Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, FruRosa skrev:

Fint å ha muligheten til å flytte ut før visning, ja. Skjønner at de velger den løsningen med disponible rom hos hennes foreldre.

Det jeg IKKE skjønner er det voldsomme hastverket få uker før termin! I et svangerskap hun selv beskriver som "ekstremt tøft"...

Ja reagerer på det samme! Kan liksom ikke tenke meg at foreldrene til paprika kom opp med den ideen 4 uker før termin. Sånn helt ut av det blå

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, Mildemoses skrev:

Forstår faktisk godt at de ikke kan bo i huset mens det pågår visninger. Da måtte de uansett flyttet veldig mange av tingene sine, så huset kan fremstå mer luftig. Hvis det blir som forrige gang og huset ikke selges etter første fellesvisning, vil det være enda mer pain å bo der. Da må man rydde, vaske og style før hver privatvisning, og det er masse jobb når man har 4 barn løpende rundt!

Ja, nettopp - og at man like gjerne kan flytte litt etter fødsel, vel... Jeg hadde heller flyttet tre ganger før fødsel enn én gang like etter altså. Ville absolutt unngått å flytte med nyfødt om det lot seg gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gaea skrev:

Ja, nettopp - og at man like gjerne kan flytte litt etter fødsel, vel... Jeg hadde heller flyttet tre ganger før fødsel enn én gang like etter altså. Ville absolutt unngått å flytte med nyfødt om det lot seg gjøre. 

Nå er det jo slik at selger du ett hus betyr det ikke at du må flytte ut på dagen. Det tar ofte ca 4 måneder å få solgt det og flytte ut. Først ca en måned med prospekt og megler, pluss visninger. Så overtakelse på 3 måneder. Du for gjort mye på tre måneder altså trenger ikke å hasteflytte på en dag!

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lillemy02 skrev:

Nå er det jo slik at selger du ett hus betyr det ikke at du må flytte ut på dagen. Det tar ofte ca 4 måneder å få solgt det og flytte ut. Først ca en måned med prospekt og megler, pluss visninger. Så overtakelse på 3 måneder. Du for gjort mye på tre måneder altså trenger ikke å hasteflytte på en dag!

Jeg hadde likevel flyttet før barnet kom. Heller høygravid enn med barn. Skjønner ikke at det er så rart. Man aner jo ikke hvor krevende unge man får, kanskje det blir kolikk og hele pakka, da er det nok deilig å ikke måtte bo oppi visninger osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, FruRosa skrev:

Fint å ha muligheten til å flytte ut før visning, ja. Skjønner at de velger den løsningen med disponible rom hos hennes foreldre.

Det jeg IKKE skjønner er det voldsomme hastverket få uker før termin! I et svangerskap hun selv beskriver som "ekstremt tøft"...

Jeg flyttet i mitt første svangerskap, tre mnd før termin, og dette VAR med ett tøft svangerskap. Selvom jeg bare satt i en stol og SÅ på flyttingen (fikk ikke lov til noe annet), så havnet jeg på sykehus pga stress. Tør ikke tenke på hva som hadde skjedd hvis jeg skulle tømt boder, vasket, stylet++++ Det er virkelig småkvalmt at hun tør å påstå at hun har ett ekstremt vanskelig svangerskap. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, Trua skrev:

Hva skjer da?

Det er vel omtrent da vi kommer til å få en lang og tårevåt forklaring, på hvorfor konkursen kom, hvordan det mest sannsynlig er vi her inne som har skylden, og hvordan dette ikke har NOE med den spontane flyttingen å gjøre. 

Endret av Griffin87
Glemt ett mellomrom
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.3.2019 den 21.36, Dollyådi skrev:

1 time siden, Griffin87 skrev:

Det er vel omtrent da vi kommer til å få en lang og tårevåt forklaring, på hvorfor konkursen kom, hvordan det mest sannsynlig er vi her inne som har skylden, og hvordan dette ikke har NOE med den spontane flyttingen å gjøre. 

Yes! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange «forhåndsskrevne» innlegg nå.. er det reelt eller prøver hun å unngå blinket til NAV når det gjelder arbeid i permisjonstid.... jeg spekulerer ikke, det er et oppriktig spm.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Griffin87 skrev:

Og, flere som er spent på 5 april? 🤔 😉 

Hvorfor skjer dette 5 april

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
3 timer siden, Poly skrev:

Er vel da fristen går ut.

Fristen for hva da? Kan dere som spekulerer i at ting skjer den 5 april heller si hva og hvorfor? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, terteskjell skrev:

Fristen for hva da? Kan dere som spekulerer i at ting skjer den 5 april heller si hva og hvorfor? 

Det er da fristen for å levere inn regnskapet for lord gekko går ut, hvis ikke blir firmaet slått konkurs. Flyttingen ble jo hastebestemt dagen etter at det lå ute at selskapet blir tvangsoppløst hvis det ikke kommer inn godkjent regnskap til 5 april. Så får man tolke det som man vil. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...