Stinus87 Skrevet 18. mars 2019 #37321 Del Skrevet 18. mars 2019 5 timer siden, BLOMSTERKVAST skrev: Det blir nok slik denne gangen også. Håper noen på føden les her inne om galskapen. Hvis helsepersonell på føden bruker kun denne tråden og eventuelt blogg som bakgrunn på hva de skal gjøre, da syns jeg de er på grensen til å miste autorisasjonen sin. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 18. mars 2019 #37322 Del Skrevet 18. mars 2019 26 minutter siden, Stinus87 skrev: Hvis helsepersonell på føden bruker kun denne tråden og eventuelt blogg som bakgrunn på hva de skal gjøre, da syns jeg de er på grensen til å miste autorisasjonen sin. Det mente jeg ikke heller ,men å se hvordan hun poserer for bloggen ,og skriver hvilke monstersmerter hun har . Hun skrev fra siste fødsel at den ble satt igang fordi hun hadde det ikke bra psykisk. Od det ser ut som hun sliter med nå også. Men setter de igang fødsel på grunn av mor sliter? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 18. mars 2019 #37323 Del Skrevet 18. mars 2019 10 minutter siden, BLOMSTERKVAST skrev: Det mente jeg ikke heller ,men å se hvordan hun poserer for bloggen ,og skriver hvilke monstersmerter hun har . Hun skrev fra siste fødsel at den ble satt igang fordi hun hadde det ikke bra psykisk. Od det ser ut som hun sliter med nå også. Men setter de igang fødsel på grunn av mor sliter? Det kan de så absolutt gjøre. Det er ikke noe de ønsker, men dersom plagene til mor er store (nå skiller jeg ikke på psykisk eller fysisk, men jeg tror vi alle veit hva det er snakk om i dette tilfellet) så kan man beslutte å sette igang en fødsel. Men det er så mye som ikke henger på greip i denne saken. Enten så klarer hun ikke å formidle ordentlig eller så lyver hun svært mye i bloggen og på some. Det er vel kanskje helst en kombinasjon. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cati Skrevet 18. mars 2019 #37324 Del Skrevet 18. mars 2019 Hjemme igjen nå iallefall... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 18. mars 2019 #37325 Del Skrevet 18. mars 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 18. mars 2019 #37326 Del Skrevet 18. mars 2019 Innlagt med umenneskelige smerter i går. Posering med trutmunn i speilet i dag. Jaja.... 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 19. mars 2019 #37327 Del Skrevet 19. mars 2019 (endret) 8 timer siden, Minipilla skrev: Innlagt med umenneskelige smerter i går. Posering med trutmunn i speilet i dag. Jaja.... Nettopp sånne ting som dette gjør det vanskelig å ta det hun skriver på alvor. Endret 19. mars 2019 av FruRosa 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Heisannheisann Skrevet 19. mars 2019 Populært innlegg #37328 Del Skrevet 19. mars 2019 (endret) Nei dette ikke kjerringmentalitet. Det finnes utallige ting som Camilla selv har dokumentert. Kart og terreng stemmer overhode ikke, og da må det være lov å si ifra uten å bli stemplet som kjerring på kvinneguiden. Helt fra begynnelsen av svangerskapet har Camilla skrevet om dårlig form. En annen dag skriver hun at hun aldri var vært i sååå god form som hun er nå. Så går det noen dager også klager hun over hvor dårlig hun er. To dager senere skriver hun at hun er i RÅBRA FORM og har aldri følt seg bedre! Og slik har det fortsatt nå i snart 40 uker... altså??? Nå var hun senest i Bergen og svinset rundt på hotellet mens hun viste frem hvor flott og fint alt var med glamorøse bevegelser som hvertfall ikke jeg klarte å gjøre med bekkensmerter. Men kanskje hun ikke hadde bekkensmerter allikevel? Eller hadde hun det? Nei? Jo? En dag gikk Villapaprika butikken så det suste, neste dag var hun konkurs. Et bryllup som er planlagt å skje. Tre ganger!? Når datoen kommer så blir det ikke noe av allikevel? Du «lager ikke system» i alle skuffer og skap i et innlegg, og bestemmer deg for å selge leiligheten i neste innlegg. Du farter ikke rundt i Bergen, mens du klager over «umenneskelige smerter» i neste innlegg. Jeg vet at modningsrier kan være vonde, men har du virkelig umenneskelige smerter prioriterer du ikke å bli tatt bilde av i sengen og dokumenterer på både Instagram, Snapchat OG blogg. Da sitter vel heller ikke mannen din på pcn rett ved siden av og vil bli tatt bilde av? Slutt med løgn og bedrag. Få dere en vanlig jobb og skån familien deres C og K. Håper at flere får øynene opp for dette kaoset og at folk slutter å bidra til klikk på bloggen. Det er sykt at det her får fortsette og at det er dette som gir penger i kassa for en familie på snart 7. Endret 19. mars 2019 av Heisannheisann Skrivefeil 97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 19. mars 2019 #37329 Del Skrevet 19. mars 2019 50 minutter siden, Heisannheisann skrev: Nei dette ikke kjerringmentalitet. Det finnes utallige ting som Camilla selv har dokumentert. Kart og terreng stemmer overhode ikke, og da må det være lov å si ifra uten å bli stemplet som kjerring på kvinneguiden. Helt fra begynnelsen av svangerskapet har Camilla skrevet om dårlig form. En annen dag skriver hun at hun aldri var vært i sååå god form som hun er nå. Så går det noen dager også klager hun over hvor dårlig hun er. To dager senere skriver hun at hun er i RÅBRA FORM og har aldri følt seg bedre! Og slik har det fortsatt nå i snart 40 uker... altså??? Nå var hun senest i Bergen og svinset rundt på hotellet mens hun viste frem hvor flott og fint alt var med glamorøse bevegelser som hvertfall ikke jeg klarte å gjøre med bekkensmerter. Men kanskje hun ikke hadde bekkensmerter allikevel? Eller hadde hun det? Nei? Jo? En dag gikk Villapaprika butikken så det suste, neste dag var hun konkurs. Et bryllup som er planlagt å skje. Tre ganger!? Når datoen kommer så blir det ikke noe av allikevel? Du «lager ikke system» i alle skuffer og skap i et innlegg, og bestemmer deg for å selge leiligheten i neste innlegg. Du farter ikke rundt i Bergen, mens du klager over «umenneskelige smerter» i neste innlegg. Jeg vet at modningsrier kan være vonde, men har du virkelig umenneskelige smerter prioriterer du ikke å bli tatt bilde av i sengen og dokumenterer på både Instagram, Snapchat OG blogg. Da sitter vel heller ikke mannen din på pcn rett ved siden av og vil bli tatt bilde av? Slutt med løgn og bedrag. Få dere en vanlig jobb og skån familien deres C og K. Håper at flere får øynene opp for dette kaoset og at folk slutter å bidra til klikk på bloggen. Det er sykt at det her får fortsette og at det er dette som gir penger i kassa for en familie på snart 7. W O R D!! 👊👏 Hun hadde fått et bedre omdømme på å være oppriktig, å ha mindre voluminøse setninger, overeksponering av barn, mindre drama, løgner m.m Synapsen er ikke koblet mot dendritten der altså.🙄 les kobling i hjernen.... 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 19. mars 2019 #37330 Del Skrevet 19. mars 2019 Jobber ikke Kim-Ronny? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 19. mars 2019 #37331 Del Skrevet 19. mars 2019 Akkurat nå, Hummingbird2 skrev: Jobber ikke Kim-Ronny? Han har ikke vist jobb på SoMe, om du ser bort fra poker og golf, siden tiden han jobbet med telefonsalg. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 19. mars 2019 #37332 Del Skrevet 19. mars 2019 Selv med dagens blogginnlegg/oppklaring kjenner jeg at jeg fortsatt er skeptisk til flyttehjemhistorien🙈 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustefisk Skrevet 19. mars 2019 #37333 Del Skrevet 19. mars 2019 Syntes dette virker som et fornuftig valg jeg. Men hun bør være evig takknemlig som faktisk har denne muligheten, for de er fryktelig heldige med situasjonen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMarie Skrevet 19. mars 2019 #37334 Del Skrevet 19. mars 2019 6 minutter siden, Nussepus skrev: Selv med dagens blogginnlegg/oppklaring kjenner jeg at jeg fortsatt er skeptisk til flyttehjemhistorien🙈 Jeg også. Motsigelser osv i forhold til hva hun skrev om i første "vi flytter"-innlegg. Kan ikke helt se fordelene ved å flytte ut dager/uker før fødsel, til et sted som er mindre enn det de har nå. Ikke eget kjøkken, to/tre soverom(?), ett bad. Lang skolevei og til venner for de store også tror jeg. Veldig til hastverk det plutselig ble 🤔 Ganske sikker på at å overta/kjøpe huset på 400 kvm om et år eller to er et forsøk på å sminke brura og at flyttingen nå ikke er frivillig 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 19. mars 2019 #37335 Del Skrevet 19. mars 2019 1 time siden, Hummingbird2 skrev: Jobber ikke Kim-Ronny? Kim, som han heter, etter at han byttet navn. Er så tæm hersketeknikk det greiene der, når du vet at han har bytta navn. Lavmål. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 19. mars 2019 #37336 Del Skrevet 19. mars 2019 I dagens blogginnlegg står det først at tanken var de skulle bygge på å bo der i mange nye år. Litt lenger ned står det at de IKKE hadde tenkt å bli boende der i 5 - 10 år til. Merkelig, hva mener hun egentlig? 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 19. mars 2019 #37337 Del Skrevet 19. mars 2019 3 minutter siden, Oppland skrev: I dagens blogginnlegg står det først at tanken var de skulle bygge på å bo der i mange nye år. Litt lenger ned står det at de IKKE hadde tenkt å bli boende der i 5 - 10 år til. Merkelig, hva mener hun egentlig? 🤭 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Griffin87 Skrevet 19. mars 2019 #37338 Del Skrevet 19. mars 2019 Alle som klarer å løse 1+1 skjønner jo at en hurtig flytting etter at det kommer varsel om at det blir oppbud av selskapet ikke er tilfeldig. Hun tror virkelig leserne er idioter. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polio Skrevet 19. mars 2019 #37339 Del Skrevet 19. mars 2019 Skjønner? Eller vet du det? Mye spekulasjon her. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Griffin87 Skrevet 19. mars 2019 #37340 Del Skrevet 19. mars 2019 1 minutt siden, Polio skrev: Skjønner? Eller vet du det? Mye spekulasjon her. Mange her inne, inkludert meg selv, vet nok mye mer enn hva man kan si. For, man kan jo ikke si så mye, for det er uansett "spekulasjoner". Det finnes absolutt ingen logisk grunn for at de MÅTTE flytte nå. En baby tar minimalt med plass. Og de hadde jo allerede satt inn stellebord, seng osv. Men for all del, vil man tro det på det noen som har blitt tatt i løgn ca 1000 ganger sier, for all del 😉 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg