Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det lov å synes at snappen til Kim var litt klein? Den hvor C synger med til You are not alone av Michael Jackson til babyen. INGENTING er privat. De er virkelig noe for seg selv... 😐

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Camilla og Kim!

Blir spennende å se hvordan det blir for de å ha barn på fulltid. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd dei ikkje kan legge vekk telefonen og berre nyte den nye tilværelsen. Babyen vart født i dag og allereide ligger det ute fleire bilder av barnet.

Greit vi er forskjellige, men då eg fødte var telefonen det minst viktige, eg var heilt oppslukt av den lille. Ein kan faktisk være stolt og lykkelig utan å måtte skrive om det på SOME.

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns faktisk det er helt greit å publisere ETT bilde av nyfødte babyer (selv om de fleste nok venter til mor, far og barn har fått den fantastiske første tiden i ro og fred). 

En nyfødt baby har ikke vondt av det, men det er alt som man kan forvente kommer fremover. Ingenting er privat og ingenting er for intimt. Å poste bilder av mor på fødestuen er bare så dårlig klasse at det knapt kan beskrives med ord. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Camilla og Kim! Masse lykke til med den lille! 💙

(For 22 år siden kom det en fotograf fra lokalavisen til sykehuset og tok bilde av meg og min nyfødte. Bildet, også med fødselsvekt, stod i avisen dagen etter. 😉)

Stnes alle skal slutte å spekulere i hvem som har sett ham først osv. Kan vi ikke glede oss på deres vegne nå. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer etter fødsel er det allerede delt mange bilder og videoer, samt info i form av tekst, på både mammas og pappas SoMe. 

Jeg er oppriktig glad for at fødselen ble en god opplevelse for Camilla, og at alt er bra med henne og den lille! 

Eksponeringen er dessverre akkurat som forventet, men ikke mindre kritikkverdig av den grunn!

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer m den lille,ønsker dem alt godt framover💙🥂 Så bra fødselen gikk så fint denne gang!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Understreker at jeg nå snakker om meg selv og ikke andre her i Forumet. Jeg har tatt meg selv i å irritere meg over å ha blitt sperret fra Paprikas IG. Fordi jeg da ikke har fått følge forløp under fødsel og sett bilde av den lille. Jeg skammer meg faktisk, med rette. Er sterkt i mot eksponering av barn, og derfor er jeg selv nå helt på trynet og en skikkelig dust. Jeg skal gjøre mitt beste for å undertrykke nysgjerrigheten og skjerpe meg.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønne hvorfor den nyfødte må eksponeres så voldsomt. Er ikke overrasket, men likevel overgitt.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke ganske vanlig å publisere et bilde på SoMe av den nyfødte? De aller fleste på Facebook som får barn av de jeg er venn med gjør det.

«Her er XX, XXXXgram, alt vel med mor og barn.»

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, Darkannie skrev:

Er det ikke ganske vanlig å publisere et bilde på SoMe av den nyfødte? De aller fleste på Facebook som får barn av de jeg er venn med gjør det.

Joda, de fleste gjør vel det, meg inkludert. Men de fleste har ikke offentlige profiler med mange tusen følgere? De fleste bruker ikke bedritskontoen sin for å vise frem barna sine. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Darkannie skrev:

De aller fleste av mine venner legger ut et bilde av bittesmå føtter eller en liten hånd som holder mors/fars finger.

Se også på Jenny Skavlan og mannen; har aldri vist et bilde av datteren forfra. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...