" dette paret på. Jeg er enig i at det er spesielt å ha sånn bråhast med å flytte rett før fødsel. Samme med at hun selget alt av møblement som stort sett er sponset. Men å spekulere i tvangssalg og forsikring i det uendelige er nedrig. Enig 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 23. mars 2019 #37513 Del Skrevet 23. mars 2019 Denne tråden er helt blåst. Hvilke liv har dere mennesker som finner på så mye tull? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 23. mars 2019 #37514 Del Skrevet 23. mars 2019 11 timer siden, Trua skrev: Hun er jo nå i permisjon (opplyst om det på bloggen). Hvordan er regelverket? Kan man både ta ut permisjonspenger og jobbe med bloggen? Hun tar nok ikke ut permisjonpenger. Men kaller det "permisjon". Man kan seff ikke ha lønnet arbeid ved siden av permisjonpenger. Dette var det jo mye oppstyr om sist. Hun fikk jo store problemer med NAV pga dette og skyldte på lesere som hadde sørget for at hun ble presset ut i jobb 4 mnd etter fødsel. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. mars 2019 #37515 Del Skrevet 23. mars 2019 Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemy02 Skrevet 23. mars 2019 #37516 Del Skrevet 23. mars 2019 22 timer siden, Sienna85 skrev: Det du sier her om husforsikring stemmer ikke 🤔 Her jeg bor er det 4 selveiede leiligheter og vi har felles boligforsikring Har dere ett slags felles opplegg? For da blir det anderledes. Jeg har bodd i tre tomannsboliger som var selveier uten noe vel og da var det egen forsikring på hver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemy02 Skrevet 23. mars 2019 #37517 Del Skrevet 23. mars 2019 12 timer siden, terteskjell skrev: Jeg er stor motstander av all eksponering av barna men å skrive at de mister alt,huset går på tvangsauksjon.. Det er bare spekulasjoner Trådene her inne trenger alle type mennesker. Så lenge man forholder seg saklig så må de som er uenige også få bidra For å klargjøre noe! Jeg skrev aldri at huset går på tvangssalg!!! Jeg skrev at hun mister alt hun har jobbet hardt for å få til! Vi vet alle hvor stolt hun var for å kjøpe det rekkehuset. Men siden øgla kom er ingenting av det hun har bra nok! Det er ekstremt trist. Og ja hun for «pengene» for salget men vi vet det er mye lån på det i tillegg til at de snart har 5 barn og ikke noe særlig inntekt. Så selv om de har egenkapital blir det veldig vanskelig å kjøpe noe eget som er tilfredsstillende størrelse for de. Og ja JEG synes det er en trist utvikling det er null spekulasjoner med det! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polio Skrevet 23. mars 2019 #37518 Del Skrevet 23. mars 2019 (endret) 12 timer siden, terteskjell skrev: Jeg er stor motstander av all eksponering av barna men å skrive at de mister alt,huset går på tvangsauksjon.. Det er bare spekulasjoner Trådene her inne trenger alle type mennesker. Så lenge man forholder seg saklig så må de som er uenige også få bidra Saklighet, som du skriver, er stikkordet! Eksponering av barn, kjøp- kast mentalitet og usunt kroppsfokus er jo en viktig samfunnsdebatt. Spekulasjoner og skadefryd er rett og slett usakelig, noe som ikke hører hjemme i en "debatt". Endret 23. mars 2019 av Polio 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 23. mars 2019 #37519 Del Skrevet 23. mars 2019 10 minutter siden, lillemy02 skrev: For å klargjøre noe! Jeg skrev aldri at huset går på tvangssalg!!! Jeg skrev at hun mister alt hun har jobbet hardt for å få til! Vi vet alle hvor stolt hun var for å kjøpe det rekkehuset. Men siden øgla kom er ingenting av det hun har bra nok! Det er ekstremt trist. Og ja hun for «pengene» for salget men vi vet det er mye lån på det i tillegg til at de snart har 5 barn og ikke noe særlig inntekt. Så selv om de har egenkapital blir det veldig vanskelig å kjøpe noe eget som er tilfredsstillende størrelse for de. Og ja JEG synes det er en trist utvikling det er null spekulasjoner med det! Øgla? Det var vel unødvendig å skrive. Håper mod fjerner det 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polio Skrevet 23. mars 2019 #37520 Del Skrevet 23. mars 2019 6 minutter siden, lillemy02 skrev: For å klargjøre noe! Jeg skrev aldri at huset går på tvangssalg!!! Jeg skrev at hun mister alt hun har jobbet hardt for å få til! Vi vet alle hvor stolt hun var for å kjøpe det rekkehuset. Men siden øgla kom er ingenting av det hun har bra nok! Det er ekstremt trist. Og ja hun for «pengene» for salget men vi vet det er mye lån på det i tillegg til at de snart har 5 barn og ikke noe særlig inntekt. Så selv om de har egenkapital blir det veldig vanskelig å kjøpe noe eget som er tilfredsstillende størrelse for de. Og ja JEG synes det er en trist utvikling det er null spekulasjoner med det! Men hva mener du med "mister" huset? Hun skriver jo selv at det er frivillig? Hvordan vet du at Ingenting er bra nok for samboer? Dette er spekulasjoner, såfremt de ikke sier dette selv. At du synes noe du antar er trist bidrar til denne trådens " høye nivå". 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg