Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, Clara80 skrev:

Greit å få den ungen ut før påske. Da stenges rampelys, så ingen trafikk herfra 😂

😂 mulig lavere klikk til bloggere og da. KG sponser dem sikkert. Kan jo ikke tape peng si.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, lillemy02 skrev:

Hvorfor er hun ikke sendt hjem?? Her sender de alle hjem før de er minimum 4 cm. Altså i aktiv fødsel må jo være mye bedre det enn å ha nå tilbragt 36 t på sykehuset med masse smerter. De bor jo ikke akkurat langt unna heller.

Fordi hun blir satt igang. Det kan være en lang prosess på flere dager.. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hyachint31 skrev:

Da er det nok ulik informasjon ute å går. Vi fikk beskjed om at far måtte kjøpe seg mat nede. 

Det gjelder middag - brødmåltider kan pårørende betale en liten sum for på avdelingen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Miss.Wildfox skrev:

Fordi hun blir satt igang. Det kan være en lang prosess på flere dager.. 

Jeg er fullstendig klar over det! Jeg ble satt igang 4 ganger så har litt erfaring med det. Jeg fikk dra hjem når det drøyde lenge. Er jo mye bedre å være hjemme. Med ballong har du jo en eller to dager hjemme. Med piller går alt mye fortere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Alle klager over at hun/de deler opplevelsen og sikkert kommer til å dele bilde av den nyfødte - men de samme sitter sikkert å trykker «update» for å få sett det siste som skjer først. Snodig det der. 

Men fint å lese alles erfaringer med fødsler her, burde vært et forum for det også. Eller vent, det er vel det🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, lillemy02 skrev:

Hvorfor er hun ikke sendt hjem?? Her sender de alle hjem før de er minimum 4 cm. Altså i aktiv fødsel må jo være mye bedre det enn å ha nå tilbragt 36 t på sykehuset med masse smerter. De bor jo ikke akkurat langt unna heller.

Det er forskjellig fra situasjon til situasjon vettu. Er det spesielle årsaker til det så blir man på sykehuset hele tiden. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Justsaying skrev:

Alle klager over at hun/de deler opplevelsen og sikkert kommer til å dele bilde av den nyfødte - men de samme sitter sikkert å trykker «update» for å få sett det siste som skjer først. Snodig det der. 

Men fint å lese alles erfaringer med fødsler her, burde vært et forum for det også. Eller vent, det er vel det🤔 

Hvorfor går du inn her? Bare for å sette på plass deltakerne i tråden? 

Jeg går inn innimellom for å se, men håper ikke å se noe bilde av gutten - tvertimot! Jeg ønsker å se at hun IKKE deler noe av det nye tilskuddet. Her legger du litt beskyldning mot folk ved å si "alle"!

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
6 minutter siden, Tiara07 skrev:

Hvorfor går du inn her? Bare for å sette på plass deltakerne i tråden? 

Jeg går inn innimellom for å se, men håper ikke å se noe bilde av gutten - tvertimot! Jeg ønsker å se at hun IKKE deler noe av det nye tilskuddet. Her legger du litt beskyldning mot folk ved å si "alle"!

Og du går inn for å sette på plass meg og er derfor bedre? 

Syns bare det er interessant å se, og skjønner ikke helt «hatet» som skinner gjennom for Camilla og Kim. Fint lykkelig par, med glade barn - kan ikke være så ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Justsaying skrev:

Og du går inn for å sette på plass meg og er derfor bedre? 

Syns bare det er interessant å se, og skjønner ikke helt «hatet» som skinner gjennom for Camilla og Kim. Fint lykkelig par, med glade barn - kan ikke være så ille.

Spurte deg bare jeg, konkluderte ikke ;)

Endret av Tiara07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yng Plyng
4 timer siden, lillemy02 skrev:

Fordi hun settes i gang grunnet fødselsangst? Du framstår litt uvitende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et mysterium hvorfor ikke det barnet kan komme når det kommer...termin er jo ikke før om over en uke.

Kanskje helsehoffet (alle legene og jordmødrene som følger opp dette normale svangerskapet) er drittlei maset og har satt i gang før tiden. Men for all del; lykke til og håper alt går fint. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Yng Plyng skrev:

Fordi hun settes i gang grunnet fødselsangst? Du framstår litt uvitende.

Ja flott du synes det. Men fakta er at en igangsatt fødsel alltid er vondere enn en som skjer naturlig. Så i utgangspunktet burde man jo absolutt ikke sette igang en fødsel om det kun er for fødselsangst! 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Yng Plyng
4 minutter siden, lillemy02 skrev:

Ja flott du synes det. Men fakta er at en igangsatt fødsel alltid er vondere enn en som skjer naturlig. Så i utgangspunktet burde man jo absolutt ikke sette igang en fødsel om det kun er for fødselsangst! 

Man er da svært sjeldent redd for smertene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ServiceManagerFrue
56 minutter siden, lillemy02 skrev:

Jeg er fullstendig klar over det! Jeg ble satt igang 4 ganger så har litt erfaring med det. Jeg fikk dra hjem når det drøyde lenge. Er jo mye bedre å være hjemme. Med ballong har du jo en eller to dager hjemme. Med piller går alt mye fortere.

Man sender aldri noen hjem etter at de har fått Cytotec for å sette igang rier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, lillemy02 skrev:

Jeg ble tilbudt å få igangsatt min siste fødsel til termin pga fødselsangst, så det er ikke helt uvanlig.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
19 minutter siden, lillemy02 skrev:

Er det fakta? 

Jeg ble satt igang, og kunne ikke skjønne, kan egentlig ikke det enda, hvorfor folk syns det var så vondt å føde🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.4.2019 den 18.47, Macimba skrev:

Helt enig. Det så jo ut som noe man bare hadde grapset sammen. 

Selvbetjening nå på middag også har jeg hørt, så ja han har «grapset» (?) det sammen selv i såfall. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...