Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enda godt hun har permisjon om 7 dager😊 (Ref. Snap)

Endret av Halloi
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Camilla forstår ikke at babyen har det best i mammas mage til den er klar for å komme ut selv - med mindre det er fare for liv. Hun er egoistisk og takler motgang utrolig dårlig. 

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, RedRobbin skrev:

Det er tydelig at hun håper disse stadige sykehusbesøkene skal skaffe henne det keisersnittet hun så gjerne vil ha. Heldigvis er det svært oppegående og dyktige folk som jobber der, så tviler på at de lar seg lure så lett. 

Håper det sitter noen på sykehuset i pausa si og leser bloggen hennes. Håper de ser at hun tar seg tid til å holde verden oppdatert, legger ut bilder, mens hun klager til de om disse umenneskelige smertene. Hadde det vært noen bekymring, hadde hun vært koblet på CTG. 

Der sa du noe, for vet det er akkurat det!Ansatte som jobber der som får med seg det som skjer, og legger sammen to og to!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Panna skrev:

Skal de flytte?? Skulle ikke de bygge ut da?

Ja plutselig skulle de visst det, hun fant ut at de uansett kom til å mangle et soverom om de bygget ut. Så derfor kaster man seg rundt 5 uker før termin og flytter hjem til mor og far...Forstå det den som vil.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Rosasko skrev:

Vist det er så «alvorlig» hvorfor er ikke hun da koblet opp slik dei følger hjerterytmen til barnet? 🤔 hun såg jaggu pigg ut på blogg bildene 

Fordi det er nok ikke noe i veien med baby; Det er mor som klager.. (noe de fleste gjør i slutten av svangerskap, men gjør det til de nærmeste og krever ikke innleggelse) 

Barnet har det nok som plommen i egget... ☺️

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Cati skrev:

Man tror det ikke før man ser det... 

Og ikke da engang tror man det man ser...

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert over evnen til utflukter i Bergen med ekstreme smerter...hadde heller tatt meg en tur innom sykehus...

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk litt avstander man må gå på den turen de var på, det var heller ikke noe problem. 

Endret av Frøken_ida
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er spill til bloggen. Noe må hun jo skrive om. Er det ingen drama, så lages det. Forstår ikke de kan leve slik i sus og dus når huset må selges. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Frøken_ida skrev:

Det er faktisk litt avstander man må gå på den turen de var på, det var heller ikke noe problem. 

Synes ikke hun så god ut på det bildet ,Burde kvilt seg hjemme isteden for. Nyte den tiden barnet ligg i magen,det blir nok ekstremt trave lfor henne etter fødsel. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, BLOMSTERKVAST skrev:

Synes ikke hun så god ut på det bildet ,Burde kvilt seg hjemme isteden for. Nyte den tiden barnet ligg i magen,det blir nok ekstremt trave lfor henne etter fødsel. 

Hjemmet deres står jo på hodet og skal flyttes ut av. ALT skal tømmes for å bo på en «mellomstasjon» og hun vil ikke ha «vising» med deres egne ting i huset. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er enig i veldig mye her, men syns det er utrolig lavmål når folk skal skrive at Camilla håner de med vanskelige svangerskap, at hun ikke vet hva vondt er osv. Blir litt kjerringmentalitet rett og slett. Man skal ikke sammenligne med seg selv, venninna si osv. Jeg kan føde uten smertestillende, men takler ikke ørebetennelse. Smerte er individuelt og hvordan hun opplever sitt svangerskap lige så. Virker som C har mye angst og plager og det tror jeg er høyst reelt. Hvem hadde ikke hatt det kjipt 5 uker før termin med nr4, når man har en konkurs og arbeidsløs mann, skal/må flytte,nedadgående blogg etc?

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Takida skrev:

Er enig i veldig mye her, men syns det er utrolig lavmål når folk skal skrive at Camilla håner de med vanskelige svangerskap, at hun ikke vet hva vondt er osv. Blir litt kjerringmentalitet rett og slett. Man skal ikke sammenligne med seg selv, venninna si osv. Jeg kan føde uten smertestillende, men takler ikke ørebetennelse. Smerte er individuelt og hvordan hun opplever sitt svangerskap lige så. Virker som C har mye angst og plager og det tror jeg er høyst reelt. Hvem hadde ikke hatt det kjipt 5 uker før termin med nr4, når man har en konkurs og arbeidsløs mann, skal/må flytte,nedadgående blogg etc?

Dette. Men hvorfor må hun dokumentere alt? Og at hun skriver at hun har ekstremt høy smerteterskel osv osv. Det meste er jo bare tullprat. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest BethD
1 minutt siden, RedRobbin skrev:

Kjerringmentalitet? 

Altså, hvis man blir lagt inn på sykehus med «umenneskelige smerter», da rekker man ikke å pakke med seg laptop, ligge å stryke seg på magen mens man poserer for bilder, eller oppdatere bloggen. Da er man heller så utafor pga smertene at man ikke gjør det overnevnte. Og min mann hadde heller aldri sittet klistret foran en medbrakt skjerm på sykehuset, mens jeg lå i disse smertene... 

Godt mulig det er psyken, men det er ikke det hun klager på!! Og jeg forholder meg til hva hun skriver, alt annet er vel spekulering? 

Må ikke glemme det faktum at hun,med disse ekstreme umenneskelige smertene,karrer seg ut av sengen for å ta bilde av «mannen» som sitter å slækker med data’n 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Vinglass skrev:

Maset hun ikke om det samme i sitt forrige svangerskap? At hun ville settes igang i god tid før termin ? Mener å huske det. Er jo bare det samme på repeat.  Barnet har det best inne i magen som sagt .  

Hun hadde jo avtalt date si. 

Kilde:gammel blogg

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Takida skrev:

Hun har vel eget ansvar med de valga hun har tatt?  Hun har valgt mannen, hun har valgt blogg, hun har valgt forretningsdrift, hun har valgt å få enda et barn. Hun har bidratt til å sette seg i den økonomiske situasjonen hun er i.  Dette har hun gjort frivillig går jeg utifra

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...