Gjest Pizzaface Skrevet 18. februar 2016 #2101 Del Skrevet 18. februar 2016 Det var en artikkel uten substans, synes jeg. Hvorfor ble den skrevet? Bra for Camilla at hun kunne legge fram sin side uten noen som helst av innvendinger eller kritikk, og at journalisten googlet etter sladder og dermed kunne "bevise" at hun liksom blir plaget av nettmobbere. Det minner litt om Fotballfrue-intervjuet skrevet av Jonas Forsang for DN, for de som husker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 18. februar 2016 #2102 Del Skrevet 18. februar 2016 Det morsomste med den tapetforklaringen er jo ikke selve forklaringen, men at den står i anførselstegn.. hehe.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pizzaface Skrevet 18. februar 2016 #2103 Del Skrevet 18. februar 2016 Hun ville ikke ha en rett linje, men litt liv, skriver hun. Og oppussing er det hun er best innen. Utrolig! Hun siterer ofte seg selv i bloggen, slik andre siterer kloke personer for referanse. Det er sikkert derfor hun skriver i hermetegn her og, i tillegg til at hun er uten utdannelse og derfor sikkert ikke kjenner til reglene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 18. februar 2016 #2104 Del Skrevet 18. februar 2016 3 minutter siden, Pizzaface skrev: Hun ville ikke ha en rett linje, men litt liv, skriver hun. Og oppussing er det hun er best innen. Utrolig! Hun siterer ofte seg selv i bloggen, slik andre siterer kloke personer for referanse. Det er sikkert derfor hun skriver i hermetegn her og, i tillegg til at hun er uten utdannelse og derfor sikkert ikke kjenner til reglene. Og hun ville forklare det "før noen begynner å bitche"... Rart da at hun ikke forklarte det da de første bildene, som var de som fikk meg til å reagere på dette, ble lagt ut! Hun ventet til det ble skrevet her inne 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 18. februar 2016 #2105 Del Skrevet 18. februar 2016 54 minutter siden, PrimaDonna_ skrev: RealitySTJERNE ??? Haha!! Det tenkte jeg og! Blir man automatisk stjerne av å være realityDELTAGER? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 18. februar 2016 #2106 Del Skrevet 18. februar 2016 Selv om hun forklarer tapet-blemmen sin med at det er gjort med hensikt, så ser det ikke bra ut. Utrolig amatørmessig utført av en som faktisk tar seg betalt for å hjelpe folk med interiør. Hastverk er lastverk!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 18. februar 2016 #2107 Del Skrevet 18. februar 2016 1 minutt siden, Joppe skrev: Selv om hun forklarer tapet-blemmen sin med at det er gjort med hensikt, så ser det ikke bra ut. Utrolig amatørmessig utført av en som faktisk tar seg betalt for å hjelpe folk med interiør. Hastverk er lastverk!! Nei, det ser ikke bra ut. Synd, for egentlig er det en lekker tapet. Men pga måten hun har hengt den opp på blir mønsteret et eneste rot dessverre. Det er nok "liv" i den tapeten uten at hun henger den opp så den danner bølger! Se på de 2 lengdene i venstre hjørne, de henger riktig. Der får man skikkelig inntrykk av mønsteret. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 18. februar 2016 #2108 Del Skrevet 18. februar 2016 4 minutter siden, FruRosa skrev: Nei, det ser ikke bra ut. Synd, for egentlig er det en lekker tapet. Men pga måten hun har hengt den opp på blir mønsteret et eneste rot dessverre. Det er nok "liv" i den tapeten uten at hun henger den opp så den danner bølger! Se på de 2 lengdene i venstre hjørne, de henger riktig. Der får man skikkelig inntrykk av mønsteret. Helt enig! Flott tapet, som blir "ødelagt" pga slurv fra Camilla og hennes venninne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 18. februar 2016 #2109 Del Skrevet 18. februar 2016 5 minutter siden, FruRosa skrev: Nei, det ser ikke bra ut. Synd, for egentlig er det en lekker tapet. Men pga måten hun har hengt den opp på blir mønsteret et eneste rot dessverre. Det er nok "liv" i den tapeten uten at hun henger den opp så den danner bølger! Se på de 2 lengdene i venstre hjørne, de henger riktig. Der får man skikkelig inntrykk av mønsteret. Pøh! Om to måneder kommer det en ny tapet, så hvorfor bry seg!! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjärd Skrevet 18. februar 2016 #2110 Del Skrevet 18. februar 2016 "Barn bør ikke ha sukker på hverdagen" 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 18. februar 2016 #2111 Del Skrevet 18. februar 2016 5 timer siden, Kristanna skrev: En fjær til en bondegård? Nå lo jeg høyt :D Hun er helt rå på ordtak.. Svinger fort da, hun som akkurat var fattig. Og nå klarer hun seg bra økonomisk. Lo bra jeg også det føyer seg jo bare inn i rekken (og den er laaaaang) av ordtak som hun legger sin spesielle "Camilla touch" på. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 18. februar 2016 #2112 Del Skrevet 18. februar 2016 Tråden ryddet for spekulasjoner, avsporinger og brukerdebatt, og svar til alt dette Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenFarao Skrevet 18. februar 2016 #2113 Del Skrevet 18. februar 2016 ..VP på Unge mødre på FEM....nye episoder,men må være gamle opptak siden butikken eksisterte enda.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik29 Skrevet 18. februar 2016 #2114 Del Skrevet 18. februar 2016 (endret) Skulle ønske hun kunne bruke staveprogram eller få noen til å lese over før hun publiserer .... Endret 19. februar 2016 av Bond 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 18. februar 2016 #2115 Del Skrevet 18. februar 2016 Jeg syns faktisk stolene ble litt stilige, jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titan Skrevet 18. februar 2016 #2116 Del Skrevet 18. februar 2016 Jeg ser ikke det med tapeten overhodet jeg. Må vel ha et trent øye for slikt noe sikkert. Det ble veldig mye finere synes jeg da. Og det at hun kommenterer selv at det har vært overmøblert der - do you think?? Hahah. Det ble lekkert. Utrolig fort som de gjorde det også - helt sjokka jeg! Mindre showroom for SbN nå da sikkert i og med at hun har kjøpt mye fra Home and Cottage. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 18. februar 2016 #2117 Del Skrevet 18. februar 2016 (endret) Blæ. Fikk ikke med siteringen Endret 18. februar 2016 av Fotballflue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 18. februar 2016 #2118 Del Skrevet 18. februar 2016 9 minutter siden, Fotballflue skrev: Jeg syns faktisk stolene ble litt stilige, jeg Det er egentlig veldig flotte barstoler. Jeg synes Camilla har ødelagt de totalt med å sage av føttene. Ser helt merkelig ut med barstoler som har avkutta bein til et spisebord. Den type stol kunne hun garantert fått som spisestol, så det er vel en eller annen grunn til at hun velger å gjøre det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 18. februar 2016 #2119 Del Skrevet 18. februar 2016 (endret) 2 minutter siden, Joppe skrev: Det er egentlig veldig flotte barstoler. Jeg synes Camilla har ødelagt de totalt med å sage av føttene. Ser helt merkelig ut med barstoler som har avkutta bein til et spisebord. Den type stol kunne hun garantert fått som spisestol, så det er vel en eller annen grunn til at hun velger å gjøre det sånn. Jo, ja, du sier noe, de skal jo ikke være sånn! Men jeg syns ikke det ble så ille, men man har jo forskjellig smak. Endret 18. februar 2016 av Fotballflue 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 18. februar 2016 #2120 Del Skrevet 18. februar 2016 Nå lurer jeg her...i det nyeste innlegget sitt skriver hun at de prøvde å bli gravide sammen, hun tok medisiner osv. Og så skriver hun til slutt at de var uforsiktige? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg