Halloi Skrevet 18. mars 2019 #37301 Del Skrevet 18. mars 2019 (endret) Enda godt hun har permisjon om 7 dager😊 (Ref. Snap) Endret 18. mars 2019 av Halloi 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 18. mars 2019 #37302 Del Skrevet 18. mars 2019 Camilla forstår ikke at babyen har det best i mammas mage til den er klar for å komme ut selv - med mindre det er fare for liv. Hun er egoistisk og takler motgang utrolig dårlig. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente42 Skrevet 18. mars 2019 #37303 Del Skrevet 18. mars 2019 8 timer siden, RedRobbin skrev: Det er tydelig at hun håper disse stadige sykehusbesøkene skal skaffe henne det keisersnittet hun så gjerne vil ha. Heldigvis er det svært oppegående og dyktige folk som jobber der, så tviler på at de lar seg lure så lett. Håper det sitter noen på sykehuset i pausa si og leser bloggen hennes. Håper de ser at hun tar seg tid til å holde verden oppdatert, legger ut bilder, mens hun klager til de om disse umenneskelige smertene. Hadde det vært noen bekymring, hadde hun vært koblet på CTG. Der sa du noe, for vet det er akkurat det!Ansatte som jobber der som får med seg det som skjer, og legger sammen to og to! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 18. mars 2019 #37304 Del Skrevet 18. mars 2019 9 timer siden, Panna skrev: Skal de flytte?? Skulle ikke de bygge ut da? Ja plutselig skulle de visst det, hun fant ut at de uansett kom til å mangle et soverom om de bygget ut. Så derfor kaster man seg rundt 5 uker før termin og flytter hjem til mor og far...Forstå det den som vil. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 18. mars 2019 #37305 Del Skrevet 18. mars 2019 (endret) *feilpost* Endret 18. mars 2019 av Perle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love2017juni Skrevet 18. mars 2019 #37306 Del Skrevet 18. mars 2019 11 timer siden, Rosasko skrev: Vist det er så «alvorlig» hvorfor er ikke hun da koblet opp slik dei følger hjerterytmen til barnet? 🤔 hun såg jaggu pigg ut på blogg bildene Fordi det er nok ikke noe i veien med baby; Det er mor som klager.. (noe de fleste gjør i slutten av svangerskap, men gjør det til de nærmeste og krever ikke innleggelse) Barnet har det nok som plommen i egget... ☺️ 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cati Skrevet 18. mars 2019 #37307 Del Skrevet 18. mars 2019 Man tror det ikke før man ser det... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 18. mars 2019 #37308 Del Skrevet 18. mars 2019 3 minutter siden, Cati skrev: Man tror det ikke før man ser det... Og ikke da engang tror man det man ser... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 18. mars 2019 #37309 Del Skrevet 18. mars 2019 Imponert over evnen til utflukter i Bergen med ekstreme smerter...hadde heller tatt meg en tur innom sykehus... 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 18. mars 2019 #37310 Del Skrevet 18. mars 2019 (endret) Det er faktisk litt avstander man må gå på den turen de var på, det var heller ikke noe problem. Endret 18. mars 2019 av Frøken_ida 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 18. mars 2019 #37311 Del Skrevet 18. mars 2019 Det er spill til bloggen. Noe må hun jo skrive om. Er det ingen drama, så lages det. Forstår ikke de kan leve slik i sus og dus når huset må selges. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 18. mars 2019 #37312 Del Skrevet 18. mars 2019 1 time siden, Frøken_ida skrev: Det er faktisk litt avstander man må gå på den turen de var på, det var heller ikke noe problem. Synes ikke hun så god ut på det bildet ,Burde kvilt seg hjemme isteden for. Nyte den tiden barnet ligg i magen,det blir nok ekstremt trave lfor henne etter fødsel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 18. mars 2019 #37313 Del Skrevet 18. mars 2019 3 timer siden, BLOMSTERKVAST skrev: Synes ikke hun så god ut på det bildet ,Burde kvilt seg hjemme isteden for. Nyte den tiden barnet ligg i magen,det blir nok ekstremt trave lfor henne etter fødsel. Hjemmet deres står jo på hodet og skal flyttes ut av. ALT skal tømmes for å bo på en «mellomstasjon» og hun vil ikke ha «vising» med deres egne ting i huset. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nina1975 Skrevet 18. mars 2019 #37314 Del Skrevet 18. mars 2019 Hvor står det at de skal flytte hjem til foreldrene hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 18. mars 2019 #37315 Del Skrevet 18. mars 2019 Er enig i veldig mye her, men syns det er utrolig lavmål når folk skal skrive at Camilla håner de med vanskelige svangerskap, at hun ikke vet hva vondt er osv. Blir litt kjerringmentalitet rett og slett. Man skal ikke sammenligne med seg selv, venninna si osv. Jeg kan føde uten smertestillende, men takler ikke ørebetennelse. Smerte er individuelt og hvordan hun opplever sitt svangerskap lige så. Virker som C har mye angst og plager og det tror jeg er høyst reelt. Hvem hadde ikke hatt det kjipt 5 uker før termin med nr4, når man har en konkurs og arbeidsløs mann, skal/må flytte,nedadgående blogg etc? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 18. mars 2019 #37316 Del Skrevet 18. mars 2019 6 minutter siden, Takida skrev: Er enig i veldig mye her, men syns det er utrolig lavmål når folk skal skrive at Camilla håner de med vanskelige svangerskap, at hun ikke vet hva vondt er osv. Blir litt kjerringmentalitet rett og slett. Man skal ikke sammenligne med seg selv, venninna si osv. Jeg kan føde uten smertestillende, men takler ikke ørebetennelse. Smerte er individuelt og hvordan hun opplever sitt svangerskap lige så. Virker som C har mye angst og plager og det tror jeg er høyst reelt. Hvem hadde ikke hatt det kjipt 5 uker før termin med nr4, når man har en konkurs og arbeidsløs mann, skal/må flytte,nedadgående blogg etc? Dette. Men hvorfor må hun dokumentere alt? Og at hun skriver at hun har ekstremt høy smerteterskel osv osv. Det meste er jo bare tullprat. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg RedRobbin Skrevet 18. mars 2019 Populært innlegg #37317 Del Skrevet 18. mars 2019 3 minutter siden, Takida skrev: Er enig i veldig mye her, men syns det er utrolig lavmål når folk skal skrive at Camilla håner de med vanskelige svangerskap, at hun ikke vet hva vondt er osv. Blir litt kjerringmentalitet rett og slett. Man skal ikke sammenligne med seg selv, venninna si osv. Jeg kan føde uten smertestillende, men takler ikke ørebetennelse. Smerte er individuelt og hvordan hun opplever sitt svangerskap lige så. Virker som C har mye angst og plager og det tror jeg er høyst reelt. Hvem hadde ikke hatt det kjipt 5 uker før termin med nr4, når man har en konkurs og arbeidsløs mann, skal/må flytte,nedadgående blogg etc? Kjerringmentalitet? Altså, hvis man blir lagt inn på sykehus med «umenneskelige smerter», da rekker man ikke å pakke med seg laptop, ligge å stryke seg på magen mens man poserer for bilder, eller oppdatere bloggen. Da er man heller så utafor pga smertene at man ikke gjør det overnevnte. Og min mann hadde heller aldri sittet klistret foran en medbrakt skjerm på sykehuset, mens jeg lå i disse smertene... Godt mulig det er psyken, men det er ikke det hun klager på!! Og jeg forholder meg til hva hun skriver, alt annet er vel spekulering? 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 18. mars 2019 #37318 Del Skrevet 18. mars 2019 1 minutt siden, RedRobbin skrev: Kjerringmentalitet? Altså, hvis man blir lagt inn på sykehus med «umenneskelige smerter», da rekker man ikke å pakke med seg laptop, ligge å stryke seg på magen mens man poserer for bilder, eller oppdatere bloggen. Da er man heller så utafor pga smertene at man ikke gjør det overnevnte. Og min mann hadde heller aldri sittet klistret foran en medbrakt skjerm på sykehuset, mens jeg lå i disse smertene... Godt mulig det er psyken, men det er ikke det hun klager på!! Og jeg forholder meg til hva hun skriver, alt annet er vel spekulering? Må ikke glemme det faktum at hun,med disse ekstreme umenneskelige smertene,karrer seg ut av sengen for å ta bilde av «mannen» som sitter å slækker med data’n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 18. mars 2019 #37319 Del Skrevet 18. mars 2019 5 timer siden, Vinglass skrev: Maset hun ikke om det samme i sitt forrige svangerskap? At hun ville settes igang i god tid før termin ? Mener å huske det. Er jo bare det samme på repeat. Barnet har det best inne i magen som sagt . Hun hadde jo avtalt date si. Kilde:gammel blogg 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 18. mars 2019 #37320 Del Skrevet 18. mars 2019 53 minutter siden, Takida skrev: Er enig i veldig mye her, men syns det er utrolig lavmål når folk skal skrive at Camilla håner de med vanskelige svangerskap, at hun ikke vet hva vondt er osv. Blir litt kjerringmentalitet rett og slett. Man skal ikke sammenligne med seg selv, venninna si osv. Jeg kan føde uten smertestillende, men takler ikke ørebetennelse. Smerte er individuelt og hvordan hun opplever sitt svangerskap lige så. Virker som C har mye angst og plager og det tror jeg er høyst reelt. Hvem hadde ikke hatt det kjipt 5 uker før termin med nr4, når man har en konkurs og arbeidsløs mann, skal/må flytte,nedadgående blogg etc? Hun har vel eget ansvar med de valga hun har tatt? Hun har valgt mannen, hun har valgt blogg, hun har valgt forretningsdrift, hun har valgt å få enda et barn. Hun har bidratt til å sette seg i den økonomiske situasjonen hun er i. Dette har hun gjort frivillig går jeg utifra 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg