Elhaym Skrevet 3. april 2019 #37961 Del Skrevet 3. april 2019 2 minutter siden, Macimba skrev: Angst er ikke rasjonell, og hun fremstår som om hun er veldig engstelig. Det er jo ikke greit å ikke ha det bra Nope. Og er det en ting som er åpenbart så er det at hun har det vanskelig i svangerskapet sitt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMarie Skrevet 3. april 2019 #37962 Del Skrevet 3. april 2019 1 time siden, Poly skrev: Hvite ankelsokker i reklameinnlegg. Classy 👌 Ser heller tusen hvite ankelsokker enn eksponering av de små. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 3. april 2019 #37963 Del Skrevet 3. april 2019 1 time siden, Cati skrev: Dine kommentarer til andre her inne er jo ikke akkurat noe å skryte av de heller. Du er ganske god på å rakke ned på andre «deltakere» her. Kan du være så snill og forklare meg hvor jeg har 'har rakket" ned på andre deltagere her inne? For om jeg har det så må jeg få be de om unnskyldning😔 det har ikke vørt min mening 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 3. april 2019 #37964 Del Skrevet 3. april 2019 Denne tråden er merkelig. Kan jeg spørre hvorfor det er så kritikkverdig at en kvinne har et noe problematisk svangerskap? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 3. april 2019 #37965 Del Skrevet 3. april 2019 Jeg håper virkelig at de i hovedetasjen og de i overetasjen ikke blir uvenner, men at boligen vil fungere som en generasjonsbolig. For samme hvor gode venner man er, pleier det ofte ikke å være så lett når voksne barn flytter inn hos foreldrene, og siden overetasjen mangler skikkelig kjøkken, vaskerom og spisestue/rom for spisebord, vil de måtte gå mye oppå hverandre. Men alltid fint for barn å bo nærme besteforeldre. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 3. april 2019 #37966 Del Skrevet 3. april 2019 9 minutter siden, Pust skrev: Denne tråden er merkelig. Kan jeg spørre hvorfor det er så kritikkverdig at en kvinne har et noe problematisk svangerskap? Lurer på det samme, men man får bare svar om at det er lite troverdig fordi hun orker flytte(som hun må og som er bedre uten nyfødt) og det orket ikke søsteren til en venninne av innleggsforfatter for HUN var dårlig hun 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
persona Skrevet 3. april 2019 #37967 Del Skrevet 3. april 2019 Camilla er flink med interiør, stil, farge og sånn, men hadde vært enda proffere om hun ikke brukte så fryktelig mange gjenstander som pynteputer, lysestaker etc. Det er jo ikke plass til å legge fra seg en bok en gang.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 3. april 2019 #37968 Del Skrevet 3. april 2019 (endret) 4 minutter siden, letc skrev: Camilla er flink med interiør, stil, farge og sånn, men hadde vært enda proffere om hun ikke brukte så fryktelig mange gjenstander som pynteputer, lysestaker etc. Det er jo ikke plass til å legge fra seg en bok en gang.. Kanskje det er dette annonsørene etterspør? Hun kan jo ikke akkurat skrive i blogginnlegget at annonsøren ønsker at hun skal lage en bestemt type annonser ... Endret 3. april 2019 av Pust Rettet ordfeil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
persona Skrevet 3. april 2019 #37969 Del Skrevet 3. april 2019 1 minutt siden, Pust skrev: Kanskje det er dette annonsørene etterspør? Hun kan jo ikke akkurat skrive i blogginnlegget at annonsøren ønsker at hun skal lage en bestemt type annonser ... Er ikke annonsørene opptatt av kvalitet på annonsene ved å ikke blande så mange detaljer at det blir mer rot enn å vise frem de faktiske produktene? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 3. april 2019 #37970 Del Skrevet 3. april 2019 Jeg hadde kveltes skulle jeg hatt så mye dilldall rundt meg. Det er mer pyntet i det hjemmet til hverdags enn det er til full julepynting hos oss Den ene gedigne lystesaken/lyskrukkene slår den andre i hjel. Det er så alt for meget....... og jeg fatter ikke hvor de gjør av alle putene de har i sengen om natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 3. april 2019 #37971 Del Skrevet 3. april 2019 31 minutter siden, Pust skrev: Kanskje det er dette annonsørene etterspør? Hun kan jo ikke akkurat skrive i blogginnlegget at annonsøren ønsker at hun skal lage en bestemt type annonser ... Kan ikke tenke meg til at annonsørene etterspør følelsen av klaustrofobi, et rotet inntrykk og teknisk svake bilder. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisannheisann Skrevet 3. april 2019 #37972 Del Skrevet 3. april 2019 9 minutter siden, Takida skrev: Du kan spare deg et langt innlegg, jeg har fulgt bloggeren siden hun var med i unge mødre. Poenget går folk hus forbi rett og slett. Det er ingen som benekter at det er mye rart fra VP, men det er måten alt her inne hakkes på i tillegg. Forventer man etter x antall år og konkurser at bloggeren skal være ærlig? Hvis du har fulgt med så lenge, er det jo rart at du spurte om hva som var så ille med at svangerskapet kritiseres. Du siterte også en annen som hadde stilt samme spørsmål. Er det virkelig SÅ rart at det stilles spørsmål til bloggen? Er det riktig å spre usannheter for å så tjene penger på det? Dette er en blogg som gir smør på brødskiva for en familie på snart 7. Hvor mye skal hun slippe unna med? Alle konstruktive eller negative kommentarer blir slettet på sosiale medier. Det er på tide at folk får øynene opp. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 3. april 2019 #37973 Del Skrevet 3. april 2019 26 minutter siden, Takida skrev: Du kan spare deg et langt innlegg, jeg har fulgt bloggeren siden hun var med i unge mødre. Poenget går folk hus forbi rett og slett. Det er ingen som benekter at det er mye rart fra VP, men det er måten alt her inne hakkes på i tillegg. Forventer man etter x antall år og konkurser at bloggeren skal være ærlig? Jeg og. Helt enig med deg. Og kritikken begynner å bli litt tynnslitt, denne tråden er en parodi. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 3. april 2019 #37974 Del Skrevet 3. april 2019 1 minutt siden, miss summers skrev: Jeg og. Helt enig med deg. Og kritikken begynner å bli litt tynnslitt, denne tråden er en parodi. Ja, når jeg leser denne tråden forstår jeg rampelysets omdømme. Syns det er helt krise at en del her inne ikke er selv hvordan de fremstår; verre enn de de 'kritiserer' 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 3. april 2019 #37975 Del Skrevet 3. april 2019 Hvor komplisert er det egentlig å levere inn et årsregnskap? Er jo ikke noe man må stå for helt selv. Det gjør jo en regnskapsfører forholdsvis kjapt. Og samle sammen de ulike bilagne og gi videre bør jo ikke by på en så stor utfordring at det ender med tvangsoppløsning? 🤔 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruenFraHavet Skrevet 3. april 2019 #37976 Del Skrevet 3. april 2019 1 time siden, Kristanna skrev: Hvor komplisert er det egentlig å levere inn et årsregnskap? Er jo ikke noe man må stå for helt selv. Det gjør jo en regnskapsfører forholdsvis kjapt. Og samle sammen de ulike bilagne og gi videre bør jo ikke by på en så stor utfordring at det ender med tvangsoppløsning? 🤔 Jeg kan garantere at det ikke er spesielt komplisert, men dog krever en viss orden i sysakene. Problemet tror jeg ligger i et oppblåst selvbilde og tro på at regler ikke gjelder for alle. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 3. april 2019 #37977 Del Skrevet 3. april 2019 4 timer siden, letc skrev: Er ikke annonsørene opptatt av kvalitet på annonsene ved å ikke blande så mange detaljer at det blir mer rot enn å vise frem de faktiske produktene? Jeg vet ikke, men annonsørene betaler vel for å få det de vet hun leverer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 3. april 2019 #37978 Del Skrevet 3. april 2019 3 timer siden, maipai skrev: Kan ikke tenke meg til at annonsørene etterspør følelsen av klaustrofobi, et rotet inntrykk og teknisk svake bilder. Smak er så forskjellig og det er ikke mange som har et bevisst forhold til estetikk. Det noen syns er klaustrofobisk - syns andre er intimt og koselig. Det jeg ser på som nakent, sterilt og kaldt - syns andre er behagelig, åpent og rent. Det er ingen fasit på hva folk (inkludert annonsører) liker, det er like individuelt som det meste annet som innebærer et forhold til estetikk: det kommer an på hvilken kulturell kompetanse man har. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sansol Skrevet 4. april 2019 #37979 Del Skrevet 4. april 2019 Det er greit, fru Paprika har gjort mange feil i løpet av sin bloggkarriere. Verst av alle er ukritisk eksponering av barn. Men flere av dere i denne tråden drar strikken for langt. Dere kritiserer hver.minste.lille.ting. At hun bruker en brødkurv feil, styler rotete osv osv er helt uinteressant i det store bildet. Får følelsen av en gjeng sladrekjerringer som følger med som hauker og bare venter på neste "godbit" de kan slakte og dissekere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 4. april 2019 #37980 Del Skrevet 4. april 2019 9 minutter siden, Sansol skrev: Det er greit, fru Paprika har gjort mange feil i løpet av sin bloggkarriere. Verst av alle er ukritisk eksponering av barn. Men flere av dere i denne tråden drar strikken for langt. Dere kritiserer hver.minste.lille.ting. At hun bruker en brødkurv feil, styler rotete osv osv er helt uinteressant i det store bildet. Får følelsen av en gjeng sladrekjerringer som følger med som hauker og bare venter på neste "godbit" de kan slakte og dissekere. Nemlig, da får jo du også en ny anledning til å skrive et surmaget innlegg. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg