Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

41 minutter siden, Nicco skrev:

Den sofaen som K ligger i på hennes snap ser da ganske så stor ut🤔

Er den sofaen ny? 

Den ser jo virkelig gammel og nedsittet ut. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er den sofaen ny? Den ser krøllete og nedslitt ut for meg, men det er mulig at jeg er håpløst gammeldags. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo topp om de selger en sofa og kjøper (?)/ overtar en ny brukt. Ny for dem.  ❤gjenbruk ❤

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, FruenFraHavet skrev:

Er den sofaen ny? Den ser krøllete og nedslitt ut for meg, men det er mulig at jeg er håpløst gammeldags. 

Ser overhode ikke ny ut. Men supert med gjenbruk så ikke ment som kritikk!

Ellers registerer jeg at det er ganske unikt å være sammen i barselbobla, uke etter uke. De fleste pappaer må tilbake i jobb etter 2 uker. Her er det bare kos og café dag ut og dag inn 💞

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, kokkos skrev:

Er jo topp om de selger en sofa og kjøper (?)/ overtar en ny brukt. Ny for dem.  ❤gjenbruk ❤

Rart da at hun "måtte" kjøpe en Ektorp fra IKEA (den hun nå selger) i slutten av mars fordi det var leveringstid på den de skulle ha.

Og den (nesten helt nye) de hadde i rekkehuset kunne de ikke ha med, fordi den sperret for altandøra... Den nye står foran halve altandøra!

Jeg merker meg at hun er tilbake til lyse møbler, få måneder etter at hun landet på mørke...

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, FruRosa skrev:

Rart da at hun "måtte" kjøpe en Ektorp fra IKEA (den hun nå selger) i slutten av mars fordi det var leveringstid på den de skulle ha.

Og den (nesten helt nye) de hadde i rekkehuset kunne de ikke ha med, fordi den sperret for altandøra... Den nye står foran halve altandøra!

Jeg merker meg at hun er tilbake til lyse møbler, få måneder etter at hun landet på mørke...

Jeg tenker det sammen. Hun hadde en lignende sofa i huset hun bodde i sammen med pappa'n til minstejenta i. Da hun flyttet inn i leid leilighet etter bruddet proklamerte hun at hun gikk for en mørkere stil, det skulle være mer betong og glam eller noe sånt, og sofaen fra huset ble ikke med. Hun kjøpte seg en mørkegrå veloursofa med nagler på mener jeg å huske. Den hadde hun kun noen måneder før hun "landet" på en lys linsofa som lignet veldig på den hun hadde i huset. Den ble forøvrig til rekkehuset og ble vel først byttet ut tidlig i 2018 til den sorte sofaen med sjeselongen på motsatt ende. Så ble den byttet til den mørkegrå veloursofaen de hadde til de flyttet. Og etter en "ventesofa" er de altså tilbake til lys linsofa. Det går i sirkel og Camilla kommer stadig tilbake til utgangspunktet...

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofaen hun viser på IG (der K. og babyen ligger på den), kan da umulig være ny? Jeg heier på gjenbruk (i alle fall når det gjelder The Gekkos), men hvorfor skriver hun om lang leveringstid osv. om de har kjøpt en brukt sofa? 

Og om den mot all formodning skulle være flunka ny, hadde jeg reklamert på den ASAP. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Cesil skrev:

Sofaen hun viser på IG (der K. og babyen ligger på den), kan da umulig være ny? Jeg heier på gjenbruk (i alle fall når det gjelder The Gekkos), men hvorfor skriver hun om lang leveringstid osv. om de har kjøpt en brukt sofa? 

Og om den mot all formodning skulle være flunka ny, hadde jeg reklamert på den ASAP. 

Fordi alt bare er fasade fasade fasade. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paprika har bilde av TV og teksten «outlander»😍 

men eneste jeg ser er to stoooore lysestaker midt foran skjermen 🤦🏻‍♀️

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, FruRosa skrev:

Sofaen er visst ny...

https://villapaprikablogg.no/9607-2/

Godt hun sier hvor den er fra så slipper vi andre å bestille ferdig skrukkete sofa. Og jeg ble skikkelig overrasket da hun fortalte at de er sofaslitere. Det var sjokkerende😳😳

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmmm... har bodd 15 år i huset mitt....malt en gang..når vi flyttet inn..og brukt "opp " to sofaer. Et hjem blir ikke til av interiøret men av de som bor der , kjærligheten og atmosfæren :) 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi tolker forskjellig. Jeg tolker den som brukt og at de har ventet på den fordi noen andre ventet på sin nye sofa. Og legger til at jeg synes gjenbruk er TipTop og gjør dette stadig selv da jeg både har småbarn, hunder, katt, større barn m.m Får mye fint brukt og har blitt en stygg mentalitet at man skal kjøpe alt nytt hele tiden.

Om det viser seg å stemme at de har handlet brukt, så kunne hun ha vridd om dette til noe positivt og at hun heier på miljøet :)

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, FruRosa skrev:

Tolker det som at den er ny siden de har ventet på å få den levert.

Det var vel det hun skrev og, at det var så lang levering på denne, og derfor hun kjøpte en Ektorp for å ha i mellomtiden

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fjugur skrev:

Det var vel det hun skrev og, at det var så lang levering på denne, og derfor hun kjøpte en Ektorp for å ha i mellomtiden

Stemmer!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...