Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kilde: BRRG

Sist innsendte årsregnskap 2016

Oversendt tingretten pga. manglende innsendt årsregnskap

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, CMarie skrev:

Det er markedet som bestemmer prisen. Var leiligheten verdt det for kjøper er det riktig pris. Glad hun fikk mye jeg, så hun har mulighet til å kjøpe seg et nytt hjem og ikke sitte i midlertidige løsninger.

At hun fikk solgt for så mye, betyr ikke at hun umiddelbart sitter med midler til å kjøpe.... Kommer jo helt an på gjeld og inntekt.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har hun rundt 400 000 tusen om hun ikke skylder noen penger i tillegg det er faktisk ikke allverdens altså.... hvordan de skal kjøpe seg bolig det vet jeg ikke:( det er trist altså å flytte ut av eget for å se at det er leeeenge til en har muligheten for å kjøpe igjen 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tiara07 skrev:

At hun fikk solgt for så mye, betyr ikke at hun umiddelbart sitter med midler til å kjøpe.... Kommer jo helt an på gjeld og inntekt.

Det har jeg da heller ikke sagt. Men jo mer hun får jo større sjanse har hun til å kjøpe nytt eller betale gjeld eller reise jorda rundt eller hva hun nå har tenkt til. Antar hun mest sannsynlig hadde egenkapital med inn også, da hun kjøpte. Men er vel ikke så mange her som har detaljkunnskap om damens privatøkonomi, iallfall ikke jeg. Vi har egentlig ikke noe med det heller. Uansett unner jeg henne, og alle andre, å få best mulig pris for boligen sin.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kahaki skrev:

Kilde: BRRG

Sist innsendte årsregnskap 2016

Oversendt tingretten pga. manglende innsendt årsregnskap

Fantastisk.. da blir det tvangsoppløsning. Fordi man ikke gidder å ordne opp. Herlig å ha på historikken sin. 

Men realiteten er at på dette viset havner man på loftet til svigers. Ganske utrolig og skremmende at to så unge mennesker har prestert å kjøre 3 selskap åt skogen. Det er nemlig realiteten, som ikke kan bortforklares. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, CMarie skrev:

Det har jeg da heller ikke sagt. Men jo mer hun får jo større sjanse har hun til å kjøpe nytt eller betale gjeld eller reise jorda rundt eller hva hun nå har tenkt til. Antar hun mest sannsynlig hadde egenkapital med inn også, da hun kjøpte. Men er vel ikke så mange her som har detaljkunnskap om damens privatøkonomi, iallfall ikke jeg. Vi har egentlig ikke noe med det heller. Uansett unner jeg henne, og alle andre, å få best mulig pris for boligen sin.

Du skrev; "glad hun fikk så mye jeg, SÅ HUN HAR MULIGHET, og IKKE TRENGER Å SITTE PÅ Midlertidige løsninger.." Så igjen; Dette vet vi ikke! Det kommer helt an på gjeld og økonomi, det er ikke gitt at prisøkningen gjør at hun går i pluss etter salget, og det vet heller ikke du. Men, de sitter nå der med 5 barn tilsammen på et trangt loft hos mamma og pappa, i 30-årene, etter utrolig mange "gode år" med blogg og eksponering....Kanskje de fremdeles tøffer seg med leasingbiler og overlånte biler (aner ikke jeg) men at de har kjøpekraft i dette tilfellet, tviler jeg på!! For all del, håper det går bra for henne, men det har ingenting med fakta å gjøre.  

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Tiara07 skrev:

Du skrev; "glad hun fikk så mye jeg, SÅ HUN HAR MULIGHET, og IKKE TRENGER Å SITTE PÅ Midlertidige løsninger.." Så igjen; Dette vet vi ikke! Det kommer helt an på gjeld og økonomi, det er ikke gitt at prisøkningen gjør at hun går i pluss etter salget, og det vet heller ikke du. Men, de sitter nå der med 5 barn tilsammen på et trangt loft hos mamma og pappa, i 30-årene, etter utrolig mange "gode år" med blogg og eksponering....Kanskje de fremdeles tøffer seg med leasingbiler og overlånte biler (aner ikke jeg) men at de har kjøpekraft i dette tilfellet, tviler jeg på!! For all del, håper det går bra for henne, men det har ingenting med fakta å gjøre.  

Hvis vi skal spikke fliser her burde jeg satt inn et "KANSKJE ikke trenger"... Poenget mitt var/er at jeg er glad hun fikk så god pris som mulig for leiligheten og at jeg HÅPER det kan hjelpe henne videre. Aner som sagt ikke noe om økonomien hennes og det er ikke sikkert hun ser på bosituasjonen som hverken vanskelig, håpløs eller midlertidig. (Noe jeg personlig ville gjort om det var meg, men det er meg da) 

Du må gjerne tvile på kjøpekraften deres, og ser du "håper det går bra for henne, men det har ingenting med fakta å gjøre" Hvilken fakta henviser du til her? Hvilken fakta sitter du med fasit til? 🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, CMarie skrev:

Hvis vi skal spikke fliser her burde jeg satt inn et "KANSKJE ikke trenger"... Poenget mitt var/er at jeg er glad hun fikk så god pris som mulig for leiligheten og at jeg HÅPER det kan hjelpe henne videre. Aner som sagt ikke noe om økonomien hennes og det er ikke sikkert hun ser på bosituasjonen som hverken vanskelig, håpløs eller midlertidig. (Noe jeg personlig ville gjort om det var meg, men det er meg da) 

Du må gjerne tvile på kjøpekraften deres, og ser du "håper det går bra for henne, men det har ingenting med fakta å gjøre" Hvilken fakta henviser du til her? Hvilken fakta sitter du med fasit til? 🤔

Sitter ikke med noen fasit, og sikkert dårlig formulert, men tror de fleste forstår hva jeg mener. Det er mye som tilsier at de ikke har så mye midler til å kjøpe noe nytt nå, og masse som tilsa at de måtte selge. Spekulajsoner for mange, fakta for andre. 

Endret av Tiara07
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tiara07 skrev:

Sitter ikke med noen fasit, og sikkert dårlig formulert, men tror de fleste forstår hva jeg mener. Det er mye som tilsier at de ikke har så mye midler til å kjøpe noe nytt nå, og masse som tilsa at de måtte selge. Spekulajsoner for mange, fakta for andre. 

Det fine med diskusjonsfora er at alle kan og må få ha sin egen mening 🙂  Fakta er noe annet, men det vet du jo også som du skriver.

Som sagt, unner alle som selger noe å få en god pris. Såpass raus kan man være.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen deres er vel å spare opp egenkapital nå som de bor (gratis?) på loftet hos mor og far.  Er jo ikke så vanskelig det når de ikke har noe huslån å betale på lenger.

Endret av Poly
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Poly skrev:

Planen deres er vel å spare opp egenkapital nå som de bor (gratis?) på loftet hos mor og far.  Er jo ikke så vanskelig det når de ikke har noe huslån å betale på lenger.

Vel, det krever jo at man faktisk har inntekt, da. De har 5 barn å mate også...

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Rubella skrev:

Vel, det krever jo at man faktisk har inntekt, da. De har 5 barn å mate også...

Du tror ikke hun har inntekt fra bloggen? Selfølgelig har hun det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, kahaki skrev:

Så de selger under takst men «måtte ikke» selge?

🧐

Vi solgte også under takst, vi måtte heller ikke selge men er jo mye pes å sitte med 2 hus (for vår del) og det er markedet som bestemmer. Så at man selger under behøver ikke bety at man MÅ! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 29.4.2019 den 22.45, Inga-pinga skrev:

Han ser Game of thrones med en av barna til stede😱

Var det ikke kun babyen der? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Gjest_88 skrev:

Var det ikke kun babyen der? 

Nei jeg og så det satt ett større barn foran TV. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nicco skrev:

Vi solgte også under takst, vi måtte heller ikke selge men er jo mye pes å sitte med 2 hus (for vår del) og det er markedet som bestemmer. Så at man selger under behøver ikke bety at man MÅ! 

Du må jo hvis du syntes det er «pes» med to hus.

Å ikke måtte betyr at det er helt greit å sitte med to eller flere boliger.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, marthes skrev:

Nei jeg og så det satt ett større barn foran TV. 

Ok så ikke det😱 trodde det kun var babyen der og da hadde det ikke gjort noe men hvis noen av de andre var tilstede e det lott verre

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...