Elhaym Skrevet 3. april 2019 #37941 Del Skrevet 3. april 2019 5 minutter siden, wahaj skrev: Det at utrolig mange andre gjør det, gjør det ikke noe mer lovlig av den grunn.. Men det rettferdiggjør ikke det at man heller velger å varsle brannvesen enn å kontakte henne. Det vil uansett få lite annet enn eventuell økonomisk konsekvens for henne, men regner med det er agendaen. Over meg følger et innlegg om hvor bra svangerskap Camilla har og at hun ikke vet hvor godt hun har det. Jeg tror ikke Camilla har det bra og ikke forstår jeg denne trangen til å sammenligne seg selv med henne heller. Som sagt, blir litt kjerring, og det er det mye av i denne tråden 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 3. april 2019 #37942 Del Skrevet 3. april 2019 42 minutter siden, Takida skrev: Men det rettferdiggjør ikke det at man heller velger å varsle brannvesen enn å kontakte henne. Det vil uansett få lite annet enn eventuell økonomisk konsekvens for henne, men regner med det er agendaen. Over meg følger et innlegg om hvor bra svangerskap Camilla har og at hun ikke vet hvor godt hun har det. Jeg tror ikke Camilla har det bra og ikke forstår jeg denne trangen til å sammenligne seg selv med henne heller. Som sagt, blir litt kjerring, og det er det mye av i denne tråden Veldig enig i dette. Jeg reagerer på overforbruk og sløsing og utlevering. Dekor og alt annet spiller liten rolle. Man gjør det man må, for familien sin og om flyttingen er fordi ting er vanskelig så syns jeg de må få gjøre det. La henne spinne det litt annerledes. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMarie Skrevet 3. april 2019 #37943 Del Skrevet 3. april 2019 6 minutter siden, miss summers skrev: Veldig enig i dette. Jeg reagerer på overforbruk og sløsing og utlevering. Dekor og alt annet spiller liten rolle. Man gjør det man må, for familien sin og om flyttingen er fordi ting er vanskelig så syns jeg de må få gjøre det. La henne spinne det litt annerledes. Dette 👆👆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 3. april 2019 #37944 Del Skrevet 3. april 2019 Hvis dere ser på plantegning er det vindu på alle soverom. Take IT easy 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 3. april 2019 #37945 Del Skrevet 3. april 2019 Photoshop 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMarie Skrevet 3. april 2019 #37946 Del Skrevet 3. april 2019 (endret) Men siden vi diskuterer plantegning; hvis sofaen fra Rødåsen var for stor, den ville stå i veien for terrassedøren. Da må den stuen være veldig liten? Jmfr plantegning og møblering der Endret 3. april 2019 av CMarie 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sialove Skrevet 3. april 2019 #37947 Del Skrevet 3. april 2019 Da var frøkna innlagt igjen 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akj Skrevet 3. april 2019 #37948 Del Skrevet 3. april 2019 1 time siden, Sialove skrev: Da var frøkna innlagt igjen Hvor ser du det? 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 3. april 2019 #37949 Del Skrevet 3. april 2019 1 time siden, Sialove skrev: Da var frøkna innlagt igjen Annenhver dag... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 3. april 2019 #37950 Del Skrevet 3. april 2019 At ikke de rundt henne blir flaue iver sytinga hennes. Og jammen godt at leger og jordmødre vil barnets beste. Hadde det vært opp til henne så hadde ungen vært ute for flere uker siden. At noen får seg til å misbruke ressursene til helsevesenet på den måten. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 3. april 2019 #37951 Del Skrevet 3. april 2019 1 time siden, Sialove skrev: Da var frøkna innlagt igjen Bare "ligget på registrering". Hjemme igjen nå. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 3. april 2019 #37952 Del Skrevet 3. april 2019 3 timer siden, CMarie skrev: Helt enig med deg @Takida 👍 Begynner å ta litt av med "noen bør varsles" og "strengt forbudt" Mulig jeg tar feil her, men jeg tror ikke det er forbudt å sove et sted uten vindu, men det må være godkjent rømningsvei. Og det er det nok i dette tilfellet, dør eller åpning til neste rom. Mange som ikke har soverom, men en såkalt alkove som er en del av annet rom. N også vesla sovet i garderobe uten vindu i to år. Har det vært fokus på sikkerhet eller litt latterliggjøring av den løsningen mtp plass osv? Da beklager jeg så mye for mitt utspill.. Å synes det er rart at man henger seg opp i ett for lite soverom,løse stein på gårdsplassen,for mye puter i senga fremfor å tenke sikkerheten til de som bor på rommet ved eventuelt brann. Men skjønner jo nå at jeg er heeelt bak mål😊😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 3. april 2019 #37953 Del Skrevet 3. april 2019 3 timer siden, Takida skrev: Men det rettferdiggjør ikke det at man heller velger å varsle brannvesen enn å kontakte henne. Det vil uansett få lite annet enn eventuell økonomisk konsekvens for henne, men regner med det er agendaen. Over meg følger et innlegg om hvor bra svangerskap Camilla har og at hun ikke vet hvor godt hun har det. Jeg tror ikke Camilla har det bra og ikke forstår jeg denne trangen til å sammenligne seg selv med henne heller. Som sagt, blir litt kjerring, og det er det mye av i denne tråden Jeg skrev ikke i mitt innlegg at BV eller brannvesen burde kontaktes..men jeg burde så klart skrevet at paret burde få en beskjed. Nok en gang så beklager jeg virkelig at jeg ordla meghelt feil .. PS:jeg vil ikke kalle meg selv kjerring selv om jeg var uheldig nå 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 3. april 2019 #37954 Del Skrevet 3. april 2019 1 time siden, peachcanei skrev: Det er vindu inn mot terrassen etter hva jeg kan se, på begge to. Sikkert takvindu der... Det har hun ikke fått tegnet inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 3. april 2019 #37955 Del Skrevet 3. april 2019 Hvite ankelsokker i reklameinnlegg. Classy 👌 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 3. april 2019 #37956 Del Skrevet 3. april 2019 6 minutter siden, Poly skrev: Hvite ankelsokker i reklameinnlegg. Classy 👌 Føler du deg bedre når du får skrevet ned akkurat de ordene? 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cati Skrevet 3. april 2019 #37957 Del Skrevet 3. april 2019 2 minutter siden, terteskjell skrev: Føler du deg bedre når du får skrevet ned akkurat de ordene? Dine kommentarer til andre her inne er jo ikke akkurat noe å skryte av de heller. Du er ganske god på å rakke ned på andre «deltakere» her. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 3. april 2019 #37958 Del Skrevet 3. april 2019 35 minutter siden, Poly skrev: Hvite ankelsokker i reklameinnlegg. Classy 👌 Er det noe gæli med hvite ankelsokker? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 3. april 2019 #37959 Del Skrevet 3. april 2019 4 timer siden, Sialove skrev: Da var frøkna innlagt igjen Angst er ikke rasjonell, og hun fremstår som om hun er veldig engstelig. Det er jo ikke greit å ikke ha det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 3. april 2019 #37960 Del Skrevet 3. april 2019 I dagens innlegg presterer hun å skrive: Det er så moro med litt nytt. Hvordan kan hun finne på å skrive noe slik? Lenger fra sannheten kan det ikke bli. Hun lesser inn noe nytt hele tiden synes jeg, for så å kvitte seg med det noen uker senere. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg