lillemy02 Skrevet 1. april 2019 #37881 Del Skrevet 1. april 2019 7 minutter siden, FruRosa skrev: Fint å ha muligheten til å flytte ut før visning, ja. Skjønner at de velger den løsningen med disponible rom hos hennes foreldre. Det jeg IKKE skjønner er det voldsomme hastverket få uker før termin! I et svangerskap hun selv beskriver som "ekstremt tøft"... Ja reagerer på det samme! Kan liksom ikke tenke meg at foreldrene til paprika kom opp med den ideen 4 uker før termin. Sånn helt ut av det blå 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 1. april 2019 #37882 Del Skrevet 1. april 2019 15 timer siden, Mildemoses skrev: Forstår faktisk godt at de ikke kan bo i huset mens det pågår visninger. Da måtte de uansett flyttet veldig mange av tingene sine, så huset kan fremstå mer luftig. Hvis det blir som forrige gang og huset ikke selges etter første fellesvisning, vil det være enda mer pain å bo der. Da må man rydde, vaske og style før hver privatvisning, og det er masse jobb når man har 4 barn løpende rundt! Ja, nettopp - og at man like gjerne kan flytte litt etter fødsel, vel... Jeg hadde heller flyttet tre ganger før fødsel enn én gang like etter altså. Ville absolutt unngått å flytte med nyfødt om det lot seg gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemy02 Skrevet 1. april 2019 #37883 Del Skrevet 1. april 2019 1 time siden, Gaea skrev: Ja, nettopp - og at man like gjerne kan flytte litt etter fødsel, vel... Jeg hadde heller flyttet tre ganger før fødsel enn én gang like etter altså. Ville absolutt unngått å flytte med nyfødt om det lot seg gjøre. Nå er det jo slik at selger du ett hus betyr det ikke at du må flytte ut på dagen. Det tar ofte ca 4 måneder å få solgt det og flytte ut. Først ca en måned med prospekt og megler, pluss visninger. Så overtakelse på 3 måneder. Du for gjort mye på tre måneder altså trenger ikke å hasteflytte på en dag! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 1. april 2019 #37884 Del Skrevet 1. april 2019 1 time siden, lillemy02 skrev: Nå er det jo slik at selger du ett hus betyr det ikke at du må flytte ut på dagen. Det tar ofte ca 4 måneder å få solgt det og flytte ut. Først ca en måned med prospekt og megler, pluss visninger. Så overtakelse på 3 måneder. Du for gjort mye på tre måneder altså trenger ikke å hasteflytte på en dag! Jeg hadde likevel flyttet før barnet kom. Heller høygravid enn med barn. Skjønner ikke at det er så rart. Man aner jo ikke hvor krevende unge man får, kanskje det blir kolikk og hele pakka, da er det nok deilig å ikke måtte bo oppi visninger osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Griffin87 Skrevet 1. april 2019 #37885 Del Skrevet 1. april 2019 9 timer siden, FruRosa skrev: Fint å ha muligheten til å flytte ut før visning, ja. Skjønner at de velger den løsningen med disponible rom hos hennes foreldre. Det jeg IKKE skjønner er det voldsomme hastverket få uker før termin! I et svangerskap hun selv beskriver som "ekstremt tøft"... Jeg flyttet i mitt første svangerskap, tre mnd før termin, og dette VAR med ett tøft svangerskap. Selvom jeg bare satt i en stol og SÅ på flyttingen (fikk ikke lov til noe annet), så havnet jeg på sykehus pga stress. Tør ikke tenke på hva som hadde skjedd hvis jeg skulle tømt boder, vasket, stylet++++ Det er virkelig småkvalmt at hun tør å påstå at hun har ett ekstremt vanskelig svangerskap. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Griffin87 Skrevet 1. april 2019 #37886 Del Skrevet 1. april 2019 Og, flere som er spent på 5 april? 🤔 😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 1. april 2019 #37887 Del Skrevet 1. april 2019 Hva skjer da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. april 2019 #37888 Del Skrevet 1. april 2019 Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Griffin87 Skrevet 1. april 2019 #37889 Del Skrevet 1. april 2019 (endret) 54 minutter siden, Trua skrev: Hva skjer da? Det er vel omtrent da vi kommer til å få en lang og tårevåt forklaring, på hvorfor konkursen kom, hvordan det mest sannsynlig er vi her inne som har skylden, og hvordan dette ikke har NOE med den spontane flyttingen å gjøre. Endret 1. april 2019 av Griffin87 Glemt ett mellomrom 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 1. april 2019 #37890 Del Skrevet 1. april 2019 På 30.3.2019 den 21.36, Dollyådi skrev: 1 time siden, Griffin87 skrev: Det er vel omtrent da vi kommer til å få en lang og tårevåt forklaring, på hvorfor konkursen kom, hvordan det mest sannsynlig er vi her inne som har skylden, og hvordan dette ikke har NOE med den spontane flyttingen å gjøre. Yes! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 1. april 2019 #37891 Del Skrevet 1. april 2019 De har endelig fått sitt eget rom ja. Varer ikke lenge det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cati Skrevet 1. april 2019 #37892 Del Skrevet 1. april 2019 Mange «forhåndsskrevne» innlegg nå.. er det reelt eller prøver hun å unngå blinket til NAV når det gjelder arbeid i permisjonstid.... jeg spekulerer ikke, det er et oppriktig spm. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 2. april 2019 #37893 Del Skrevet 2. april 2019 12 timer siden, Griffin87 skrev: Og, flere som er spent på 5 april? 🤔 😉 Hvorfor skjer dette 5 april 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 2. april 2019 #37894 Del Skrevet 2. april 2019 Har hun skrevet noe ol 5. april? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 2. april 2019 #37895 Del Skrevet 2. april 2019 1 time siden, terteskjell skrev: Hvorfor skjer dette 5 april Er vel da fristen går ut. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WinWin Skrevet 2. april 2019 #37896 Del Skrevet 2. april 2019 Imponerende at hun har "hel gradert" seg 😅 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 2. april 2019 #37897 Del Skrevet 2. april 2019 3 timer siden, Poly skrev: Er vel da fristen går ut. Fristen for hva da? Kan dere som spekulerer i at ting skjer den 5 april heller si hva og hvorfor? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 2. april 2019 #37898 Del Skrevet 2. april 2019 Kalvingstid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Griffin87 Skrevet 2. april 2019 #37899 Del Skrevet 2. april 2019 9 minutter siden, terteskjell skrev: Fristen for hva da? Kan dere som spekulerer i at ting skjer den 5 april heller si hva og hvorfor? Det er da fristen for å levere inn regnskapet for lord gekko går ut, hvis ikke blir firmaet slått konkurs. Flyttingen ble jo hastebestemt dagen etter at det lå ute at selskapet blir tvangsoppløst hvis det ikke kommer inn godkjent regnskap til 5 april. Så får man tolke det som man vil. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 2. april 2019 #37900 Del Skrevet 2. april 2019 47 minutter siden, terteskjell skrev: Fristen for hva da? Kan dere som spekulerer i at ting skjer den 5 april heller si hva og hvorfor? https://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_en.jsp?kid=20190000098778&sokeverdi=918278974&spraak=nb 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg