FruRosa Skrevet 31. mars 2019 #37841 Del Skrevet 31. mars 2019 5 minutter siden, Cookie123 skrev: Men med 5 barn, så har da fortsatt ikke barna hvert sitt rom hvis det er 4 soverom der. Stemmer! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 31. mars 2019 #37842 Del Skrevet 31. mars 2019 6 minutter siden, Cookie123 skrev: Men med 5 barn, så har da fortsatt ikke barna hvert sitt rom hvis det er 4 soverom der. Men de to yngste kan fint dele soverom noen år.. Det kan vi ikke henge oss opp i 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente42 Skrevet 31. mars 2019 #37843 Del Skrevet 31. mars 2019 De blir 7 mennensker og de har en tre seter fra IKEA? Smakker om mer plass? Hvor skal se sitte foran TV? Hun sier de har ett bittelite kjøkken oppe, men spisestuen har de jo solgt? Hvor spiser de frokost og middag? I 3 seteren? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 31. mars 2019 #37844 Del Skrevet 31. mars 2019 4 minutter siden, terteskjell skrev: Men de to yngste kan fint dele soverom noen år.. Det kan vi ikke henge oss opp i Det blir jo 3 små der annenhver helg... Helt greit å dele rom, men poenget er at hun skriver at nå har de plass til alle. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 31. mars 2019 #37845 Del Skrevet 31. mars 2019 32 minutter siden, terteskjell skrev: Men de to yngste kan fint dele soverom noen år.. Det kan vi ikke henge oss opp i Det prøvde hun på en gang tidligere, gikk i en uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 31. mars 2019 #37846 Del Skrevet 31. mars 2019 Ok. Så fint med flere soverom. Til gjengjeld har de verken eget kjøkken, eget vaskerom, og en liten stue med plass til treseter?? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Trua Skrevet 31. mars 2019 Populært innlegg #37847 Del Skrevet 31. mars 2019 4 minutter siden, Clara80 skrev: Ok. Så fint med flere soverom. Til gjengjeld har de verken eget kjøkken, eget vaskerom, og en liten stue med plass til treseter? Ingen familie med 5 barn flytter frivillig hjem på loftet til mor og far. Tror de fleste her inne er over alderen hvor de tror på julenissen. Og det er mange av oss som husker Kim sitt hånlige utbrudd om hjernedøde hønsa på KG som sitter i kjelleren hos mor og far og spiser grandis. Hovmod står for fall 85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 31. mars 2019 #37848 Del Skrevet 31. mars 2019 12 minutter siden, Trua skrev: Det prøvde hun på en gang tidligere, gikk i en uke Jeg er stor motstander av VP sin eksponering av barna men å sitte her å diskutere at hun KUN har 4soverom blir for dumt. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 31. mars 2019 #37849 Del Skrevet 31. mars 2019 7 minutter siden, Clara80 skrev: Ok. Så fint med flere soverom. Til gjengjeld har de verken eget kjøkken, eget vaskerom, og en liten stue med plass til treseter?? Dersom dette er en «big happy family» med flere generasjoner i fred og idyll under samme tak så burde det ikke være et problem. Men jeg tenker dette er en smule risky. Paprika understreker imidlertid selv at dette er ønsket og frivillig. Ikke umulig det, men som ellers med denna dama tenker jeg at det kanskje ikke er veldig gjennomtenkt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 31. mars 2019 #37850 Del Skrevet 31. mars 2019 5 minutter siden, terteskjell skrev: Jeg er stor motstander av VP sin eksponering av barna men å sitte her å diskutere at hun KUN har 4soverom blir for dumt. Det hadde nok ikke blitt reagert på om det ikke ble presisert av bloggeier at alle fikk hvert sitt rom ved flyttingen. 4 rom, 5 barn og 2 voksne gir ikke hvert sitt rom uansett hvordan man legger godviljen til. At de to minste jentene deler rom er jo veldig naturlig og koselig, men det er ikke det hun skriver. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 31. mars 2019 #37851 Del Skrevet 31. mars 2019 30 minutter siden, Trua skrev: Det prøvde hun på en gang tidligere, gikk i en uke Det var de 2 eldste. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 31. mars 2019 #37852 Del Skrevet 31. mars 2019 16 minutter siden, Friluftsdame skrev: Dersom dette er en «big happy family» med flere generasjoner i fred og idyll under samme tak så burde det ikke være et problem. Men jeg tenker dette er en smule risky. Paprika understreker imidlertid selv at dette er ønsket og frivillig. Ikke umulig det, men som ellers med denna dama tenker jeg at det kanskje ikke er veldig gjennomtenkt. Hun sier jo mye rart i denne forbindelsen, hvis du ser sitatet til @Rubella hadde hun ikke noe valg (til tross for at det var et valgt hun tok) 🤯 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 31. mars 2019 #37853 Del Skrevet 31. mars 2019 26 minutter siden, terteskjell skrev: Jeg er stor motstander av VP sin eksponering av barna men å sitte her å diskutere at hun KUN har 4soverom blir for dumt. Men det er jo ikke det vi diskuterer! Poenget er at det hun skriver ikke stemmer. De har 4 soverom og (snart) 5 barn. De 2 yngste jentene skal dele rom når begge er der, helt greit. Babyen må dermed dele rom med de voksne, også det helt greit. Men de har IKKE rom til alle, som VP skriver! 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 31. mars 2019 #37854 Del Skrevet 31. mars 2019 19 minutter siden, FruRosa skrev: Men det er jo ikke det vi diskuterer! Poenget er at det hun skriver ikke stemmer. De har 4 soverom og (snart) 5 barn. De 2 yngste jentene skal dele rom når begge er der, helt greit. Babyen må dermed dele rom med de voksne, også det helt greit. Men de har IKKE rom til alle, som VP skriver! Har ikke sett at hun har skrevet at alle får vært sitt soverom men har hun skrevet det i bloggen så er det jo greit😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
konkelimonke Skrevet 31. mars 2019 #37855 Del Skrevet 31. mars 2019 Snus ligger fortsatt på kanten av bordet i barnehøyde enda. Tydeligvis ikke fått det med seg enda at det er livsfarlig for små barn. Men da må man jo løfte på rumpa fra sofaen så jeg ser den! 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 31. mars 2019 #37856 Del Skrevet 31. mars 2019 14 minutter siden, konkelimonke skrev: Snus ligger fortsatt på kanten av bordet i barnehøyde enda. Tydeligvis ikke fått det med seg enda at det er livsfarlig for små barn. Men da må man jo løfte på rumpa fra sofaen så jeg ser den! Tuller du eller? Den ligger i boksen som ikke akkurat er enkel for en unge å åpne. Jeg vil nesten påstå at alle som snuser og har barn gjør det på nøyaktig samme måte som Kim. Dette er ikke noe å reagere på. Og mener du at Kim i dette tilfelle utsetter barnet for livsfare så må du ringe politiet i en faderlig fart! Det er jo hårreisende. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 31. mars 2019 #37857 Del Skrevet 31. mars 2019 Hvorfor gidder dere å spekulere i antall soverom - spiller det noen rolle for dere om de ligger i en haug alle sammen. Jeg er absolutt ingen fan av CØ og Gekko, men det kan da umulig være grunn til å kritisere absolutt alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 31. mars 2019 #37858 Del Skrevet 31. mars 2019 19 minutter siden, Macimba skrev: Hvorfor gidder dere å spekulere i antall soverom - spiller det noen rolle for dere om de ligger i en haug alle sammen. Jeg er absolutt ingen fan av CØ og Gekko, men det kan da umulig være grunn til å kritisere absolutt alt. Hvorfor gidder du å skrive noe som ikke er sant? - det spiller en rolle for andre at du blander deg inn i en diskusjon du ikke forstår. Nå har det vel blitt fortalt MED teskje, og nesten STAVET. Det er ikke antall soverom sm diskuters, men Paprikas utallige LØGNER. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 31. mars 2019 #37859 Del Skrevet 31. mars 2019 (endret) 5 minutter siden, Myrthel skrev: Hvorfor gidder du å skrive noe som ikke er sant? - det spiller en rolle for andre at du blander deg inn i en diskusjon du ikke forstår. Nå har det vel blitt fortalt MED teskje, og nesten STAVET. Det er ikke antall soverom sm diskuters, men Paprikas utallige LØGNER. Diskusjonsteknikk satt i system - å si at andre ikke forstår. Å si at man kan være uenig er en ting, men å nedlate seg til å si at iandre kke forstår..... Endret 31. mars 2019 av Macimba Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 31. mars 2019 #37860 Del Skrevet 31. mars 2019 (endret) 8 minutter siden, Myrthel skrev: Hvorfor gidder du å skrive noe som ikke er sant? - det spiller en rolle for andre at du blander deg inn i en diskusjon du ikke forstår. Nå har det vel blitt fortalt MED teskje, og nesten STAVET. Det er ikke antall soverom sm diskuters, men Paprikas utallige LØGNER. Har hun skrevet i ett blogginnlegg att det blir ett soverom pr barn eller er det blitt skrevet på snap? Spør fordi jeg ikke kan se det i bloggen men jeg kan ha oversett det Endret 31. mars 2019 av terteskjell 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg