Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Trua skrev:

Nemlig, da får jo du også en ny anledning til å skrive et surmaget innlegg.  

Hvorfor svarer du folk her inne på denne måten? Hva skrev sansol som var galt?

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sansol
3 minutter siden, Trua skrev:

Nemlig, da får jo du også en ny anledning til å skrive et surmaget innlegg.  

Ødela jeg moroa di? Jeg vet ikke med deg, men ja, jeg blir en smule sur når jeg ser folk gå sammen i flokk for å angripe en person helt ukritisk. Hold det konstruktivt, det er vel egentlig grunnlinjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo mer vi snakker om smertene hennes her jo verre har de blitt på bloggen, og de har «gått på» nå...  jeg kan ikke annet enn å le for hun smører såpass tykt på etter snakk her inne at det blir bare dumt! 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, marthes skrev:

Jo mer vi snakker om smertene hennes her jo verre har de blitt på bloggen, og de har «gått på» nå...  jeg kan ikke annet enn å le for hun smører såpass tykt på etter snakk her inne at det blir bare dumt! 

Det siste innlegget er jo bare superkleint🙈. Er det mulig å syntes så synd på seg selv?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sansol skrev:

Det er greit, fru Paprika har gjort mange feil i løpet av sin bloggkarriere. Verst av alle er ukritisk eksponering av barn. Men flere av dere i denne tråden drar strikken for langt. Dere kritiserer hver.minste.lille.ting. At hun bruker en brødkurv feil, styler rotete osv osv er helt uinteressant i det store bildet. Får følelsen av en gjeng sladrekjerringer som følger med som hauker og bare venter på neste "godbit" de kan slakte og dissekere. 

Hun kaller seg selv en interiørkonsulent, da er det faktisk helt legitimt å diskutere stylingen hennes. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sansol skrev:

Ødela jeg moroa di? Jeg vet ikke med deg, men ja, jeg blir en smule sur når jeg ser folk gå sammen i flokk for å angripe en person helt ukritisk. Hold det konstruktivt, det er vel egentlig grunnlinjen.

Merkelig moderering i denne tråden. En del av kommentarene som får stå her - hadde blitt fjernet straks de dukket opp, dersom de hadde blitt postet i for eksempel tråden om ABD.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir stadig skuffet over å lese blogginnlegg vs det som skrives her. Nå skal jeg få se alt dramaet og all den sytingen tenker jeg. 

Og så er det bare et dårlig skrevet blogginnlegg med halvdårlige bilder av en vask og en dusj. Uten særlig innhold. Annet enn at siste gravidukene er tunge. Det vet vel alle som har vært gravide. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for persondebatt, spekulasjoner, ryktespredning, innhold med opphavsrett og latterliggjøring samt svar til dette.

Edie, adm.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er like gammel som CØ. Jeg husker første gang jeg "så" henne. Det var et intervju med henne i ei avis der ho sa at ethvert hjem burde ha ei lysekrone. Jeg husker hvor "liten" jeg følte meg. Ho hadde mann, barn og et veldig fint hus. (Tomanns-bolig?). I dag er jeg forlovet, jurist og holder på å ferdigstille et hus. Jeg sier ikke det for å hovere, men fordi det rett og slett gjør vondt i meg å se hvordan det rett og slett gikk straka vegen nedover. Jeg var så misunnelig på livet ho levde, og nå synes jeg oppriktig synd på CØ.

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Melinda333 skrev:

Jeg er like gammel som CØ. Jeg husker første gang jeg "så" henne. Det var et intervju med henne i ei avis der ho sa at ethvert hjem burde ha ei lysekrone. Jeg husker hvor "liten" jeg følte meg. Ho hadde mann, barn og et veldig fint hus. (Tomanns-bolig?). I dag er jeg forlovet, jurist og holder på å ferdigstille et hus. Jeg sier ikke det for å hovere, men fordi det rett og slett gjør vondt i meg å se hvordan det rett og slett gikk straka vegen nedover. Jeg var så misunnelig på livet ho levde, og nå synes jeg oppriktig synd på CØ.

Jeg er eldre enn deg og CØ. Husker jeg så på Unge Mødre, og tenkte dette var veldig rart. Hun var 20 år ca, og titulerte seg som Markedssjef. Skurret i mine ører, og jeg reagerte også på væremåte og refleksjonsnivå. Også tatt i betraktning av hennes unge alder. Så i stedet for å være misunnelig ble jeg nesten bekymret for den jenta jeg ikke kjente. Og det triste er; det har slik jeg ser utfra blogg og SOME ikke vært noen positiv utvikling i livet hennes. Mer kaos, forhold til forhold, ustabile relasjoner, bolig til bolig, konkurser. Og et narrativ som mest av alt minner om Soria Moria.

Understreker dette ikke er ment som kritikk av deg @Melinda333 :)

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stettfat på badet var egentlig ikke så dumt. Har man liten plass / manglende skapplass får man jo litt sminke og parfyme og sånn på et sånt fat.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Litenoggod skrev:

Jeg håper hu går over terminen denne gangen jeg. 

Herregud, hvorfor det? Det er ikke bra hverken for mor eller barn. Ondskapsfullt ønske synes jeg

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nussepus skrev:

Helt på siste verset? Det bruker vi på jobben når noen er døende. 

Hun har brukt "på siste verset" flere ganger de siste dagene.

"Vugger på siste verset"

"Ligger på siste verset"

"Er på siste verset"

Hun mener nok å si at "svangerskapet synger på siste verset".

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la også merke til det stettfatet på badet, mulig OK å ha ting på, men jeg tenkte med en delvis to små barn i huset kan det lett gå i gulvet. Små fingre er jo ofte over alt der de kan nå opp.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, Oppland skrev:

Jeg la også merke til det stettfatet på badet, mulig OK å ha ting på, men jeg tenkte med en delvis to små barn i huset kan det lett gå i gulvet. Små fingre er jo ofte over alt der de kan nå opp.

Barnesikkerhet er det absolutt ikke! Om den faller ned på baderomsfliser med feks en parfymeflaske er det fort gjort med knust glass. Selve stettfatet kan være tungt, det aner jeg ingenting om. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en del her inne har et litt rart bilde av hvordan det er å ha barn i hus. Tror ikke stettfat på badet er et så stort problem for 'små barnehender', samme med snusboksen. 

Nå leste jeg det siste innlegget hennes siden det sto her at det var flaut og pinlig- og jeg kan ikke si jeg skjønner? Ja, hun skriver elendig, men det er ganske slitsomt å være 4gangsfødende på slutten. Generelt kunne de fleste skrevet det der 1mnd før termin...

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Friluftsdame skrev:

Nå har denne dama sytt og klaget siden hun fortalte om graviditeten. Jeg har selv født 3 barn, og kjenner i likhet med de fleste andre mange som har gått gravid og født. 

Men jeg må tilstå en ting: Jeg har ALDRI hørt en sånn klaging, så mange turer på sykehuset for null og niks og så mye som skjer til tross for disse smertene av alskens slag. 

Men med en utålmodig og unøyaktig tilnærming til tid, er det klart fødselen skulle vært overstått for lenge siden. 

Forrige fødsel var av det umenneskelige slaget ifølge Paprika. Den er blitt verre og verre beskrevet med tiden. Men såvidt jeg husker spratt hun ut av barselsengen for å ta imot og date Gekko ganske så kjapt.  Bare å vente på nye historier. 

Yes!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...