Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rommet til dattera ser ut som et lager. Hun har definitivt mista det - interiørmessig. Så stygt og rotete. Hummer og kanari. Hjelper ikke at stålampa skal ut når taklampa er på plass. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt mistet det! Det ser faktisk ikke inspirerende overhodet. Ikke er det moderne, eller stilig. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, terteskjell said:

Har hun skrevet i ett blogginnlegg att det blir ett soverom pr barn eller er det blitt skrevet på snap? Spør fordi jeg ikke kan se det i bloggen men jeg kan ha oversett det

Publisert 30/3/19: https://villapaprikablogg.no/en-unik-mulighet/

Valget om om flytte var et valg jeg tok fordi jeg på godt norsk var dritt lei av å ikke ha nok plass til barna, nå er det god plass og nå har barna hvert sitt rom – noe de fortjener!

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, kahaki skrev:

Definitivt mistet det! Det ser faktisk ikke inspirerende overhodet. Ikke er det moderne, eller stilig. 

Sånn har det jo vært i flere år nå. Ting ting ting overalt 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt, krenkende innlegg og spekulasjoner med svar. 

Mynona, mod.

Endret av Mynona
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke sant..Er ikke noe vanskeligere å flytte 3 mnd etter fødsel, så hvorfor de flytter ut FØR huset er solgt...skjønn det den som kan..

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Clara80 skrev:

Ikke sant..Er ikke noe vanskeligere å flytte 3 mnd etter fødsel, så hvorfor de flytter ut FØR huset er solgt...skjønn det den som kan..

Jeg følger ikke bloggen særlig, men mitt inntrykk er at de ikke evner å vente på/med noe. Derfor er et svangerskap så uutholdelig, det kan man faktisk ikke rushe. Og derfor flytter de rett før fødsel selv om de hadde hatt god tid til å gjøre det etter. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om de ikke får solgt denne gangen heller? Flytter de tilbake til rekkehuset da? 

Hadde nok ventet til det var solgt før jeg hadde orket å flytte!

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Creepy å legge ut bilder av barnerom. La de være privat. Ingen vet hvordan rommene til kongebarna ser ut. Merklig permisjon med all den reklamen som spys ut og.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Minipilla skrev:

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om de har et eller fire soverom. MEN...å flytte hjem til mamma og pappa med fire (snart fem) barn på slep noen uker før termin. Med et svangerskap som den siste tiden har forårsaket umenneskelige smerter og innleggelse flere ganger...det tror jeg ikke et sekund på. Huset er ikke solgt og mest sannsynlig er det både to og tre måneders overtakelse. Dvs de sparer ikke en krone på å bo hjemme hos opphavet og spise grandis. De kunne venta en måned eller tre til den allrede oppredde barnesengen var i bruk. Nei - ikke tror jeg verken på Jesus eller julenissen så da tror jeg ikke på fru paprika heller. 

Forstår faktisk godt at de ikke kan bo i huset mens det pågår visninger. Da måtte de uansett flyttet veldig mange av tingene sine, så huset kan fremstå mer luftig. Hvis det blir som forrige gang og huset ikke selges etter første fellesvisning, vil det være enda mer pain å bo der. Da må man rydde, vaske og style før hver privatvisning, og det er masse jobb når man har 4 barn løpende rundt!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at lorden har med seg caddy da, det er jo koselig for alle.

mor får iallfall en pause, og minste litt luft.. lorden får golfe

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Mildemoses skrev:

Forstår faktisk godt at de ikke kan bo i huset mens det pågår visninger. Da måtte de uansett flyttet veldig mange av tingene sine, så huset kan fremstå mer luftig. Hvis det blir som forrige gang og huset ikke selges etter første fellesvisning, vil det være enda mer pain å bo der. Da må man rydde, vaske og style før hver privatvisning, og det er masse jobb når man har 4 barn løpende rundt!

Eh...

Det er HØYST uvanlig å flytte før visning og salg. Ivertfall når man ikke "må". Ja, det er stressende med rydding osv, men som regel er det ikke mer enn 2-3 fellesvisninger, og om folk ber om privat visning så må de faktisk tåle at det bor folk der. Og det er ikke noe værre enn å sette bort barna de få timene det er snakk om. De aller fleste har jo ikke en slik mellomløsningsmulighet. Å måtte flytte hjem til foreldrene med samboer og 5 barn er et stort nederlag i mine øyne.

Endret av Clara80
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Clara80 skrev:

Eh...

Det er HØYST uvanlig å flytte før visning og salg. Ivertfall når man ikke "må". Ja, det er stressende med rydding osv, men som regel er det ikke mer enn 2-3 fellesvisninger, og om folk ber om privat visning så må de faktisk tåle at det bør folk der. 

Og det hun har styrt med i forbindelse med flytting sånn i hui og hast, er MER stressende enn å ha det ryddig på noen visninger....

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Macimba skrev:

Diskusjonsteknikk satt i system - å si at andre ikke forstår. Å si at man kan være uenig er en ting, men å nedlate seg til å si at iandre kke forstår.....

Men det du påstår er jo direkte feil som det blir sagt her. Gidd å les litt tilbake, så får du med deg alt. Ingen som bryr seg om hvor mange som evt må dele rom her...

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
12 timer siden, Marriet skrev:

Tuller du eller? Den ligger i boksen som ikke akkurat er enkel for en unge å åpne. Jeg vil nesten påstå at alle som snuser og har barn gjør det på nøyaktig samme måte som Kim. Dette er ikke noe å reagere på. Og mener du at Kim i dette tilfelle utsetter barnet for livsfare så må du ringe politiet i en faderlig fart! Det er jo hårreisende. 

Selv om «alle/nesten» alle gjør noe betyr ikke det at det er klokt. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Clara80 skrev:

Eh...

Det er HØYST uvanlig å flytte før visning og salg. Ivertfall når man ikke "må". Ja, det er stressende med rydding osv, men som regel er det ikke mer enn 2-3 fellesvisninger, og om folk ber om privat visning så må de faktisk tåle at det bor folk der. Og det er ikke noe værre enn å sette bort barna de få timene det er snakk om. De aller fleste har jo ikke en slik mellomløsningsmulighet. Å måtte flytte hjem til foreldrene med samboer og 5 barn er et stort nederlag i mine øyne.

Det er høyst uvanlig fordi folk flest ikke har den muligheten ja. Men det har paprika. Og hun taper ikke penger på å flytte ut allerede nå, siden hun tilsynelatende bor gratis hjemme.

Jeg har hatt visninger i eget hus med barn, og skal love deg det var stress. Og at folk må "tåle at det bor folk der"... vel, ingen er forpliktet til å kjøpe boligen. Hvis den virker lite fristende, lar folk være å kjøpe. Og folk er så dumme at de lar seg påvirke av både rot og av styling - ellers ville ikke boligstyling vært en egen business.

Skjønner virkelig ikke at dette er noe å henge seg oppi altså.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cati skrev:

Selv om «alle/nesten» alle gjør noe betyr ikke det at det er klokt. 

Hvorvidt det er klokt eller ei er en annen sak. Vi gjør nok mange ting som ikke er spesielt kloke, de fleste av oss. Kommentaren jeg reagerer er at det blir påstått at Kim utsetter barnet for livsfare. Hvis så er tilfelle må man faktisk ringe politiet asap. For sånt kan man vel ikke ha på samvittigheten? Nå veit vi alle at Kim IKKE utsatte barnet for livsfare ved å ha den snusboksen på bordet, så reaksjonen var fullstendig blåst opp ut av proposjoner og helt meningsløs. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Mildemoses skrev:

Det er høyst uvanlig fordi folk flest ikke har den muligheten ja. Men det har paprika. Og hun taper ikke penger på å flytte ut allerede nå, siden hun tilsynelatende bor gratis hjemme.

Jeg har hatt visninger i eget hus med barn, og skal love deg det var stress. Og at folk må "tåle at det bor folk der"... vel, ingen er forpliktet til å kjøpe boligen. Hvis den virker lite fristende, lar folk være å kjøpe. Og folk er så dumme at de lar seg påvirke av både rot og av styling - ellers ville ikke boligstyling vært en egen business.

Skjønner virkelig ikke at dette er noe å henge seg oppi altså.

Fint å ha muligheten til å flytte ut før visning, ja. Skjønner at de velger den løsningen med disponible rom hos hennes foreldre.

Det jeg IKKE skjønner er det voldsomme hastverket få uker før termin! I et svangerskap hun selv beskriver som "ekstremt tøft"...

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...