Klink Skrevet 10. april 2019 #38181 Del Skrevet 10. april 2019 Man blir aldri satt i gang g ør tida uten god grunn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 10. april 2019 #38182 Del Skrevet 10. april 2019 Akkurat nå, Klink skrev: Man blir aldri satt i gang g ør tida uten god grunn. Angst kan være god nok grunn det. Og at de gjør det nå før påske er ikke helt usannsynlig altså. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente42 Skrevet 10. april 2019 #38183 Del Skrevet 10. april 2019 På 5.4.2019 den 19.32, Friluftsdame skrev: Paprika forteller om hvor de uoppkoblede lampene kommer fra, og at hun har satt koblingen på vent pga sin dårlige form. Når hun er blitt seg selv igjen, skal hun kjøpe noen store pærer og faren skal koble dem opp. Hun skrev i et av de forrige innleggene om SIN egenkapital og SITT fremtidige boligkjøp. Jaha..eh..hva gjør den mannlige beboeren på loftet? Kan han verken bidra til å koble opp to lamper, eller bidra i et fremtidig huskjøp? Risky forbindelse det der, Paprika. Røde lys blinker. Kanskje han ikke er medregnet med i fremtiden? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente42 Skrevet 10. april 2019 #38184 Del Skrevet 10. april 2019 Dama er ikke helt i vater! Ligger på sykehuset og har det i følge henne selv jævli! MEN snapper annonse produkter fra ellos! Tidligere i dag bare få timer før hun la ut bilde fra sykehuset la hun ut bilde av rommet til største mann! Har det ikke jævli da vet du! 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bossbøtte Skrevet 10. april 2019 #38185 Del Skrevet 10. april 2019 3 minutter siden, jente42 skrev: Dama er ikke helt i vater! Ligger på sykehuset og har det i følge henne selv jævli! MEN snapper annonse produkter fra ellos! Tidligere i dag bare få timer før hun la ut bilde fra sykehuset la hun ut bilde av rommet til største mann! Har det ikke jævli da vet du! Som nevnt før; Det er ingen problemer å planlegge innlegg på SoMe feks med Hubspot. Dette er nok planlagte innlegg, ikke lagt ut av henne nå. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 10. april 2019 #38186 Del Skrevet 10. april 2019 48 minutter siden, Klink skrev: Man blir aldri satt i gang g ør tida uten god grunn. 46 minutter siden, Marriet skrev: Angst kan være god nok grunn det. Og at de gjør det nå før påske er ikke helt usannsynlig altså. Her skriver hun om igangsettelse før termin: https://villapaprikablogg.no/slik-som-dette-blir-det/ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 10. april 2019 #38187 Del Skrevet 10. april 2019 33 minutter siden, Bossbøtte skrev: Som nevnt før; Det er ingen problemer å planlegge innlegg på SoMe feks med Hubspot. Dette er nok planlagte innlegg, ikke lagt ut av henne nå. Kan være, men pcen lå åpen på sykehussengen så man kan ikke være for sikker. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 10. april 2019 #38188 Del Skrevet 10. april 2019 1 minutt siden, FruRosa skrev: Her skriver hun om igangsettelse før termin: https://villapaprikablogg.no/slik-som-dette-blir-det/ Var det jeg huska, så idag stemmer fint med å få barnet ut før helgen og påskeferien;) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 10. april 2019 #38189 Del Skrevet 10. april 2019 25 minutter siden, FruRosa skrev: Her skriver hun om igangsettelse før termin: https://villapaprikablogg.no/slik-som-dette-blir-det/ Ja dette anser jeg som god grunn og ikke noe tull hun bare slenger ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 10. april 2019 #38190 Del Skrevet 10. april 2019 Leser på Dagbladet nå om bot pga publisering av barn i sårbar tilstand. Burde vært en lov på det. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 10. april 2019 #38191 Del Skrevet 10. april 2019 2 timer siden, Miss.Wildfox skrev: Sjelden jeg tar de i forsvar, men... Den var helt ærlig helt legitim å klage over, utifra både synet og prisen 😅 Maten i kantinen på Kalnes er på ingen måte verdt prisen😅 Så jeg forstår klagingen på akkurat det.. Men når det er sagt så skulle han fått kort for å betale ansattpriser. Om de ikke har endret siden jeg var der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 10. april 2019 #38192 Del Skrevet 10. april 2019 Det spys ut reklame etter reklame. Er den merket? Er hun ikke i permisjon? Hun er også på føden og spyr ut dette. Følger noen med på disse ulovlighetene? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yng Plyng Skrevet 10. april 2019 #38193 Del Skrevet 10. april 2019 1 time siden, FruRosa skrev: Her skriver hun om igangsettelse før termin: https://villapaprikablogg.no/slik-som-dette-blir-det/ Det er jo slikt som dette det skal være! Håper hun får en fin opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruaasen Skrevet 10. april 2019 #38194 Del Skrevet 10. april 2019 I så veldig aktiv fødsel kan hun umulig være. Hun postet ca 40 reklame bilder for 3t siden på story. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 10. april 2019 #38195 Del Skrevet 10. april 2019 2 timer siden, Purple Basil skrev: Skjønner Kim godt jeg. Er på tredje uken med sykehusmat selv, og selv om jeg er utrolig takknemlig for norsk helsevesen så ville jeg nok ikke vært blid dersom jeg hadde måttet betale for maten. Enkelte dager er maten helt horribel, mens andre dager er den helt topp. Det har skjedd noen ganger at jeg har sett besøkende betale i dyre dommer for ganske crappy mat 😂 Pasienter betaler ikke for maten, da, uansett hvor lenge de er innlagt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicco Skrevet 10. april 2019 #38196 Del Skrevet 10. april 2019 2 timer siden, jente42 skrev: Dama er ikke helt i vater! Ligger på sykehuset og har det i følge henne selv jævli! MEN snapper annonse produkter fra ellos! Tidligere i dag bare få timer før hun la ut bilde fra sykehuset la hun ut bilde av rommet til største mann! Har det ikke jævli da vet du! De fleste tror jeg skjønner at dette ligger på ‘autoutlegg’ de fleste bloggere gjør jo dette med reklameinnlegg. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 10. april 2019 #38197 Del Skrevet 10. april 2019 13 minutter siden, Rosalie skrev: Pasienter betaler ikke for maten, da, uansett hvor lenge de er innlagt. Det vet jeg veldig godt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1990. Skrevet 10. april 2019 #38198 Del Skrevet 10. april 2019 2 timer siden, fruaasen skrev: I så veldig aktiv fødsel kan hun umulig være. Hun postet ca 40 reklame bilder for 3t siden på story. Er ungen kommet ut enda? Ikke sett noen bilder av den enda jeg. Rart. Alt må vel på some først, liksom. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMarie Skrevet 10. april 2019 #38199 Del Skrevet 10. april 2019 20 minutter siden, Anonym1990. skrev: Er ungen kommet ut enda? Ikke sett noen bilder av den enda jeg. Rart. Alt må vel på some først, liksom. Du vet ikke at en fødsel kan ta flere døgn? Og hvis den lille er trygt ute, UTEN at det er på some er vel ingenting bedre enn det? Ønsker du at en nyfødt skal eksponeres, er du ignorant eller er du nysgjerrig og sensasjonslysten? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 10. april 2019 #38200 Del Skrevet 10. april 2019 44 minutter siden, CMarie skrev: Du vet ikke at en fødsel kan ta flere døgn? Og hvis den lille er trygt ute, UTEN at det er på some er vel ingenting bedre enn det? Ønsker du at en nyfødt skal eksponeres, er du ignorant eller er du nysgjerrig og sensasjonslysten? 🤦🏻♀️ Jeg er ganske sikker på at det var et forsøk på humor.. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg