kahaki Skrevet 28. mai 2019 #39141 Del Skrevet 28. mai 2019 27 minutter siden, ashera skrev: Det er helt vanlig å kjøre med sommerdekk over Grotli og Strynefjellet sommerstid. Snøen hun snakker om er de høye brøytekantene. Veibanen er fri for snø. Politiet og vegvesenet anbefalte vinterdekk på alle fjelloverganger på Østlandet i helgen som var pga nedbør. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 29. mai 2019 #39142 Del Skrevet 29. mai 2019 Viktig å få frem at de skal kjøpe huset til takst ja. Ingen må tro at de ikke har råd. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mildemoses Skrevet 29. mai 2019 #39143 Del Skrevet 29. mai 2019 52 minutter siden, Poly skrev: Viktig å få frem at de skal kjøpe huset til takst ja. Ingen må tro at de ikke har råd. Mer sannsynlig at hun påpeker dette så ikke noen skal tro at søsknene hennes blir forfordelt. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 29. mai 2019 #39144 Del Skrevet 29. mai 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner, persondebatt, latterliggjøring og svar til dette. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 29. mai 2019 #39145 Del Skrevet 29. mai 2019 Videoen fra gekko igår har de sletta tidligere idag, så de får nok med seg her inne 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruenFraHavet Skrevet 29. mai 2019 #39146 Del Skrevet 29. mai 2019 Hvis jeg hadde postet et bilde av badet og informert om at jeg hadde vasket, ja da tror jeg familien hadde søkt profesjonell hjelp for meg. Badet, og huset forøvrig, vaskes jevnlig uten at det annonseres på IG, FB eller lokalavisen. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Griffin87 Skrevet 29. mai 2019 #39147 Del Skrevet 29. mai 2019 12 minutter siden, FruenFraHavet skrev: Hvis jeg hadde postet et bilde av badet og informert om at jeg hadde vasket, ja da tror jeg familien hadde søkt profesjonell hjelp for meg. Badet, og huset forøvrig, vaskes jevnlig uten at det annonseres på IG, FB eller lokalavisen. Hva? 🤔 Legger du ikke ut bilder når du har vasket? Hva med bilder når du har bakt? Brettet klær? Og ikke minst masse bilder fra barnas private rom? 🤔 Jøss. Man skulle jo nesten tro du var en av de som hadde god gammeldags vett i hodet 😉 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 29. mai 2019 #39148 Del Skrevet 29. mai 2019 I morgen er det en « inneklemt» fridag og mor paprika har landet.... igjen 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 29. mai 2019 #39149 Del Skrevet 29. mai 2019 8 minutter siden, Nussepus skrev: I morgen er det en « inneklemt» fridag og mor paprika har landet.... igjen Så hun mener at fridagen er inneklemt? Hva er da fredagen? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 29. mai 2019 #39150 Del Skrevet 29. mai 2019 Hva betyr egentlig en "fridag" for det paret der uansett. Bortsett fra at barnehage og skole er stengt. De har jo fri året rundt. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 29. mai 2019 #39151 Del Skrevet 29. mai 2019 Camilla. Inneklemt fridag betyr en vanlig arbeidsdag som er mellom feks en helligdag og helg. Et eksempel kan være nå førstkommende fredag. Den kan kalles inneklemt for den «klemmes» mellom torsdag som er en helligdag og helga som kommer. Inneklemt dag betyr at mange ofte tar seg fri, denne vanlige arbeidsdagen selv om det strengt tatt ikke er en fridag. Ofte har skoler og barnehager planleggingsdag på sånne dager. Versego’ 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 30. mai 2019 #39152 Del Skrevet 30. mai 2019 Den "inneklemte fridagen" starter med massiv eksponering. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 30. mai 2019 #39153 Del Skrevet 30. mai 2019 28 minutter siden, FruRosa skrev: Den "inneklemte fridagen" starter med massiv eksponering. Og snop på morrakvisten. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 30. mai 2019 #39154 Del Skrevet 30. mai 2019 Kræsjlandet, igjen.... 😊 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 30. mai 2019 #39155 Del Skrevet 30. mai 2019 10 timer siden, Clara80 skrev: Hva betyr egentlig en "fridag" for det paret der uansett. Bortsett fra at barnehage og skole er stengt. De har jo fri året rundt. Men disse dagene er litt slitsomme for paret, siden de får flere unger i hus. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sialove Skrevet 30. mai 2019 #39156 Del Skrevet 30. mai 2019 Godteri, saft og iPad kl 9 på morran👍 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 30. mai 2019 #39157 Del Skrevet 30. mai 2019 Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjoner, latterliggjøring, innhold med opphavsrett og svar til dette. Elaine Marley, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Friluftsdame Skrevet 31. mai 2019 Populært innlegg #39158 Del Skrevet 31. mai 2019 I Paprikas SoMe nå er det etter min mening grov eksponering av mindreårige. Dette er basert på reine fakta som er åpne for enhver. Det er IKKE spekulasjon eller hets. Private bilder som hører hjemme i en lukket gruppe spres til enhver som vil følge. Hun sa hun skulle slutte, profesjonalisere bloggen sin og skjérme mindreårige. Det skulle bli så bra. Likevel faller hun tilbake, og velger det enkleste. Det er en ting mindreårige ikke egner seg til; nemlig å være et annet menneskes eneste livsinnhold. Dette uttalte en kjent norsk barnepsykolog for en tid tilbake. I 2019 vil jeg legge til: og heller ikke inntektsgrunnlag. Det er rett og slett skrekkelig å se. Forkastelig. 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 31. mai 2019 #39159 Del Skrevet 31. mai 2019 3 minutter siden, Friluftsdame skrev: I Paprikas SoMe nå er det etter min mening grov eksponering av mindreårige. Dette er basert på reine fakta som er åpne for enhver. Det er IKKE spekulasjon eller hets. Private bilder som hører hjemme i en lukket gruppe spres til enhver som vil følge. Hun sa hun skulle slutte, profesjonalisere bloggen sin og skjérme mindreårige. Det skulle bli så bra. Likevel faller hun tilbake, og velger det enkleste. Det er en ting mindreårige ikke egner seg til; nemlig å være et annet menneskes eneste livsinnhold. Dette uttalte en kjent norsk barnepsykolog for en tid tilbake. I 2019 vil jeg legge til: og heller ikke inntektsgrunnlag. Det er rett og slett skrekkelig å se. Forkastelig. 110 % ( 😉 ) enig! Det er nesten det eneste hun legger ut for tiden. Hver dag, flere ganger daglig. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunalee Skrevet 31. mai 2019 #39160 Del Skrevet 31. mai 2019 Herregud, det maset med mobilen og musikk hele tida... For en masegjeng! 🙄 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg